Vánoční soutěž Motoroly

5. prosince 2000
Inventor se naučil XGL
Motorola oslovuje předvánoční trh reklamní kampaní na mobilní zařízení Motorola v.100.
Hledejte zelené v-hlídky a zúčastněte se soutěže o nejoriginálnější SMS-ku, bavte se na koncertu Motoroly a vyhrajte zařízení Motorola v.100

Praha, 1. prosince 2000 – „Sklapni a přijď” – tak zní nový reklamní slogan společnosti Motorola. Co máte sklapnout? Nové mobilní zařízení Motorola v.100, které je primárně určeno pro psaní a odesílání a také přijímání zpráv SMS, ale funguje také jako telefon. A kam máte přijít? Na koncert skupin ZOOMBIE, A-TAK a Ilony Csákové.

Kampaň na zařízení Motorola v.100 připravuje Motorola ve spolupráci s reklamní agenturou Universal McCann. Zaměřuje ji zejména na mladou populaci ve věku 12-18 let, kterou osloví jednak inzercí v časopisech pro mládež, reklamou vysílanou ve vybraných pražských a regionálních radiostanicích, reklamními šoty v televizi Nova a soutěží v hitparádě populární hudby Eso. Motorola také uspořádá koncerty pro teenagery v pěti českých městech. Kampaň společnosti Motorola bude probíhat v prosinci 2000.

„Motorola v.100 je zcela novým konceptem mobilního telefonu, který je primárně určen pro mládež. Díky své plnohodnotné klávesnici umožňuje snadné a rychlé psaní populárních esemesek a navíc svým originálním designem odliší uživatele od davu,” říká Martin Lanc, obchodní a marketingový manažer divize mobilních telefonů, Motorola ČR. „Věříme, že v.100 odstartuje nový trend v oblasti mobilních zařízení.”

Největším „tahákem” pro teenagery budou tříhodinové koncerty, které se v průběhu prosince uskuteční v Praze, Brně, Plzni, Ostravě a Liberci. První koncert se bude konat v sobotu 2. prosince 2000 od 16 hodin v hale ČKD Elektronika, Kolbenova 159, Praha – Vysočany. Vystoupí zde skupiny ZOOMBIE, A-TAK a Ilona Csáková. Vstup je pro všechny zdarma. O následujících víkendech se celá akce přesune do dalších měst.

V týdnu před koncertem budou po městech chodit tříčlenné v-hlídky v jasných, světle zelených bundách a budou rozdávat letáky, které zvou mladé lidi na koncerty a které zároveň obsahují přihlášku do soutěže o nejoriginálnější SMS-ku. Propagace bude současně probíhat v regionálních rozhlasových stanicích – Zlatá Praha, Kiss 98 FM, Krokodýl, Orion, FM Plus a Contact. Pro vítěze soutěže o nejoriginálnější SMS-ku jsou připraveny sady Go Tech od společnosti EuroTel s telefonem Motorola v.100. Nejoriginálnější SMS-ky se vyhodnocují každých 15 minut.

Kampaň také zahrnuje reklamní spoty na TV NOVA načasované před začátkem a po skončení hitparády Eso. V posledním vydání letošního Esa proběhne rovněž soutěž o zařízení Motorola v.100. Mladé lidi osloví také reklama v tisku, která bude uveřejněna v časopisech pro mládež jako jsou Bravo, Bravo Girl, Popcorn, Score nebo Playstation.

O společnosti Motorola

Motorola je přední globální dodavatel integrovaných komunikačních a vestavěných elektronických řešení. Její obrat v roce 1999 dosáhl výše 33,1 miliardy USD. Pro více informací o společnosti Motorola navštivte http://www.motorola.com nebo http://www.motorola.cz.

Váš názor Další článek: Inventor se naučil XGL

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,