Twisto hlásí za listopad a prosinec čtyřnásobný růst obratu

Twisto hlásí za listopad a prosinec čtyřnásobný růst obratu

Růst o 400 % zaznamenala v listopadu i prosinci v porovnání s říjnem společnost Twisto, která nabízí zákazníkům českých e-shopů platební metodu odložené splatnosti. Za raketovým nárůstem stojí zvýšené objednávky v předvánoční sezoně, podpořené i úspěšnou marketingovou akcí „Vánoce na pohodu“. V 15 vybraných internetových obchodech měli návštěvníci e-shopů možnost od 1. listopadu nakupovat zboží a platit až 15. ledna. V některých zapojených e-shopech využili zákazníci k placení Twisto až ve 30 % případů. Během posledních dvou měsíců roku si lidé objednali přes Twisto více než 70 tisíc dárků.

V období od začátku listopadu do konce prosince 2014 se zvýšil díky vánoční sezoně objem objednávek v porovnání s říjnem čtyřnásobně. „Hodně nám pomohla naše marketingová akce „Vánoce na pohodu“. Za poslední dva měsíce loňského roku internetové obchody prostřednictvím služby Twisto odbavily více než 70 tisíc vánočních dárků,“ říká za Twisto jeho výkonný ředitel Michal Šmída.

Spolupracujícím e-shopům pomohlo Twisto k výraznému nárůstu prodejů, v některých případech i o desítky procent. „S Twistem aktivně spolupracujeme už od léta, přesto nás předvánoční zájem zákazníků o tuto platební metodu překvapil. V některých dnech před Vánoci dokonce lidé realizovali přes Twisto více než čtvrtinu objednávek,“ pochvaluje si David Štěpánek z Urbanstore.cz, internetového obchodu se značkovou módou.

Mezi 15 internetovými obchody, které se do akce zapojily, byly například Zbozomat.cz, Bonami.cz, Urbanstore.cz nebo Feedo.cz, ale i úzce profilované e-shopy jako Snapbacks.cz. „Stačilo si objednat zboží v rámci předvánoční akce a zaplatit až 15. ledna za náš standardní poplatek 39 Kč. Pomohli jsme tím lidem překlenout kritické období před Vánocemi, kdy mají někteří z nich hlouběji do kapsy. Díky nám se nemuseli například draze zadlužovat u úvěrových firem,“ vysvětluje Šmída.

Průměrná hodnota objednávky přes Twisto se ve sledovaném období v některých e-shopech zvýšila až o 20 procent. Typickým zákazníkem Twista je žena kolem 30 let, z města do 50 tisíc lidí. V celém Česku je přitom podle Asociace pro elektronickou komerci prototypem zákazníka nakupujícího na internetu žena ve věku 25 až 34 let z města s počtem obyvatel vyšším než 100 tisíc.

Další článek: Uvedení GeForce GTX 960 se blíží, unikly parametry i náhled výkonu

Témata článku: Shop, E-shop, Bono


Určitě si přečtěte

Že by konečně revoluce? Nové chytré hodinky od Garminu mají průhledný solární panel

Že by konečně revoluce? Nové chytré hodinky od Garminu mají průhledný solární panel

** Chytré hodinky mají relativně malou výdrž ** Sportovní fénixy od Garminu jsou na tom ale lépe ** Poslední verze nabízí dokonce transparentní solární panel

Jakub Čížek | 56

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

** Za neúspěchem Microsoftu v mobilech stojí i Windows 8 ** Microsoft pozdě naskočil do rozjetého vlaku ** Uživatelé neměli zásadní důvody, proč přejít

Karel Kilián | 138


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky