Zákazníci ušetřili na Slevomatu již přes dva miliony korun

Zákazníci ušetřili na Slevomatu již přes dva miliony korun

Zatímco první milion ušetřili zákazníci Slevomatu za pět týdnů od jeho spuštění, ten druhý pokořili již za tři týdny, a to dne 14. června. Slevomat přináší téměř každý den zajímavou slevu ve výši 40 – 80 % na vybrané služby. Podmínkou k získání slevy je však zajistit dostatečný počet zájemců k jejímu aktivování.

„První milion jsme návštěvníkům Slevomatu ušetřili přibližně za pět týdnů, v průběhu 25. května. Od té doby uběhly jen tři týdny, a my tak můžeme slavit překročení hranice dvou ušetřených milionů,“ sdělil Tomáš Čupr, zakladatel Slevomatu.

„Snažíme se každý den přinášet našim návštěvníkům zajímavé a neotřelé slevy. Z poslední doby velký úspěch zaznamenalo například dvouměsíční neomezené členství v taneční škole Yemiho A.D. a také Maxi Cuba Libra z osmi koktejlů za neuvěřitelnou cenu 299 korun, či prodlužování řas jen za 999 Kč namísto obvyklých 3000 Kč,“ uvedl Čupr.

Za první dva měsíce provozu nabídli své slevy Slevomatu různí výrobci kosmetiky (Yves Rocher, Miss Cosmetic), restaurace a kavárny (La Casa Blů, La Galerie, Ola Kala, Bar Výloha), hotely (Maltézský kříž), fitness a wellness centra (Holmes Place, Tawan, Wellness centrum Radlice) a sportoviště (Sportcentrum Step, Bootcamps, Dance Academy Prague).

Raketově rostoucí zájem je však i ze strany samotných návštěvníků, bez kterých by služba nemohla fungovat. „Newslettery Slevomatu již odebírá přes 10 tisíc zájemců a návštěvnost portálu neustále roste,“ dodal Čupr.

Je určité zajímavé zmínit, že nyní skoro tři čtvrtiny nakupujících tvoří ženy. „Ženy se nebojí zkoušet nové věci a navíc jsou k slevovému modelu daleko vnímavější než muži. A co si budeme nalhávat, o rodinném rozpočtu rozhodují nyní hlavně ženy,“ vysvětluje si zvýšený zájem žen Tomáš Čupr. Nabídka se tak v první fázi projektu podřizuje hlavně ženám a je to vidět i na zájmu v rámci aktivovaných slev.

Slevomat nabízí také bonus 100 korun za každého nového zákazníka, kterého stávající zákazník přivede. Kdo doporučí své známé, tak může některou nabídku získat doslova zadarmo.

Výhodou služby je i propojitelnost se sociálními sítěmi jako jsou facebook a Twitter.

Témata článku: Casa, Cuba, Dance, Miss, Newsletter, Prague, Step, Wellness, Yves, Zajímavá služba, První služba, Dostatečný zájem, První zájemce, První zákazník

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí