Vývoj AVAYA v Česku kopíruje evropské trendy

6. října 2000
Computer 19/00
Dataquest, renomovaná společnost pro průzkum trendů na trhu informačních technologií zjistila, že společnost AVAYA je v západní Evropě vedoucí firmou v oblasti dodávek nových call center.
Vývoj AVAYA v Česku kopíruje evropské trendy
Praha/Waterloo 4. října 2000 – Dataquest, renomovaná společnost pro průzkum trendů na trhu informačních technologií zjistila, že společnost AVAYA je v západní Evropě vedoucí firmou v oblasti dodávek nových call center. Stejně dominantní postavení zaujímá v oblasti náhrady starších systémů modernějšími. Ve Španělsku, Belgii a Německu je Avaya leadrem trhu. Pokud jde o pozici na trhu, kopíruje podle údajů firmy Avaya vývoj v České republice vývoj ve vyspělých evropských zemích, kde dochází po útlumu kvůli obavám v souvislosti s problematikou Y2K k novému nárůstu. Společnost Dataquest očekává, že odbyt těchto zařízení přesáhne v období 2000 až 2004 v těchto zemích částku téměř 4 miliard dolarů.

Call centra jsou důležitým prvkem komplexního řízení vztahů se zákazníky jako „rozhraní prvního kontaktu“. Dokonalou integrací takových zařízení s firemními informačními systémy lze dosáhnout maximální efektivnosti nejen při správě požadavků zákazníků, ale zejména v zefektivnění zákaznického servisu. Podle Vlastimila Šolce, manažera pro podporu prodeje těchto systémů, z české pobočky společnosti AVAYA, se péče o zákazníky, Customer Relationship Management (CRM) na základě efektivního využívání call center v budoucnosti stane klíčovým prvkem v boji o získání a udržení zákazníka.

Avaya, která vznikla vyčleněním skupiny Enterprise Networks ze společnosti Lucent Technologies, se sídlem v Basking Ridge ve Spojených státech, k 1. říjnu 2000, poskytuje komunikační systémy obchodním společnostem, vládním agenturám a dalším. Nabízí produkty a služby v oblastech hlasové komunikace, konvergence hlasu a dat, řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management), výměny zpráv, polyfunkčních sítí a strukturované kabeláže. Avaya je přední společností v prodeji systémů v oblasti messagingu a strukturované kabeláže. Ve Spojených státech je rovněž jedničkou v prodeji hlasových komunikačních systémů a call center se zaměřením na podniky. Podrobnější informace obsahuje internetová stránka společnosti na adrese http://www.avaya.com/.

Váš názor Další článek: Computer 19/00

Témata článku: Kabeláž, Klíčový prvek, Dominantní pozice, Call, Waterloo, Dokonalé rozhraní


Určitě si přečtěte

Nejlepší příslušenství k počítači. Tipy na osvědčené klávesnice, tiskárny, routery…

Nejlepší příslušenství k počítači. Tipy na osvědčené klávesnice, tiskárny, routery…

** Tipy na klávesnice, myši, routery, tiskárny, sluchátka a další věci k počítačům ** Poradíme, s jakými produkty neuděláte chybu ** Vybíráme jak příslušenství na běžnou práci, tak na hraní her

David Polesný | 22

Nejlepší notebooky do 20 000 Kč. Tipy, co se dnes vyplatí koupit

Nejlepší notebooky do 20 000 Kč. Tipy, co se dnes vyplatí koupit

** S cenou do 20 tisíc lze vybrat solidní notebook na práci i hry ** Přenosné notebooky nabídnou i kovová těla a rychlý hardware ** Na hraní se hodí více peněz, ale na použitelný základ dvacet tisíc stačí

Tomáš Holčík, David Polesný | 49

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

** Mapy.cz neslouží jen k zobrazení podkladů a plánování tras ** Nabízejí celou řadu dalších praktických funkcí a možností ** Vybrali jsme třináct tipů a triků, o kterých možná nevíte

Karel Kilián | 36



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu