T-Mobile využívá pro průzkumy technologii Sunnysoft mResearch

22. září 2005
Češi na internetu podle NetMonitoru
Společnost T-Mobile má již dvouletou zkušenost s technologií Sunnysoft mResearch. Naposledy ji využila při rozsáhlém průzkumu v němž byly zkoumány odpovědi více než 20.000 respondentů.

Praha,  22. září 2005 – Aplikace Sunnysoft mResearch umožňuje provádět průzkum trhu a veřejného mínění. Průzkum probíhá v prostředí kapesního počítače, například MDA III. Tazatel či tazatelka provede díky tomuto řešení až třikrát více průzkumů, než kdyby pracovala klasickou cestou, tzn. s papírem a tužkou. Systém zároveň může poskytovat cenné informace o práci tazatelů a v případě využití GPRS dat umožňuje i vzdálené datové přenosy.

Společnost T-Mobile využívá technologii Sunnysoft mResearch již dva roky. Během této doby zjistila, že je systém schopný zvládnout i velmi rozsáhlé průzkumy a pojmout odpovědi více než dvaceti tisíc respondentů. Zuzana Kadlečková, manažer projektů podpory prodeje, k tomu říká: "Oceňujeme zejména možnost on-line kontroly nad činností jednotlivých tazatelů. Toto řešení jsme využívali již na minipočítačích MDA I a to, že   T-Mobile spoléhá na tuto technologii, jasně ukazuje, že nejmodernější marketingové technologie nejsou výsadou jen agentur provádějících průzkum trhu nebo veřejného mínění." Jan Sedláček, vedoucí oddělení mobilních řešení, dodává: "T-Mobile pro nás obvykle představuje partnera v oblasti mobilních řešení obecně, zejména s důrazem na GPRS data a vysokorychlostní datové přenosy. Proto si velmi vážíme, že je i naším dlouholetým koncovým zákazníkem a využívá Sunnysoft mResearch. Rád bych ocenil i praktický přístup kolegů z T-Mobile, díky kterému se některé moderní prvky objevily právě v této technologii."

Váš názor Další článek: Češi na internetu podle NetMonitoru

Témata článku: , ,