Účastníkům programu Progress ASPen vzrostly tržby za softwarové licence o 200 procent

24. června 2002
Windows XP SP1 Beta Build 1060
Členové ASPen předbíhají trh v dodávkách softwaru jako služby
Účastníkům programu Progress ASPen vzrostly tržby za softwarové licence o 200 procent

O 200 procent vzrostly tržby za softwarové licence účastníků programu ASPenSM společnosti the Progress Company, dceřiné firmy Progress Software Corporation a vedoucího dodavatele technologií pro tvorbu podnikových aplikací. Programu se účastní už více než 300 nezávislých softwarových firem, které dodávají software jako službu.

 

„V poslední době vidíme posun v chování podniků, které stále více začínají vnímat koncept softwaru ve formě služby jako běžnou praxi,“ řekl Dave Ireland, prezident the Progress Company. „Zákazníci se našich aplikačních partnerů začínají stále častěji ptát, zda nabízejí software v režimu ASP a sami tento model díky jeho ekonomické výhodnosti ve zvýšené míře přijímají. Využitím softwaru jako služby mohou snížit počáteční náklady na IT, získají předem předvídatelnou službu za očekávanou cenu a mohou snadno sledovat návratnost investic.“

 

Tato slova podporuje i jedna ze studií firmy IDC nazvaná „Finanční dopad ASP“. Průzkumu se zúčastnili také koncoví uživatelé progressovských produktů. Zpráva uvádí následující závěry:

- Průměrná pětiletá návratnost investic je přes 400 procent

- Polovina firem získá své peníze zpět během šesti měsíců

- Vložené peníze se vrátí průměrně za 1,33 roku

 

„Očekáváme, že trh xSP poroste do roku 2006 ročně o 23 procent,“ uvedla Laurie Seymour, programová manažerka IDC pro výzkum xSP. „Řešení ASP jsou však jedním z nejrychleji rostoucích segmentů na celém trhu xSP a rostou výrazně rychleji, než je průměr celého trhu. Poslední studie IDC ukazují, že přes 40 % uživatelů nakupujících služby xSP využívá ASP. Dodávky softwaru jako služby jsou tak klíčovou oblastí celého trhu xSP.“

 

Účastníci programu ASPen potvrzují zvýšené využívání softwaru jako služby

„Podle údajů našich stávajících i potenciálních zákazníků, doplněných o naše vlastní průzkumy, přispívají k rozvoji tohoto trendu různé regionální podnikatelské faktory,“ uvedl Jaap Smit, viceprezident Progress Software pro oblast EMEA. „Ekonomické zpomalení nutí společnosti k větší efektivitě podnikání – zaměřují se na hlavní obor podnikání a nezvyšují náklady na interní výpočetní oddělení. Dalšími motivačními faktory jsou nastupující strategie e-businessu a velká, značně distribuovaná pracovní síla.“

 

„Software jako služba si definitivně našel místo na našem trhu,“ řekl Richard Firth, CEO firmy MIP Holdings, Ltd. „Čisté zisky z našich aplikací pro finanční služby, zdravotní pojištění, administrativu zdravotní pomoci, správu penzijních fondů a správu investičního majetku se zvýšily v minulých třech letech v průměru o 72 %. Většinu tohoto růstu lze připsat právě softwaru jako službě.“

 

„Věříme, že tento nový model dodávek aplikací překonal psychologickou bariéru a stal se nyní standardní praxí, která nabízí zákazníkům úžasnou hodnotu,“ dodal R. Firth. „Nedostatek zkušených IT profesionálů spolu s předvídatelnou strukturou nákladů jsou dvěma hlavními hnacími silami stojícími za přijetím softwaru jako služby v subsaharském regionu.“

 

„Jsme svědky stále rostoucí poptávky i tržeb za naši aplikaci pro výplaty a lidské zdroje, kterou poskytujeme jako službu,“ řekl Tim Diassi, viceprezident a generální manažer Software Plus, účastníka programu ASPen už od jeho uvedení. „Téměř 80 % našich nových tržeb tvoří v posledním roce software jako služba. Poptávka pochází od koncových uživatelů, které nemůžeme oslovit tradičním prodejním modelem, protože nechtějí vkládat kapitál do IT ani nechtějí pro tyto účely vydržovat zaměstnance.“

 

O programu ASPen

Program ASPen společnosti the Progress Company poskytuje kompletní služby pro výuku, posílení a rozšíření nabídky nezávislých softwarových firem o prostředky umožňující nabízet produkty v režimu ASP. ASPen poskytuje poradenství pro posouzení, plánování, vývoj, zavádění, hosting, údržbu a technickou podporu ASP a pomáhá softwarovým firmám při rychlém zavádění softwaru jako webové služby do nabídky jejich základních produktů. Program ASPen má po celém světě přes 300 členů, kteří již uvedli do provozu přes 125 aplikací přizpůsobených pro web ve všech vertikálních segmentech trhu a obsluhují odhadem více než 1 500 000 pracovních míst. Více informací o programu ASPen naleznete na www.progress.com/aspen.

 

O společnosti the Progress Company

The Progress Company je globálním dodavatelem softwarových technologií a služeb pro vývoj, provoz, integraci a správu řešení v oblasti e-business. Platforma Progress OpenEdge se špičkovou vestavěnou databází umožňuje vytvářet aplikace s nejnižšími celkovými náklady na pořízení a provoz, které lze rychle implementovat a snadno integrovat s jinými aplikacemi provozovanými v rámci podniku, rozšířeného podniku a přes internet.

 

Více než 2000 partnerů the Progress Company, nezávislých softwarových firem (ISV) a poskytovatelů aplikačních služeb (ASP), každoročně dodává klientům progressovské aplikace a s nimi související služby za víc než 5 miliard dolarů. Na produkty se značkou Progress se spoléhá přes 40 000 organizací ve více než 100 zemích světa; je mezi nimi 60 % firem, které se dostaly mezi stovku nejlepších společností v žebříčku časopisu Fortune. The Progress Company se sídlem v massachusettském Bedfordu je dceřiná společnost firmy Progress Software Corporation a lze ji kontaktovat na čísle ++1 781 280 4000 nebo na internetové adrese www.progress.com.

 

…..

 

Progress, OpenEdge a ASPen jsou obchodními, servisními nebo registrovanými obchodními značkami Progress Software Corporation ve Spojených státech a dalších zemích. Všechny ostatní uvedené obchodní nebo servisní značky jsou majetkem příslušných vlastníků.

 

Váš názor Další článek: Windows XP SP1 Beta Build 1060

Témata článku: Software, Nastupující segment, Company, Ireland, Aspen, Progress, Dceřiná firma


Určitě si přečtěte

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

** Do deseti tisíc korun lze dnes koupit slušné notebooky ** V nabídce ale i tak převládají zastaralé a pomalé modely ** Poradíme, jak dobře vybrat i s omezeným rozpočtem

David Polesný | 103

Google dosáhl revolučního milníku v kvantové nadvládě. IBM ale nesouhlasí

Google dosáhl revolučního milníku v kvantové nadvládě. IBM ale nesouhlasí

** Google představil nový kvantový čip s 53 qubity ** Oznámil, že díky němu lidstvo poprvé dosáhlo kvantové nadvlády ** IBM toto tvrzení zlehčuje

Karel Javůrek | 15


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky