Vajíčko – server o médiích, reklamě a dobrém vkusu

20. února 2002
Oprava NTFS u Windows XP
Praha, 19. února 2002 – Společnost Internet Info, otevřela pro veřejnost nový server o médiích, reklamě a dobrém vkusu – Vajíčko.

Server Vajíčko staví na dvou základních kamenech: buduje komplexní sbírku současné české reklamy a každý den přináší komentáře k dění v reklamní a mediální branži. Během tříměsíčního zkušebního provozu na Vajíčku vznikl soubor více než 150 televizních spotů, 100 internetových bannerů a 75 billboardů, citylightů a laviček. Archiv tak už při oficiálním spuštění serveru nabízí možnost dostatečného srovnání úrovně české reklamní tvorby. Čtenáři mohou o každé reklamě na webu diskutovat a oznámkovat ji.

 

Články, které na Vajíčku denně vycházejí, mapují krajinu českých médií a reklamních agentur. K oblíbeným rubrikám v odborné obci patří úterní halucinační fejetony Zoltána Žloutka, v nichž na malém prostoru insider pod pseudonymem bez obalu komentuje nejožehavější problémy reklamy. Přízni čtenářů se těší i středeční sloupky Zdeňka Fekara o nástrahách novinářského řemesla. Laikům jsou pak určeny čtvrteční břitké komentáře Ondřeje Austa.

 

"Vajíčko vzniklo z potřeby uchovat na snadno dostupném místě to nejlepší z české reklamy, aby kreativci v reklamních agenturách a grafických studiích měli na jednom místě možnost inspirovat se dílem svých kolegů," říká o serveru jeho šéfredaktor Martin Kopta, který v minulosti rovněž pracoval pro reklamní agentury a poslední půlrok působil jako redaktor serveru Lupa. "Textová část Vajíčka je vedena snahou nabídnout zaměstnancům reklamních a mediálních agentur místo k setkání se svými protějšky pracujícími v médiích a naopak. Zároveň se snažíme obsah budovat tak, aby se na Vajíčko nemusel bát zavítat i naprostý laik."

 

Vajíčko se zaměřuje na dvě cílové skupiny. Primárně se snaží vycházet vstříc reklamním a mediálním profesionálům, jejichž kariéra se právě odehrává na Internetu. Tato cílová skupina na Vajíčku především oceňuje možnost neformální diskuse a uvolněné reflexe problémů, které jí přináší profesní život. Sekundární cílovou skupinou jsou pak lidé, kteří se zajímají o svět reklamy a rádi se k němu vyjadřují. Pravidelný denní rytmus serveru oběma skupinám umožňuje průběžně sledovat vývoj reklamních kampaní v preferované oblasti. Týdenní rytmus vydávání článků pak usnadňuje orientaci a výběr témat.

 

Pro zajímavost Vám na další stránce přinášíme jednoduché srovnání oblíbených reklam v lednu 2002.
 

Žebříček oblíbenosti televizní reklamy – Leden 2002

 1. Renault Scénic – tradice (3,9)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=359&from=tz

 2. Fiat Stilo – EE (3,8)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=358&from=tz

 3. Volkswagen Passat W8 – papaláši (3,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=354&from=tz

 4. Philips – plochý televizor (3,6)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=337&from=tz

 5. Sony – Wega FD Trinitron (3,6)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=338&from=tz

 

Žebříček oblíbenosti venkovní reklamy – Leden 2002

 1. Jemča – ovocné čaje (3,5)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=343&from=tz

 2. Sava – Eskimo S3 (3,1)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=360&from=tz

 3. Campari (2,3)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=327&from=tz

 4. Marila (2,2)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=330&from=tz

 5. L&M (1,8)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=353&from=tz

 

Žebříček oblíbenosti internetové reklamy – Leden 2002

 1. Lanex a.s. – lano Viper (3,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=348&from=tz

 2. Dětský domov Lichnov (3,6)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=332&from=tz

 3. LMC s.r.o. – www.prace.cz (3,2)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=324&from=tz

 4. Ge Capital Bank (2,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=329&from=tz

 5. WPublisher – Publikuj.cz (2,7)

    http://www.vajicko.cz/index.php3?akce=clanek&clanek=352&from=tz

 

 

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info, s.r.o., provozovuje servery Lupa.cz, Slunečnice.cz, Měšec.cz, Palmserver.cz, Hokejka.cz, Burza.cz. a Vajíčko.cz. Věnuje rovněž konzultacím v oblasti internetového obsahu a poskytovatelů internetového připojení. Společnost má nyní šestnáct interních pracovníků, řadu externích spolupracovníků a ke své činnost využívá dlouholetých zkušeností z prostředí českého Internetu. Založena byla v roce 1998 a její obrat v loňském roce přesáhl 4 miliony korun, což představuje nárůst o 310 procent oproti předchozímu období. V rámci přehledu FAST 50, který připravuje společnost Deloitte&Touche a zařazuje na něj padesát nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě, obsadila v celkovém žebříčku 3. místo, z českých firem byla vyhodnocena jako nejlepší.

 

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

 

Danuše Pecharová, marketing manager

Internet Info, s.r.o., Na Strži 5, 140 00  Praha 4

Tel. 02/4144 1695, fax 02/4144 1697

E-mail mailto:pecharova@iinfo.cz, web http://www.iinfo.cz

Váš názor Další článek: Oprava NTFS u Windows XP

Témata článku: , , , , , , , ,