Vodovody a kanalizace v Hradci Králové budou lépe komunikovat se zákazníky prostřednictvím Genesys Express

18. srpna 2003
Hot Chips 2003 zahájen
Vodovody a kanalizace v Hradci Králové budou lépe komunikovat se zákazníky prostřednictvím Genesys Express

Hradecké Vodovody a kanalizace staví kontaktní centrum, které urychlí a zlepší vyřizování dotazů rostoucího počtu zákazníků

 

 

Praha, 7. srpna, 2003 — Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, dnes oznámila, že hradecká společnost Vodovody a kanalizace (VaK) si vybrala pro své kontaktní centrum Genesys Express - řešení call centra pro středně velké podniky, které komunikuje se zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu. Kontaktní centrum bude k dispozici v testovacím provozu od druhé poloviny srpna 2003.

 

Hradecké Vodovody a kanalizace chtějí zlepšit komunikaci se svými zákazníky prostřednictvím Genesys Express. „Pro zákazníky to bude znamenat rychlejší a pohodlnější vyřizování požadavků přes telefon,“ řekl Pavel Kotermann, vedoucí obchodního oddělení, a dále dodal: „Do budoucnosti plánujeme využít Genesys Express pro komunikaci se zákazníky i formou e-mailu. Chceme, aby osobní návštěva zákazníků nebyla nutná. Většinu informací si bude moci odběratel zajistit elektronicky, včetně uzavření smlouvy  o dodávce vody.“

 

Implementace Genesys Express je provedena společností COM PLUS CZ a.s., novým partnerem firmy Genesys v ČR. „VaK potřeboval řešení, které se dá jednoduše nasadit a udržovat, zároveň však musí nabízet sofistikované funkce. Genesys toto naprosto splňuje,“ řekl David Voborník, ředitel pobočky COM PLUS v Hradci Králové.

 

„Pro nás to znamená investici do budoucna,“ řekl Pavel Kotermann. „Je to prostředek k získání detailní analýzy o struktuře, času a důvodech, proč nás odběratelé kontaktují. Na základě těchto výsledků pak budeme lépe rozhodovat například o pracovní době, využití našich pracovníků nebo o stupni důležitosti vznikajících problémů.“

 

(pokračuje)

Genesys Express otevírá cestu k trhům, kde by v minulosti byl jen zřídka použit sofistikovaný software pro kontaktní centra – například cestovní ruch a turistika, energetika, místní samospráva, služby, prodej aut, zdravotnictví, výroba a asistenční ‚help-line‘ služby. V ČR se tento globální trend projeví v následujících letech. „Společnosti, na které zákazníci kladou neustále větší požadavky, potřebují nástroj pro řízení telefonní a e-mail komunikace. Chtějí jednoduše ovladatelné aplikace, které se dají provozovat za minimálních nákladů - Genesys Express toto přesně nabízí,“ uzavřel Martin Veselka, Country Manager společnosti Genesys.

 

O Genesys Express

Řešení pro kontaktní centra vytvořené na míru malým a středně velkým kontaktním centrům. Genesys Express je také vhodné pro pobočky kontaktních center velkých společností. Toto softwarové řešení je možné plně nainstalovat na standardním hardware během několika dní. Je k dispozici ve dvou variantách: Express Voice a Express Multimedia. Express Voice nabízí integraci počítačové telefonie (CTI), sofistikované směrování hovorů a zpracování hlasové komunikace. Express Multimedia nad to umožňuje automatizované řízení e-mailové komunikace. Obě verze Genesys Express obsahují aplikace pro operátory kontaktního centra a celou řadu reportovacích funkcí. Genesys Express je také možné integrovat s celou řadou CRM aplikací, včetně možnosti propojení s Gplus adaptéry firmy Genesys, které umožňují integraci s aplikacemi firem SAP, Siebel a PeopleSoft CRM.

 

O společnosti Genesys

 

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE: ALA, Paris: CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně internetu, e-mailu či tradiční telefonické komunikace. Klientský program Gplus umožňuje integraci řešení Genesys do předních CRM aplikací firem Siebel, PeopleSoft a SAP. Hlavním sídlem společnosti je kalifornské Daly City v USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 12 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s  mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například Alcatel, IBM, SAP a Verizon. Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

 

O společnosti ComPlus

 

COM PLUS CZ zahájila své obchodní aktivity prostřednictvím dnes již své dceřinné společnosti COM PLUS s.r.o. v roce 1993. Společnost byla od svého založení zaměřena na dodávky investičních celků v oblasti telekomunikací formou dodávky „na klíč“ a tento trend trvá. Jedná se především o projekci, inženýring, výstavbu a zprovoznění základnových stanic, kontrolérů a ústředen pro mobilní operátory, privátních telefonních a datových sítí, včetně telefonních ústředen pro jednotlivé společnosti. Dále společnost nabízí servis a údržbu sítí mobilních operátorů, přenosových systémů a telefonních ústředen. Z důvodu rychlé reakce v případě servisu má společnost COM PLUS CZ sídla svých dceřinných společností v Ústí nad Labem, Liberci, Hradci Králové, Zlíně a pracoviště v Olomouci a Českých Budějovicích. Neméně významnou aktivitou je vývoj softwarových aplikací pro centra obsluhy volání, tarifikaci a záznam hovorů.

 

 

Kontakt:

 

·        Genesys: Martin Veselka, Country Manager Genesys, tel: (+420) 224 215 225, martinv@genesyslab.co.uk

 

·        ComPlus: Vaclav Doleček, ředitel pro marketing a rozvoj COM PLUS CZ a.s., tel: (+420) 602 447 747 vaclav.dolecek@complus.cz

 

·        VaK Hradec Králové: Pavel Kotermann, vedoucí obchodního oddělení, tel: 495 715 251

Váš názor Další článek: Hot Chips 2003 zahájen

Témata článku: , , , , , ,