Ústředny ATEUS nově registrují nepřijatá volání

Ústředny ATEUS, vyráběné společností 2N TELEKOMUNIKACE, přinášejí od září firmám nové možnosti péče o zákazníky. Ústředny spolu s doplňkovou službou analogových telefonních linek Českého Telecomu Identifikace volajícího (CLIP) mohou registrovat všechna nezodpovězená volání. U ústředen ATEUS-OMEGA a OMEGA Business se služba může stát plnohodnotnou podporou pro CRM služby a může zčásti nahradit i dražší ISDN přípojku.

Tato na první pohled jednoduchá služba vyrovnává přednosti mobilního telefonu s pevným telefonem v kanceláři. Při příjmu volání se zobrazí číslo, případně jméno osoby, která volá. Telefon si také pamatuje řadu nezodpovězených hovorů, včetně data a času. Telefon s touto službou jednoduchým způsobem doplňuje nebo nahrazuje záznamníky, hlasové schránky VoiceMailu i další opatření pro obsluhu hovorů v nepřítomnosti. Jednoduše tak předchází i situaci, kdy si uživatel zapomene přesměrovat telefon.

 

„Právě zmeškaná volání v průběhu běžné pracovní doby představují pro firmy reálnou ztrátu kontaktu se zákazníkem,“ poznamenává Ing. Tomáš Trefný, obchodní ředitel 2N TELEKOMUNIKACE. „Většina potenciálních klientů i partnerů po neúspěšném pokusu o spojení zkouší volat další možné dodavatele. Obchodní firma tak může díky krátkému zaváhání promarnit příležitost stotisícové zakázky, například prodeje automobilu.“

 

Dosud bylo využití služeb spojených s identifikací volajícího vázáno na připojení veřejných linek ústředny do sítě ISDN nebo GSM. U GSM připojení byly ústředny ATEUS první, které nabídly uživateli přenos čísla volajícího na displej systémového telefonu nebo do CRM aplikace. Také díky tomu získal v krátké době oblibu CTI Telefon, aplikace počítačové telefonie s jednoduchým záznamníkem kontaktů. V současnosti již služba CLIP není vázána na systémové telefony. Může být spuštěna také na běžných dvoudrátových linkách, vybavených některým z telefonů, které s identifikací pracují.

 

Nasazení služby je výhodné také ve spojení s CRM aplikací. Ta po přijetí čísla z linky dokáže za několik desetin sekundy zobrazit na počítači příjemce nejen jméno volajícího, ale připravit také všechny související informace o jeho firmě, objednávkách i osobních jednáních.

 

Pozornost si zaslouží také fakt, že CLIP lze použít nejen na nejnovějších ústřednách ATEUS-OMEGA Business a OMEGA Basic, ale na všech ústřednách této řady, vyrobených od roku 1998. Komfort mobilního telefonu na pobočkové ústředně tak může získat více než 8000 firem, které již některou z ústředen ATEUS-OMEGA vlastní.

 

2N TELEKOMUNIKACE je přední výrobce telekomunikační techniky s certifikovaným systémem řízení jakosti ISO 9001. Dlouhodobě se řadí mezi Českých 100 nejlepších firem v hodnocení společnosti Comenius. Kromě České republiky a Slovenska dodává své produkty do zemí EU i dalších regionů světa. Hlavní produktové řady obsahují komunikační servery, digitální a hybridní pobočkové ústředny, GSM brány s rozhraními ISDN PRI/BRI, GPRS či analogovými linkami a dveřní komunikátory. 2N v současnosti exportuje do více než 30 zemí celého světa, mezi klíčové zákazníky patří GSM a alternativní operátoři po celé Evropě. Své produkty úspěšně kombinuje s řadou služeb telekomunikačních operátorů, například přípojkami euroISDN a ADSL ČESKÉHO TELECOMU, a. s.

 

Další informace můžete získat na internetu nebo v oddělení propagace 2N. Rádi se vám budou věnovat:

Robert Peška – propagace 2N TELEKOMUNIKACE, tel.: +420 261 301 603,

e-mail: peska@2n.cz, www.2n.cz

nebo

Prokop Konopa – ExMise Public Relations, tel.: +420 221 592 450, 603 472 333,

e-mail: konopa@exmise.cz

Váš názor Další článek: Čištění záchodu je lepší než čištění e-mailové schránky od spamu

Témata článku: , , ,