Tiscali představuje služby „call centra“ poskytující telemarketing/telesales českým firmám

5. října 2001
Příjmy AMD o 22 procent nižší
České firmy mohou nyní využívat silného spojení lidských a telekomunikačních zdrojů pro účely přímého prodeje a dalších marketingových aktivit prostřednictvím nové služby, kterou nedávno představila vedoucí internetová komunikační společnost Tiscali (dříve World Online).
Tiscali představuje služby „call centra“ poskytující telemarketing/telesales českým firmám

Díky novým službám „Call Centra“ nabízeným společností Tiscali mohou firmy okamžitě využít desítky telefonních operátorů spolu s rozsáhlými telekomunikačními zdroji i bohatými zkušenostmi společnosti Tiscali pro své telemarketingové aktivity či telefonní prodej. Pro oslovení jak stávajících, tak i potenciálních zákazníků mohou firmy využít kterýkoliv z dostupných komunikačních kanálů, stejně jako kombinaci všech kanálů najednou. Jedná se především o telefon, fax, e-mail, webové rozhraní, SMS a běžnou poštu.

 

Firmy mohou služeb „Call Centra“ společnosti Tiscali využívat jak pro „aktivní“ kampaně (např. průzkumy trhu, vyplňování dotazníků a shromažďování informací o klientech, přímý prodej zboží, pozvánky na nejrůznější události a soutěže, organizace obchodních návštěv), tak pro „pasivní“ kampaně (např. příjem dotazů, stížností a reklamací ze strany zákazníků, zajištění zpětné vazby mezi zákazníkem a společností, příjem a zpracování objednávek).

 

Vedle zajištění operátorů a technologických zdrojů nezbytných pro realizaci služeb telemarketingu a telesales, nabízí společnost Tiscali svým zákazníkům v rámci nových služeb „Call Centra“ rovněž komplexní podporu a koordinaci telemarketingových kampaní, včetně participace na vzniku strategie, přípravy scénáře kampaně, zřizování bezplatných telefonních linek a poštovních schránek, podle potřeby najímání a zaškolení dalších operátorů, vytváření a správy uživatelských databází, kompletace a přípravy informačních/propagačních materiálů, exekuce soutěží formou odeslání výher a dalších činností. Všechny aktivity „Call Centra“ jsou průběžně vyhodnocovány, každý zákazník má k dispozici podrobné zprávy o průběhu a výsledcích své kampaně.

 

Síla služeb „Call Centra“ společnosti Tiscali spočívá v celé řadě vlastních úspěšných telemarketingových aktivit a projektů telesales, včetně týmu svých operátorů v oddělení péče o zákazníky, kteří prostřednictvím telefonních linek poskytují informace i technickou podporu desítkám tisíc českých uživatelů Internetu. Rozsáhlá infrastruktura i dlouholeté know-how společnosti Tiscali navíc pomáhají maximalizovat  úspěšné navrhování a realizaci telemarketingových kampaní a projektů v oblasti telesales.

 

Podle Jana Štípka, obchodního ředitele společnosti Tiscali, nové komunikační technologie výrazně mění pravidla telemarketingových aktivit a telesales. „Přímý marketing byl dříve omezen výhradně na telefonický, poštovní nebo osobní styk se zákazníky,“ vysvětluje Jan Štípek. „V dnešní době se proces navázání kontaktu a komunikace se zákazníkem podstatně změnil díky využití elektronické pošty, webu a mobilní komunikace. Jen velmi málo společností má ale k dispozici své vlastní komunikační zdroje, které by mohly v takovém rozsahu využívat. ‚Call Centrum‘ společnosti Tiscali a jeho služby jsou navrženy tak, aby zajistily efektivní a cenově dostupné zdroje pro využití komunikačních technologií společnosti pro krátkodobé kampaně, stejně jako pro dlouhodobou péči o zákazníky.“

 

U služeb „Call Centra“ společnosti Tiscali Jan Štípek podtrhuje především hodnotu lidského faktoru, a to zejména v dynamicky se rozvíjejících oblastech e-business a e‑commerce. „Úspěšné firmy, které ve styku se svými zákazníky využívají nové komunikační technologie, zpravidla kladou značný důraz na intenzívní osobní přístup a podporu svých zákazníků,“ dodává. „Zatím ještě nebyl vyvinut počítač nebo software, který by mohl nahradit schopnost telefonního operátora komunikovat s potenciálním klientem.“

 

Podrobné informace o nových službách „Call Centra“ společnosti Tiscali, stejně jako o kompletní škále internetových produktů a řešení určených českým firmám jsou k dispozici na adrese www.tiscali-business.cz nebo na bezplatné telefonní lince zákaznického servisu společnosti Tiscali 0800 185 241.

 

- konec -

 

 

 

Tiscali (World Online, s.r.o., pobočka společnosti Tiscali S.p.A.) je vedoucí internetová komunikační společnost v České republice poskytující celou řadu on-line služeb, mezi které patří celonárodní přístup do sítě internet za místní telefonní poplatky v rámci tarifu Internet 2001, zdarma elektronická pošta a prostor pro umístění webové stránky a navíc dynamický portál www.tiscali.cz (přístupný rovněž na adrese www.worldonline.cz) - s bohatou nabídkou zpráv a informací v českém jazyce, on-line chaty s významnými osobnostmi, vyhledáváním v Internetu, službami chat a odesílání SMS zpráv, virtuálním obchodním domem, on-line hrami a přenosy živých událostí. Podle nejnovějšího průzkumu uživatelů Internetu v domácnostech, který provedla agentura nezávislého průzkumu Taylor Nelson Sofres Interactive a který byl zveřejněn v šestém vydání Zprávy o českém internetu/iPanel (srpen 2001), je společnost Tiscali v současnosti nejpoužívanějším poskytovatelem internetových služeb v České republice. Informace o všech službách společnosti jsou rovněž k dispozici na jejím internetovém portále nebo na bezplatné telefonní lince zákaznického centra Tiscali 0800 184 184.

 

Tiscali S.p.A. (Nuovo Mercato, Milan: TIS; Nouveau Marché, Paris: 005773), jedna z největších celoevropských internetových komunikačních společností, poskytuje přístup do sítě Internet a širokou škálu internetových obsahů, aplikací a služeb 7,1 miliónu aktivních uživatelů. V průběhu prvního pololetí 2001 strávili uživatelé sítě Tiscali na Internetu více než 19 miliard minut a portály Tiscali zaznamenaly měsíční návštěvnost více než 13 miliónů unikátních přístupů (údaje ke dni 30. června 2001). Stránky společnosti Tiscali jsou k dispozici na adrese: www.tiscali.com

 

Váš názor Další článek: Příjmy AMD o 22 procent nižší

Témata článku: Internet, Call, Paris


Určitě si přečtěte

Hledá se způsob, jak uložit elektřinu. Možná pomohou obří gravitační baterie

Hledá se způsob, jak uložit elektřinu. Možná pomohou obří gravitační baterie

** Jak uložit elektřinu z fotovoltaiky a větrných turbín ** Pomohou třeba staré autobaterie, nebo setrvačníky ** A pak tu jsou bizarní gravitační akumulátory velikosti mrakodrapu

Jakub Čížek | 252

Hesla jsou zlo. Hackeři napáchali tolik škody právě proto, že vůbec existují

Hesla jsou zlo. Hackeři napáchali tolik škody právě proto, že vůbec existují

** Nikdo si je nepamatuje ** Žádné není zcela bezpečné ** Nejlepší by bylo je prostě zrušit

Jakub Čížek | 65

Podívejte se, jak umírá váš laptop. Desítky na to mají mocný nástroj powercfg

Podívejte se, jak umírá váš laptop. Desítky na to mají mocný nástroj powercfg

** Hardware současných laptopů už tak rychle nestárne ** Tedy až na baterie – ty umírají děsivou rychlostí ** Ve Windows to můžete sledovat skoro v přímém přenosu

Jakub Čížek | 69



Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu