Toshiba prodlužuje akci „Záruka bez hranic“

„Záruka bez hranic“ společnosti Toshiba si získala své zákazníky. Po prvních dvou měsících zájem o tuto výjimečnou akci prudce vzrostl a má stále rostoucí tendenci. Majitelé produktů Toshiba se díky „Záruce bez hranic“ nemusí bát nákladné opravy v případě náhodného poškození, odcizení ani ztráty dat. Ve všech případech jim totiž Toshiba zdarma opraví nebo nahradí jejich oblíbený produkt. Společnost Toshiba se rozhodla akci „Záruka bez hranic“ prodloužit až do konce března 2013.

“Vnímáme velký zájem o tuto úspěšnou akci ze strany našich zákazníků a rozhodli jsme se proto prodloužit „Záruku bez hranic“ o dalšího půl roku,” říká Jiří Horák, Country Manager CZ&SK, Toshiba Europe GmbH. “Zájem zákazníků dokazuje, že naše produkty jsou spolehlivé a odolné. Pro případ neočekávaných událostí mají zákazníci navíc ochranu v podobě Záruky bez hranic.“ Podmínky akce zůstaly nezměněny – zařízení je nutno registrovat do 14 dní od koupě na www.nomatterwhatguarantee.com*, poté je možno uplatnit akci na:

a) NÁHODNÉ POŠKOZENÍ: chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití. V rámci pojištění „Náhodné poškození“ Toshiba nabízí zdarma provedení opravy v případě zničení nebo poškození, jež brání ve správné funkčnosti produktu.

b) OCHRANA PROTI ODCIZENÍ: náhrada produktů, které příslušné policejní úřady uznají jako odcizené.

c) OBNOVA DAT: záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry.

Přesné podmínky akce jsou k dispozici na firemních webových stránkách společnosti Toshiba. Záruka bez hranic se vztahuje na jakýkoli notebook, tablet nebo TV, zakoupený v období od 16. dubna 2012 do 31. března 2013.

Další článek: Klávesnice Logitech K810: podsvícení, Bluetooth a podpora Windows 8

Témata článku: , , ,