Vajíčko – server o médiích, reklamě a dobrém vkusu

20. února 2002
Oprava NTFS u Windows XP
Praha, 19. února 2002 – Společnost Internet Info, otevřela pro veřejnost nový server o médiích, reklamě a dobrém vkusu – Vajíčko.
Vajíčko – server o médiích, reklamě a dobrém vkusu

Server Vajíčko staví na dvou základních kamenech: buduje komplexní sbírku současné české reklamy a každý den přináší komentáře k dění v reklamní a mediální branži. Během tříměsíčního zkušebního provozu na Vajíčku vznikl soubor více než 150 televizních spotů, 100 internetových bannerů a 75 billboardů, citylightů a laviček. Archiv tak už při oficiálním spuštění serveru nabízí možnost dostatečného srovnání úrovně české reklamní tvorby. Čtenáři mohou o každé reklamě na webu diskutovat a oznámkovat ji.

 

Články, které na Vajíčku denně vycházejí, mapují krajinu českých médií a reklamních agentur. K oblíbeným rubrikám v odborné obci patří úterní halucinační fejetony Zoltána Žloutka, v nichž na malém prostoru insider pod pseudonymem bez obalu komentuje nejožehavější problémy reklamy. Přízni čtenářů se těší i středeční sloupky Zdeňka Fekara o nástrahách novinářského řemesla. Laikům jsou pak určeny čtvrteční břitké komentáře Ondřeje Austa.

 

"Vajíčko vzniklo z potřeby uchovat na snadno dostupném místě to nejlepší z české reklamy, aby kreativci v reklamních agenturách a grafických studiích měli na jednom místě možnost inspirovat se dílem svých kolegů," říká o serveru jeho šéfredaktor Martin Kopta, který v minulosti rovněž pracoval pro reklamní agentury a poslední půlrok působil jako redaktor serveru Lupa. "Textová část Vajíčka je vedena snahou nabídnout zaměstnancům reklamních a mediálních agentur místo k setkání se svými protějšky pracujícími v médiích a naopak. Zároveň se snažíme obsah budovat tak, aby se na Vajíčko nemusel bát zavítat i naprostý laik."

 

Vajíčko se zaměřuje na dvě cílové skupiny. Primárně se snaží vycházet vstříc reklamním a mediálním profesionálům, jejichž kariéra se právě odehrává na Internetu. Tato cílová skupina na Vajíčku především oceňuje možnost neformální diskuse a uvolněné reflexe problémů, které jí přináší profesní život. Sekundární cílovou skupinou jsou pak lidé, kteří se zajímají o svět reklamy a rádi se k němu vyjadřují. Pravidelný denní rytmus serveru oběma skupinám umožňuje průběžně sledovat vývoj reklamních kampaní v preferované oblasti. Týdenní rytmus vydávání článků pak usnadňuje orientaci a výběr témat.

 

Pro zajímavost Vám na další stránce přinášíme jednoduché srovnání oblíbených reklam v lednu 2002.
 

Žebříček oblíbenosti televizní reklamy – Leden 2002

 1. Renault Scénic – tradice (3,9)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=359&from=tz

 2. Fiat Stilo – EE (3,8)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=358&from=tz

 3. Volkswagen Passat W8 – papaláši (3,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=354&from=tz

 4. Philips – plochý televizor (3,6)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=337&from=tz

 5. Sony – Wega FD Trinitron (3,6)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=338&from=tz

 

Žebříček oblíbenosti venkovní reklamy – Leden 2002

 1. Jemča – ovocné čaje (3,5)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=343&from=tz

 2. Sava – Eskimo S3 (3,1)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=360&from=tz

 3. Campari (2,3)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=327&from=tz

 4. Marila (2,2)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=330&from=tz

 5. L&M (1,8)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=353&from=tz

 

Žebříček oblíbenosti internetové reklamy – Leden 2002

 1. Lanex a.s. – lano Viper (3,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=348&from=tz

 2. Dětský domov Lichnov (3,6)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=332&from=tz

 3. LMC s.r.o. – www.prace.cz (3,2)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=324&from=tz

 4. Ge Capital Bank (2,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=329&from=tz

 5. WPublisher – Publikuj.cz (2,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=352&from=tz

 

 

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info, s.r.o., provozovuje servery Lupa.cz, Slunečnice.cz, Měšec.cz, Palmserver.cz, Hokejka.cz, Burza.cz. a Vajíčko.cz. Věnuje rovněž konzultacím v oblasti internetového obsahu a poskytovatelů internetového připojení. Společnost má nyní šestnáct interních pracovníků, řadu externích spolupracovníků a ke své činnost využívá dlouholetých zkušeností z prostředí českého Internetu. Založena byla v roce 1998 a její obrat v loňském roce přesáhl 4 miliony korun, což představuje nárůst o 310 procent oproti předchozímu období. V rámci přehledu FAST 50, který připravuje společnost Deloitte&Touche a zařazuje na něj padesát nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě, obsadila v celkovém žebříčku 3. místo, z českých firem byla vyhodnocena jako nejlepší.

 

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

 

Danuše Pecharová, marketing manager

Internet Info, s.r.o., Na Strži 5, 140 00  Praha 4

Tel. 02/4144 1695, fax 02/4144 1697

E-mail mailto:pecharova@iinfo.cz, web http://www.iinfo.cz

Váš názor Další článek: Oprava NTFS u Windows XP

Témata článku: Internet, Viper, Fiat, Reflex, Renault, From, Passat, Laika, Televizory v akci


Určitě si přečtěte

Pojďme programovat elektroniku: České chytré zásuvky Netio pro kutily i firmy

Pojďme programovat elektroniku: České chytré zásuvky Netio pro kutily i firmy

** Wi-Fi zásuvky nevyrábí pouze Čína ** Vyzkoušeli jsme českou Netio PowerCable ** Je přímo určená pro vývojáře, má totiž jednoduché JSON API

Jakub Čížek | 43

Wi-Fi 6 konečně začíná dostávat smysl. Poradíme, jak ji využít

Wi-Fi 6 konečně začíná dostávat smysl. Poradíme, jak ji využít

** Na trh míří první levné Wi-Fi 6 routery ** Nabídka zařízení, zejména notebooků, každý den roste ** Poradíme, jak nejlépe přejít s domácností na Wi-Fi 6

Tomáš Holčík | 28

Pozor, na Česko v těchto dnech útočí falešné Tesco, Penny Market a Lidl

Pozor, na Česko v těchto dnech útočí falešné Tesco, Penny Market a Lidl

** Máme tu další českou phishingovou vlnu ** Podle průzkumů máme stále problém s kybernetickou gramotností ** Nebezpečím jsou děti, které opouštějí rodiče

Jakub Čížek | 34

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

** Strojové učení ještě nepřitáhlo takový zájem jako na začátku prázdnin ** Ne, umělá inteligence nenašla lék na rakovinu ** Naučila se svlékat ženy nejen z plavek

Jakub Čížek | 35

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

** K odposlechu mozků používáme EEG ** To má ale žalostné informační rozlišení ** Rusům pomohla počítačová neuronová síť

Jakub Čížek | 29


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky