Vyšel nový Kerio Operator 1.1

Většina malých firem si nemůže dovolit utrácet obrovské částky za telefonní služby, proto hledají alternativu k drahým tradičním pobočkovým ústřednám. Zároveň se ovšem nechtějí vzdát snadné obsluhy, pokročilých funkcí a zabezpečení, což jsou klíčové funkce pro obchodní komunikaci. Společnost Kerio Technologies nyní představuje novou verzi své IP pobočkové ústředny pro malé a střední firmy.

Kerio Operator 1.1 je bezpečný, flexibilní a jeho nastavení a zprovoznění je otázkou několika minut. Tento telefonní systém umožňuje kvalitnější hlasovou komunikaci, kontroluje telefonní výdaje, umožňuje uživatelům být na příjmu kdekoliv.Přitom zůstává jednoduchý jak pro zaměstnance, tak i pro správce IT. Díky použití standardního VoIP protokolu je Kerio Operator kompatibilní s libovolným zařízením a poskytovatelem služby SIP. Dokáže také automaticky konfigurovat většinu běžných telefonů.

Klíčem k jednoduchosti Kerio Operator pro administrátory je především jeho intuitivní uživatelské rozhraní s funkcí drag-and-drop, kontextovou nápovědou a konfiguračním asistentem. Stejně jako ostatní produkty Kerio Technologies lze Kerio Operator spravovat vzdáleně prostřednictvím WWW prohlížeče.

S VoIP byly dlouhou dobu spojeny obavy, že lidé s nekalými úmysly mohou tuto technologii zneužít k volání na drahé linky nebo do zahraničí a způsobit tak vysoké škody. Do Kerio Operator 1.1 bylo proto přidáno několik pokročilých bezpečnostních mechanismů, včetně dynamické ochrany proti uhodnutí hesla a schopnosti monitorovat chování a zasáhnout v případě nestandardního používání kterékoliv linky v systému.

„IP pobočkové ústředny představují pro Value Added Resellery obrovskou příležitost rozvinout své podnikání,“ řekl Scott Schreiman, CEO společnosti Kerio Technologies. „S prodejci IT spolupracujeme již řadu let a naším úkolem je pomoci jim pochopit, že poskytování hlasových služeb jejich klientům je ve skutečnosti velmi podobné řešením pro elektronickou komunikaci, zabezpečení a ochranu sítí a ukládání dat, která již dodávají.“

Trh s tradičními pobočkovými ústřednami je zastaralý a prodejci výpočetní techniky mají nyní mnohem lepší vybavení pro integraci hlasových služeb do svého portfolia. Value Added Reselleři mohou snadno konfigurovat a spravovat Kerio Operator prostřednictvím vzdáleného přístupu. Koncoví uživatelé tak již nebudou muset platit za nákladné zásahy v místě instalace pokaždé, když potřebují upravit nastavení jejich telefonního systému.

  • Ochrana proti uhodnutí SIP hesla – zablokuje IP adresu, ze které proběhne specifikované množství neúspěšných pokusů o přihlášení a chrání tak systém před neoprávněným přístupem a zneužitím.
  • Detekce podezřelého chování – správce IT může nastavit „pravidla“ pro běžné zvyklosti při používaní telefonního systému a snadno monitorovat jeho chování. Pokud uskutečňované hovory neodpovídají těmto pravidlům (např. velké množství mezinárodních hovorů, volání do exotických lokalit), systém ho na tuto skutečnost automaticky upozorní a administrátor může rychle zasáhnout.
  • Integrace emailu a hlasové schránky – integrace s Kerio Connect umožňuje uživatelům přistupovat k hlasovým odkazům ve schránce prostřednictvím e-mailu a uložené zprávy poslouchat či mazat přímo v e-mailovém klientovi.
  • Automatická konfigurace – Automatické „plug-and-play“ nastavení telefonů odstraňuje komplikace spojené s konfigurací nových telefonů v síti. Kerio Operator podporuje mnoho populárních modelů značek Cisco, Linksys, Snom a nově i Polycom.
  • Automatické hlasové menu – seznamte se s Vaší novou recepční, která ovládá prakticky jakýkoli jazyk a pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Služba automatické obsluhy hovor příjme, a volajícího snadno provede nabídkou voleb nebo umožní přímo vytočit linku či jméno volajícího.
  • Osobní vyzváněcí skupiny – jedna linka může být přidělena více telefonům. Příchozí hovory budou vyzvánět na stolním telefonu v kanceláři i softwarovém telefonu nainstalovaném v počítači a v chytrém telefonu, takže již nezmeškáte žádný hovor.
  • Vylepšená podpora NAT – umožňuje bezpečné nasazení Kerio Operator 1.1 ve veřejné síti s telefony za firewallem nebo obráceně zapojení Kerio Operator 1.1 v privátní síti a provozování některých telefonů v Internetu.

Kerio Operator je k dispozici ve formě softwarového zařízení na vlastním optimalizovaném a zabezpečeném operačním systému, a ve formě virtuálního zařízení pro VMware, které umožňuje okamžité ostré nasazení nebo testování produktu na běžném PC. Ve vybraných zemích jsou rovněž nabízeny dva modely hardwarového zařízení Kerio Operator Box. Základní stolní provedení Kerio Operator Box 1210 dokáže zpracovat až 40 současných hovorů. Serverové provedení 1Upro montáž do racku Kerio Operator Box 3210 obslouží až 150 současných hovorů. Kerio Operator Box 3210 může být na objednávku vybaven rozšiřující ISDN kartou Digium TE122 T1/E1 nebo EuroISDN kartou Digium B410.

Základní cena Kerio Operator 1.1 je 12 000 Kč za serverovou licenci pro 5 uživatelů. Kerio Operator Box 1210 s licencí pro 20 uživatelů stojí 39 400 Kč a Kerio Operator Box 3210 s licencí pro 40 uživatelů stojí 59 200 Kč. Licence pro další uživatele lze přikoupit za 480 Kč / 1 uživatele.

Další článek: LulzSec zase řádili, deník The Sun přesměrovali na svůj Twitter

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,