Telefónica zkvalitní komunikaci a spolupráci zaměstnanců díky Microsoftu

Telefónica zkvalitní komunikaci a spolupráci zaměstnanců díky Microsoftu

Společnost Telefónica, přední poskytovatel integrovaných telekomunikačních řešení, oznámila nasazení Microsoft Office 365 a firemní sociální sítě Yammer napříč všemi svými divizemi a pobočkami a pro všechny své zaměstnance. Tyto technologie jsou součástí globální strategie transformace IT vedené Philem Jordanem, zastávajícím funkci Group Chief Information Officer ve společnosti Telefónica, která má za cíl ICT zjednodušit, zrychlit a zlevnit, což v důsledku napomůže zlepšení digitálních služeb a posílení globální pozice společnosti.

Telefónica přináší nové možnosti rychlejší a intuitivnější spolupráce s využitím digitálních integrovaných technologií svým více než 130 tisícům zaměstnanců ve 24 zemích. Přechodem na cloudovou službu Office 365 a firemní sociální síť Yammer také Telefónica umožní svým lidem vytvářet nové produkty a služby pro své zákazníky na jednotlivých trzích při snížení časových nákladů na podporu infrastruktury služeb potřebných ke vzájemné spolupráci. Implementace by také měla snížit náklady na služby ke spolupráci až o 20 procent při zachování specifických nároků společnosti na bezpečnost a ochranu osobních dat.

„Dobré vztahy s Microsoftem a společný zájem na modernizaci společnosti Telefónica nás dovedla k tomuto významnému milníku. Silné základy infrastruktury, které jsme budovali během posledních 18 měsíců, jsme nyní připraveni přesunout do cloudu,“ říká Adrian Steel, European Production Hub Lead a Global Director ve společnosti Telefónica. „Nasazení Office 365 a Yammer je dalším krokem k poskytnutí pohodlného způsobu komunikace a spolupráce všem našim zaměstnancům, a to při zachování úrovně kvality a rychlosti, pro kterou jsme známí.“

„Mezinárodní společnosti hledají způsob, jak inovativním způsobem propojit své zaměstnance napříč různými organizačními strukturami a světovými pobočkami při úspoře nákladů,“ poznamenává Kurt DelBene, prezident divize Microsoft Office. „Přechod do cloudu díky službě Office 365 a Yammer usnadňuje a urychluje spolupráci nezávisle na geografickém umístění a organizačním celku v rámci firmy. Telefónica je výborným příkladem společnosti přemýšlející do budoucna, která chápe, jak může cloud posílit její podnikání.“

V návaznosti na úspěšný zkušební proces konceptu v minulém roce Telefónica zahájila první nasazení v Evropě v dubnu, které se později dále přesune do Latinské Ameriky. S kompletní migrací do cloudu společnosti pomůže i oddělení Microsoft Cloud Vantage Services.

Adrian Steel, který na své předešlé pozici dohlížel na migraci 30 tisíc firemních uživatelů na řešení Microsoft Business Productivity Online Suite, se měl jako první možnost přesvědčit o nových možnostech přidaných do Office 365. Jedním z příkladů je i Yammer, který Telefónica nasazuje z důvodu lepší spolupráce zaměstnanců bez ohledu na geografické umístění. V únoru Microsoft oznámil integraci nástroje Microsoft Translator přímo do Yammeru, aby uživatelé mohli okamžitě překládat konverzace na firemní sociální síti do svého mateřského jazyka.

„Vzhledem k tomu, že působíme ve 24 zemích a v osmi různých jazycích, velice vítáme možnost okamžitého překladu konverzací mezi našimi zaměstnanci – pro společnost Telefónica je to obrovský přínos,“ dodává Steel. „Automatickým převedením konverzací do mateřského jazyka uživatele podnikové sociální sítě Yammer napomůže efektivnější spolupráci zaměstnanců než kdy dřív a umožní se více soustředit na přinášení lepších služeb našim zákazníkům. Další důležité nové možnosti komunikace a spolupráce zahrnují sjednocenou komunikaci prostřednictvím Microsoft Lync 2013 a cloudové úložiště SkyDrive Pro.“

Témata článku: Steel, Konverzace, Jordan, Translator, Firemní komunikace, Yammer, Lync

Aktuální číslo časopisu Computer

Otestovali jsme 5 HDR 4K televizorů

Jak natáčet video zrcadlovkou

Vytvořte si chytrou domácnost

Radíme s koupí počítačového zdroje