Změny v managementu Telefónica O2 Czech Republic

Změny v managementu Telefónica O2 Czech Republic

26.6.2007. S účinností od 1. července 2007 dochází ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic k následujícím změnám v managementu divize pro rezidentní zákazníky.

Andrei Marc Torriani, dosavadní výkonný ředitel pro marketing rezidenčního segmentu, bude zastávat pozici viceprezidenta pro rezidentní zákazníky, kde nahradí Salvadora Angladu.

Pozici výkonného ředitele pro marketing rezidenčního segmentu zaujme Simon Burckhardt, který ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic působil jako výkonný ředitel pro prodej rezidenčnímu segmentu.

Novým výkonným ředitelem pro prodej rezidenčnímu segmentu se stává Dean Sykes, který do společnosti Telefónica O2 Czech Republic přišel v loňském roce z britské O2, kde vedl franšízovou síť prodejen. V České republice pomáhal rozvinout síť integrovaných značkových prodejen a franšíz.

Témata článku: Segment, Czech Republic, Výkonný ředitel, Marketing, Simon

Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky