Tiscali představuje služby „call centra“ poskytující telemarketing/telesales českým firmám

5. října 2001
Příjmy AMD o 22 procent nižší
České firmy mohou nyní využívat silného spojení lidských a telekomunikačních zdrojů pro účely přímého prodeje a dalších marketingových aktivit prostřednictvím nové služby, kterou nedávno představila vedoucí internetová komunikační společnost Tiscali (dříve World Online).

Díky novým službám „Call Centra“ nabízeným společností Tiscali mohou firmy okamžitě využít desítky telefonních operátorů spolu s rozsáhlými telekomunikačními zdroji i bohatými zkušenostmi společnosti Tiscali pro své telemarketingové aktivity či telefonní prodej. Pro oslovení jak stávajících, tak i potenciálních zákazníků mohou firmy využít kterýkoliv z dostupných komunikačních kanálů, stejně jako kombinaci všech kanálů najednou. Jedná se především o telefon, fax, e-mail, webové rozhraní, SMS a běžnou poštu.

 

Firmy mohou služeb „Call Centra“ společnosti Tiscali využívat jak pro „aktivní“ kampaně (např. průzkumy trhu, vyplňování dotazníků a shromažďování informací o klientech, přímý prodej zboží, pozvánky na nejrůznější události a soutěže, organizace obchodních návštěv), tak pro „pasivní“ kampaně (např. příjem dotazů, stížností a reklamací ze strany zákazníků, zajištění zpětné vazby mezi zákazníkem a společností, příjem a zpracování objednávek).

 

Vedle zajištění operátorů a technologických zdrojů nezbytných pro realizaci služeb telemarketingu a telesales, nabízí společnost Tiscali svým zákazníkům v rámci nových služeb „Call Centra“ rovněž komplexní podporu a koordinaci telemarketingových kampaní, včetně participace na vzniku strategie, přípravy scénáře kampaně, zřizování bezplatných telefonních linek a poštovních schránek, podle potřeby najímání a zaškolení dalších operátorů, vytváření a správy uživatelských databází, kompletace a přípravy informačních/propagačních materiálů, exekuce soutěží formou odeslání výher a dalších činností. Všechny aktivity „Call Centra“ jsou průběžně vyhodnocovány, každý zákazník má k dispozici podrobné zprávy o průběhu a výsledcích své kampaně.

 

Síla služeb „Call Centra“ společnosti Tiscali spočívá v celé řadě vlastních úspěšných telemarketingových aktivit a projektů telesales, včetně týmu svých operátorů v oddělení péče o zákazníky, kteří prostřednictvím telefonních linek poskytují informace i technickou podporu desítkám tisíc českých uživatelů Internetu. Rozsáhlá infrastruktura i dlouholeté know-how společnosti Tiscali navíc pomáhají maximalizovat  úspěšné navrhování a realizaci telemarketingových kampaní a projektů v oblasti telesales.

 

Podle Jana Štípka, obchodního ředitele společnosti Tiscali, nové komunikační technologie výrazně mění pravidla telemarketingových aktivit a telesales. „Přímý marketing byl dříve omezen výhradně na telefonický, poštovní nebo osobní styk se zákazníky,“ vysvětluje Jan Štípek. „V dnešní době se proces navázání kontaktu a komunikace se zákazníkem podstatně změnil díky využití elektronické pošty, webu a mobilní komunikace. Jen velmi málo společností má ale k dispozici své vlastní komunikační zdroje, které by mohly v takovém rozsahu využívat. ‚Call Centrum‘ společnosti Tiscali a jeho služby jsou navrženy tak, aby zajistily efektivní a cenově dostupné zdroje pro využití komunikačních technologií společnosti pro krátkodobé kampaně, stejně jako pro dlouhodobou péči o zákazníky.“

 

U služeb „Call Centra“ společnosti Tiscali Jan Štípek podtrhuje především hodnotu lidského faktoru, a to zejména v dynamicky se rozvíjejících oblastech e-business a e‑commerce. „Úspěšné firmy, které ve styku se svými zákazníky využívají nové komunikační technologie, zpravidla kladou značný důraz na intenzívní osobní přístup a podporu svých zákazníků,“ dodává. „Zatím ještě nebyl vyvinut počítač nebo software, který by mohl nahradit schopnost telefonního operátora komunikovat s potenciálním klientem.“

 

Podrobné informace o nových službách „Call Centra“ společnosti Tiscali, stejně jako o kompletní škále internetových produktů a řešení určených českým firmám jsou k dispozici na adrese www.tiscali-business.cz nebo na bezplatné telefonní lince zákaznického servisu společnosti Tiscali 0800 185 241.

 

- konec -

 

 

 

Tiscali (World Online, s.r.o., pobočka společnosti Tiscali S.p.A.) je vedoucí internetová komunikační společnost v České republice poskytující celou řadu on-line služeb, mezi které patří celonárodní přístup do sítě internet za místní telefonní poplatky v rámci tarifu Internet 2001, zdarma elektronická pošta a prostor pro umístění webové stránky a navíc dynamický portál www.tiscali.cz (přístupný rovněž na adrese www.worldonline.cz) - s bohatou nabídkou zpráv a informací v českém jazyce, on-line chaty s významnými osobnostmi, vyhledáváním v Internetu, službami chat a odesílání SMS zpráv, virtuálním obchodním domem, on-line hrami a přenosy živých událostí. Podle nejnovějšího průzkumu uživatelů Internetu v domácnostech, který provedla agentura nezávislého průzkumu Taylor Nelson Sofres Interactive a který byl zveřejněn v šestém vydání Zprávy o českém internetu/iPanel (srpen 2001), je společnost Tiscali v současnosti nejpoužívanějším poskytovatelem internetových služeb v České republice. Informace o všech službách společnosti jsou rovněž k dispozici na jejím internetovém portále nebo na bezplatné telefonní lince zákaznického centra Tiscali 0800 184 184.

 

Tiscali S.p.A. (Nuovo Mercato, Milan: TIS; Nouveau Marché, Paris: 005773), jedna z největších celoevropských internetových komunikačních společností, poskytuje přístup do sítě Internet a širokou škálu internetových obsahů, aplikací a služeb 7,1 miliónu aktivních uživatelů. V průběhu prvního pololetí 2001 strávili uživatelé sítě Tiscali na Internetu více než 19 miliard minut a portály Tiscali zaznamenaly měsíční návštěvnost více než 13 miliónů unikátních přístupů (údaje ke dni 30. června 2001). Stránky společnosti Tiscali jsou k dispozici na adrese: www.tiscali.com

 

Váš názor Další článek: Příjmy AMD o 22 procent nižší

Témata článku: , ,