Visa předpovídá výrazný nárůst obchodu přes Internet

28. září 1998
Libretto 100CT do kapsy
Společnost Visa International oznámila, že podle jejího odhadu poroste v příštích pěti letech celosvětový objem online nákupů poměrem zhruba 67% ročně.
Minulý týden společnost Visa International oznámila, že podle jejího odhadu poroste v příštích pěti letech celosvětový objem online nákupů poměrem zhruba 67% ročně a v roce 2002 by mohl dosáhnout až 100 miliard dolarů. Co se týče roku 1998, Visa odhaduje, že zákazníci na celém světě utratí prostřednictvím Internetu téměř 15,3 miliard dolarů, což ve srovnání s předchozím rokem představuje nárůst o skoro 100%. Visa tyto prognózy oznámila dnes na schůzce s názvem Jeden obyčejný den v elektronickém obchodování.

Odhady celosvětového objemu spotřebitelského obchodu prostřednictvím Internetu
mld USD19981999200020012002
Celkový objem prodeje15,326,543,365,7100,5
Objem připadající na karty Visa1,421,7042,0452,4542,945
Podle zpráv analytiků zabývajících se tímto odvětvím budou platební karty i nadále nejčastěji používaným způsobem platby při nákupech přes Internet. Visa uvedla, že podle jejího názoru se bude zvyšovat podíl používání jejich platebních karet na Internetu a to stejným nebo i vyšším tempem než podíl karet Visa na trhu obchodního světa. I když transakce prostřednictvím Internetu představují pouhý zlomek celosvětového objemu obchodu 1,2 biliónu dolarů společnosti Visa, reprezentují jeden z jejích nejrychleji se rozvíjejících segmentů podnikání.

"Jsme přesvědčeni o tom, že celosvětový objem spotřebitelských nákupů přes Internet poroste tempem, které pravděpodobně překoná očekávání, jako k tomu opakovaně docházelo v minulých letech" prohlásil Stephen Schapp, výkonný viceprezident společnosti Visa International pro nové produkty. "Na tomto rychle se rozvíjejícím trhu jsou nejčastěji používaným způsobem platby karty, což představuje pro členské banky systému Visa historickou příležitost. Visa bude i nadále podporovat své členské banky při pronikání na internetový trh a zároveň zvyšovat důvěru zákazníků a systému tím, že zajistí bezpečnost transakcí prováděných přes Internet."

Společnost Visa již sehrála významnou roli při rozvoji celosvětového obchodování přes Internet, neboť pomáhala při vzniku bezpečné infrastruktury a tento způsob prodeje podporovala. K nejvýznamnějším iniciativám a úspěchům společnosti Visa patří:

  • Strategické partnerství s Yahoo! - nejnavštěvovanější webovou stránkou - na jehož základě Yahoo! vydal Nákupního průvodce Visa, byla zavedena karta se společným označením Yahoo! Visa a realizována propagační kampaň v tradičních sdělovacích prostředcích i na Internetu.
  • Spoluzaložení a vedoucí úloha při vývoji celosvětově používaného standardu SET (Secure Electronic Transaction). SET zaručuje bezpečnost a diskrétnost při transakcích s platebními kartami na Internetu, neboť zabraňuje krádeži a pozměnění informací v průběhu transakce.
  • Průkopník první transakce SET 1.0 a první transakce SET s čipovou kartou.
  • Spolupráce s AOI, největší společností v oboru interaktivních služeb, jejímž cílem je propagovat společnost Visa prostřednictvím programu nazvaného "Cestování s Visa kartou" - online průvodcem pro cestování a zábavu.
  • Zřízení VISAMall, prvního virtuálního nákupního střediska se zabezpečenými elektronickými transakcemi pro prodejce i odběratele v Brazílii.
  • Informace a doporučení týkající se nákupů přes Internet pro spotřebitele na celém světě na stránce visa.com.
  • Spolu s CommerceNet spolusponzoruje program nejlepších způsobů zabezpečení internetových transakcí pro klienty.

O společnosti Visa International
Pod heslem "The World´s Best Way To Pay" (Nejlepší způsob placení na světě) společnost Visa získala jedno z předních míst v oblasti platebních karet a patří jí první místo na světě mezi spotřebitelskými platebními systémy. Celkový objem jejích transakcí je vyšší než u všech ostatních platebních karet dohromady. Společnost Visa hraje rozhodující úlohu při zavádění nových platebních produktů a technologií, což přináší prospěch 21 000 spolupracujících finančních institucí i držitelům jejích karet. Visa má nyní přes 70 programů týkajících se inteligentních platebních karet v 31 zemích a na Internetu, které sdružují celkem 22 miliónů čipových karet Visa, včetně 8 miliónů karet Visa Cash. Visa je průkopníkem programů SET (Secure Electronic Transaction), které umožňují obchodovat prostřednictvím Internetu a tyto transakce dále rozvíjet. Na celém světě je přes 600 miliónů platebních karet se značkou Visa, přičemž celosvětový objem transakcí s těmito kartami činí přes 1,2 biliónu dolarů ročně. Kartami Visa můžete platit na více než 15 miliónech míst po celém světě. Mezi ně patří i přes 400 000 bankovních automatů sdružených v celosvětové síti Visa Global ATM Network.

Metodika prognóz celosvětového spotřebitelského elektronického obchodu společnosti Visa
Prognóza celosvětového spotřebitelského elektronického obchodu společnosti Visa byla zpracována na základě vyhodnocení úrovně elektronického obchodu v řadě zemí na celém světě. Šest regionálních organizačních jednotek společnosti Visa nahlásilo prognózy vycházející ze současného objemu prodeje prostřednictvím Internetu a objemu prodeje prostřednictvím Internetu očekávaného v příštích letech. Prognózy regionálních organizačních jednotek byly sloučeny do celosvětové prognózy. Společnost Visa rovněž využila informací ze zpráv jiných analytiků, aby zaručila, že její interní prognózy jsou reálné.
Váš názor Další článek: Libretto 100CT do kapsy

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,