Praha, 8. prosince 2000 – Mimořádnou nabídku až 200 minut telefonických hovorů do více než 260 destinací může získat uživatel nové služby Red Call, kterou nabízí Contactel od 8. prosince 2000, pokud se zaregistruje a zakoupí kredit do konce letošního roku. Red Call je jednou z několika novinek, které je možno najít na aktualizovaném portálu www.redbox.cz. Hovory uskutečňované v rámci nové služby jsou výrazně levnější než telefonní hovory uskutečněné prostřednictvím monopolního operátora. V závislosti na volané destinaci mohou znamenat až 60% úsporu nákladů.
Red Call je založen na technologii internetového volání společnosti Net2Phone, kterou aktivně využívá přes milion zákazníků na celém světě. Společnost Net2Phone, uznávaná jako značka kvalitní internetové telefonie, využívá propojení klasické sítě pevných linek na internetovou síť. Hlasový přenos se uskutečňuje v reálném čase, je plně duplexní a není přerušován. Volající používá svého počítače, zatímco volaný jeho hovor přijímá na normálním telefonním aparátu nebo faxu. Přirozeně může také použít svůj počítač, pokud je připojen k internetu, a volat zdarma.
Zájemci o Red Call se mohou zaregistrovat on-line na internetové stránce redcall.redbox.cz a také si touto cestou službu předplatit . Platbu je možné provést klasickým bankovním převodem, poštovní poukázkou nebo prostřednictvím elektronického platebního systému banky Expandia. „Protože chceme, aby Red Call mohla vyzkoušet co nejširší skupina zákazníků, nabízíme předplacený kredit již od 400 Kč. Náročnější uživatelé si mohou předplatit až 4 000 Kč, samozřejmostí je detailní výpis volání,“ uvedla při oznámení nové služby Zdenka Pelikánová, ředitelka Contactelu pro marketing a public relations.
Volání Red Call je možné z každého počítače vybaveného zvukovou kartou a připojeného jakýmkoli způsobem na internet. Další požadavky pro instalaci služby jsou: procesor Pentium 100 MHz, 16 MB RAM, MS Windows, mikrofon a sluchátka.
Plné znění ceníku a další podrobnosti lze nalézt na redcall.redbox.cz, nebo kontaktujte oddělení péče o zákazníka Contactelu na telefonním čísle 02-330 11 330.
Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s., a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Do liberalizace trhu, kdy se náplň činnosti rozšíří o poskytování dalších hlasových služeb, Contactel postupně uvádí na trh datové a internetové služby.
Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management.