Švýcarské mezinárodní aerolinie volí konvergentní komunikace Avaya

24. června 2002
Intel uvádí 2GHz Pentium 4 pro notebooky
Řešení podnikové třídy od společnosti Avaya sjednotí u švýcarských aerolinií SWISS veškeré požadavky na přenosy hlasu, kontaktní centra a předávání zpráv.

Waterloo, Belgie, 10. června 2002 — Společnost Avaya ohlásila, že švýcarské mezinárodní aerolinie Swiss International Air Lines Ltd zvolily pro svoji novou komunikační infrastrukturu řešení konvergentních (sjednocených) komunikací podnikové třídy od společnosti Avaya, která je vedoucím globálním poskytovatelem podnikových sítí pro přenosy hlasu a dat. Řešení od společnosti Avaya rovněž poskytuje tomuto leteckému dopravci dobrou integraci jeho čtyř kontaktních center, které se nacházejí ve Švýcarsku. Sjednocením těchto center, jež v zásadě nabízejí obsluhu požadavků zákazníků na základě dostupných zdrojů, zvyšují aerolinie Swiss exponenciálně svoji schopnost poskytovat zákazníkům rychlejší a efektivnější služby. Nové technologie od společnosti Avaya umožňují aeroliniím Swiss okamžité směrování požadavků k jejich nejvhodnějšímu kontaktnímu centru. Kdyby snad bylo jedno z těchto kontaktních center plně vytíženo a obsazeno, jsou tyto hovory a dotazy automaticky převedeny na agenta vybaveného potřebnými znalostmi, který se nachází v jednom z dalších dostupných kontaktních center.


U aerolinií Swiss již využívá novou telefonní infrastrukturu od společnosti Avaya celkem 1 900 zaměstnanců. Součástí této infrastruktury jsou rovněž základy konvergentního řešení, jež zde společnost Avaya položila, a které umožní zákazníkům Swiss komunikovat s aeroliniemi prostřednictvím e-mailu, webchatu (tj. prostřednictvím přímé komunikace on-line přes web), a také tradičním faxem nebo telefonem.


Do nové komunikační infrastruktury aerolinií Swiss od společnosti Avaya patří následující řešení:

* Hlasová komunikační síť, která je založena na podnikových komunikačních serverech Avaya DEFINITY®. Ty jsou určeny pro již zmíněných 1 900 zaměstnanců, kteří sídlí v centrech aerolinií Swiss v Basileji, Zurichu, Luganu a v Ženevě. Hlasová komunikační síť poskytuje rovněž platformu pro sjednocené podnikové komunikace a pro přenosy hlasu přes internet (VoIP, Voice over Internet Protocol).

* Řešení virtuálního kontaktního centra pro 300 agentů ve čtyřech městech, jež umožňuje zákazníkům komunikovat s těmi nejzkušenějšími z oboru. Ti jim mohou nabídnout tu nejvyšší úroveň zákaznických služeb; zmíněná kontaktní centra jsou rovněž vybavena propracovanější funkčností CRM (Customer Relationship Management, řízení vztahů se zákazníky), a to do větších detailů. Řešení směrování komunikací Avaya™ Virtual Routing umožňuje aeroliniím Swiss sledovat dostupnost svých agentů, oblasti jejich znalostí a pravděpodobnou čekací dobu na každého z nich, a to v každém z míst jejich působení, aby bylo možno směrovat hovory na nejvhodnějšího z těchto agentů.

* Řešení jednotného předávání zpráv Avaya, které dává zákazníkům přístup k jejich veškerým zprávám (hlasovým, faxovým, elektronické poště), a to prostřednictvím jakéhokoliv přístroje, což zvyšuje produktivitu agentů a jejich schopnost uzavřít kontrakt;

 

„Nejmodernější komunikační infrastruktura je pro aerolinie Swiss základním stavebním kamenem, který nám umožňuje zvýšit úroveň obsluhy klientů a řídit mezinárodní komunikace,“ prohlásil Martin Fricker, zástupce šéfa informačních technologií u aerolinií Swiss, a dodal: „Věříme, že řešení od společnosti Avaya jsou schopna nám poskytnout ten nejlepší základ pro hladký vstup do nového světa konvergentních (sjednocených) komunikací a všech jejich možností. Důvodem, proč jsme si zvolili výbavu od společnosti Avaya, je přizpůsobitelnost jejích řešení, a také celkové expertní znalosti této firmy, jaké předvedla, když pro nás pracovala v předchozím období. Avaya prokázala své schopnosti tím, že naši novou infrastrukturu navrhla, implementovala a nasadila za pouhé dva měsíce.“


Swiss International Air Lines Ltd

SWISS, se sídlem ve švýcarské Basileji, jsou novým mezinárodním leteckým přepravcem, který má svůj původ v letecké společnosti Crossair. SWISS se staví do role prvotřídních aerolinií a hodlá nastavit novou laťku co se týče uspokojování zákaznických potřeb a kvalitních produktů. SWISS provozuje 102 letadel s krátkým a středním doletem a 26 dálkových letadel, s nimiž obsluhuje 126 míst v 59 zemích. Rozvoj nové společnosti je financován širokou základnou akcionářů z veřejného sektoru a korporací majících původ ve Švýcarsku, které poskytly 1,9 miliardy dolarů dalšího kapitálu. Projekt SWISS byl nastartován po podzimu 2001, za účelem znovu oživit aerolinie Swissair. Další informace o aeroliniích SWISS jsou dostupné na jejich webovém serveru na adrese http://www.swiss.com./


O Avaya

Společnost Avaya s ústředím v Basking Ridge (USA, New Jersey), patří mezi přední poskytovatele komunikačních řešení a služeb na světě. Podnikům, státním úřadům a dalším institucím — mezi něž patří i více než 75% společností seznamu světově nejvýznamnějších 500 podniků (Fortune 500®) — pomáhá vynikat v zákaznické hospodárnosti. Avaya nabízí řešení CRM (Customer Relationship Management, tj. Správa zákaznických vztahů), unifikovaná komunikační řešení, síťovou infrastrukturu pro současné poskytování více služeb a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP podnikové třídy ECLIPS to vše podporováno službami a vývojovými laboratořemi společnosti Avaya ("Avaya Services a Avaya Labs"). Společnost Avaya je světovým lídrem v oblasti unifikovaného messagingu, messagingových systémů, kontaktních středisek ("call center") a strukturované kabeláže. Ve Spojených státech zaujímá přední postavení v oblasti systémů hlasové komunikace. Společnost Avaya je oficiálním partnerem Světového poháru FIFA 2002 (2002 FIFA World Cup™), Světového poháru ženského fotbalu 2003 (2003 Women`s World Cup) a Světového poháru FIFA 2006 (2006 FIFA World Cup™). Bližší informace o společnosti Avaya najdete na adrese http://www.avaya.com./


Pro další tiskové informace prosím kontaktujte:
Avaya Czech Republic, s. r. o.,
Sokolovská 77, 186 00 Praha 8, Tel.: 02 - 22 19 42 11 , Fax: 02 - 22 19 42 00,
D&Y, s. r. o.,
Kaprova 14, 110 00 Praha 1, Tel.: 02 – 22 32 15 00, Fax: 02 – 22 32 15 00

 

 

 

 



Váš názor Další článek: Intel uvádí 2GHz Pentium 4 pro notebooky

Témata článku: , , , , , , ,