Nejoblíbenějšími moderátory televizního zpravodajství jsou Lucie Borhyová a Reynolds Koranteng z televize Nova a Jolana Voldánová z České televize. Nejoblíbenějším dětským pořadem je pak večerníček České televize.
Vyplývá to z průzkumu chování diváků televize, který proběhl v České republice a dalších 12 evropských zemích na reprezentativním 5095 respondentů v období říjen – listopad. Průzkum byl realizován na objednávku vedoucího evropského provozovatele kabelové televize, satelitní televize, internetu a telefonních služeb – společnosti UPC. V České republice působí UPC prostřednictvím své dceřiné společnosti UPC Česká republika, která nabízí služby digitální, analogové a satelitní televizi, telefonie a internetu.
Moderátorka Televizních novin TV Nova Lucie Borhyová získala hlasy 27 % všech respondentů průzkumu, přičemž nejvíce bodovala u mužů (30 % respondentů a 17 % respondentek). Moderátor téže zpravodajské stanice Reynolds Koranteng získal 14 % hlasů, z toho nejvíce ženských (23 % respondentek a jen 8 % respondentů).
Na třetím místě skončila moderátorka ČT Jolana Voldánová (12 % hlasů). Se ziskem 11 % respektive 9 % obsadili další pozice opět moderátoři TV Nova Karel Voříšek a Pavel Dumbrovský. Nejúspěšnější moderátorkou TV Prima je Světlana Zárubová (7 % hlasů). Lucie Borhyová zvítězila u televizních diváků podle průzkumu UPC i v roce 2006.
Za nejoblíbenější pořad pro děti považují respondenti tradičně Večerníček, který se umístil před dalšími dvěma pořady ČT pro děti.
Televizní průzkum UPC se uskutečnil v 13 evropských zemích (Rakousko, Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Maďarsko, Irsko, Holandsko, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko a Švýcarsko) na vzorku 5095 respondentů v období říjen – prosinec 2007. Jedná se už o 4. panevropský průzkum UPC, který je zároveň jedním z nejrozsáhlejších průzkumů veřejného mínění svého druhu. Tentokrát sa zaměřil na televizní chování diváků, na úlohu a význam televize v životě dětí a rodičů. Průzkum byl realizován ve spolupráci se společností Research International, metodou face to face. Společnost informovala o jeho hlavních výsledcích už v závěru prosince 2007. Zájemci naleznou příslušnou tiskovou zprávu na www.UPC.cz.