SUPREME CONTACT 3.0

Software SUPREME CONTACT 3.0 je systémem určeným pro řízení a optimalizaci již zmíněných obchodních aktivit.
Supreme Technologies, s.r.o. je ryze česká společnost vyvíjející softwarové produkty na bázi informačních technologií. Orientujeme se zejména na oblast obchodních a marketingových systémů pro malé a střední firmy.

Jsme přesvědčeni o tom, že také malá firma potřebuje kvalitní marketingový informační systém, který bude adaptabilní na potřeby konkrétního uživatele. Společnost klade značný důraz na maximální možnost konfigurace softwaru tak, aby zákazník nemusel investovat další finanční prostředky do úprav systému na zakázku.

Historie vývoje produktu SUPREME CONTACT

SUPREME CONTACT začínal verzí 1.1 v podobě elektronické kartotéky .

Na základě požadavků klientů vznikla verze Supreme Contact 2.1, která byla rozšířena o programový komfort ovládání, odesílání e mailů, skladového hospodářství, práce s dokumenty a evidenci kalkulací.

Po neustálém vyhodnocování a zpětných analýz dotazů a námětů naší široké zákaznické základny vznikla verze Supreme Contact 2.5., která se stala nejprodávanější síťovou aplikací ze všech stávajících verzí. Tato verze nabízí důležité prvky pro řízení a přehled firemních aktivit na obchodním poli.

Současnost

21. století je pro celý svět generačním skokem v informační technologii.

A právě proto Vám společnost Supreme Technologies, s.r.o přináší technologii nové generace v podobě SUPREME CONTACT 3.0 a ten bude oficiálně uveden na trh 15. září 2000.

Software SUPREME CONTACT 3.0 je systémem určeným pro řízení a optimalizaci již zmíněných obchodních aktivit. Klade si za cíl maximálně optimalizovat obchodní procesy, důsledně analyzovat obchodní příležitosti a poskytovat efektivní nástroj pro každodenní rutinní činnost všech oddělení společnosti.

Umožňuje všem oddělením firmy propojit informace do jedné centrální databáze a efektivně využívat společná data a to také prostřednictvím Internetu pomocí MS Explorer.

Výhod je samozřejmě mnoho, nicméně za nejdůležitější lze považovat následující :

Konkrétní výhody

Centrální evidence :

Kontaktů na firmy a osoby

Obchodních případů, kalkulací, nabídek, zakázek, projektů

Financí –přijatých, vydaných faktur, bankovních účtů, pokladen a všech finančních operací spojených s realizací obchodních případů a chodu firmy

Úkolů, událostí a komunikace se zákazníky s možností zobrazení dat v kalendáři

Emailů přijatých a odeslaných

Dokumentů a smluv

Marketingových akcí

A další

Přístupová práva

SUPREME CONTACT 3.0 umožňuje definovat přístupová práva pro pracovníky skupiny a jednotlivce a to na úrovni tabulek a položek v databázi.

Přístup jednotlivých oprávněných osob je možný definovat mimo jiné na časově omezenou dobu, kdy po uplynutí této doby práva automaticky zaniknou.

Konfigurace systému

Systém je možný přizpůsobit téměř každé firmě pomocí konfigurace jednotlivých číselníků, ovládacího menu a jednotlivých seznamů, které je možné modifikovat právě v návaznosti na potřeby konkrétní firmy.

Každý uživatel si vytváří svůj vlastní uživatelský profil, který je ukládán do databáze a při

každém spuštění SUPREME CONTACTU 3.0 je tento profil nastaven, jak z hlediska přítomných funkcí, tak z hlediska samotného vzhledu a ovládání systému.

V případě potřeby lze bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu upravovat texty v dialogových

oknech, seznamech, stromech.

Lokalizace

Systém lze lokalizovat do jiné jazykové mutace bez zásahu do zdrojového kódu aplikace,

což v praxi znamená výrazné snížení chybovosti a doby pro vytvořené nové jazykové mutace.

Přepnutí do jiné jazykové mutace lze realizovat za chodu programu.

V případě potřeby může software lokalizovat třetí firma / např. distributoři přímo v zemích,

kde se bude software postupně uvádět na trh /.

Moderní ovládání a desing

Vzhled a ovládání programu vychází ze standardů, které jsou celosvětově zavedeny v běžných aplikacích, jako je např. MS Outlook, Outlook Express, atd.

Ovládání, filtrování a zobrazování dat v seznamech je řešeno použitím jedné

z nepropracovanější sady komponent zakoupených od společnosti Developer Express.

Díky investicím do nových technologií od třetích firem, které jsou zabudovány do produktu Supreme Contact je aplikace uživatelsky příjemná a přehledná.

Kompatibilita s produkty Microsoft

Pomocí technologie OLE je zajištění základní kompatibility s MS WORD, EXCEL, MS

Explorer.

Uvedené programy lze otevřít přímo v systému SUPREME CONTACT 3.0.

Generátor tiskových sestav

Vzhledem k neustále se opakujícím požadavkům zákazníků na úpravy vzhledu, případně tvorbu nových tiskových sestav, byl do nové verze zabudován zcela vyjímečný generátor tiskových sestav, který umožňuje uživatelům vytvářet nové tiskové sestavy nebo upravovat stávající. Nová sestava se po uložení automaticky načte do menu tiskových sestav.

Přístup přes Internet

Prostřednictvím technologie MS Active-X je možné sdílet jedinou databázi programu prostřednictvím sítě Internet. V tomto případě se využívá pro práci s programem MS Explorer.

Díky systému přístupových práv je umožněn přístup do programu SUPREME CONTACT také externím dodavatelům nebo spolupracovníkům a to do přesně vymezených částí systému.

Technologie MS Active-X umožňuje samozřejmě provozovat Supreme CONTACT také jako Intranet.

Využitím technologie MS Active-X lze výrazně snížit náklady na správu a údržbu systému.

Moduly software SUPREME CONTACT 3.0

Kartotéka

Obsahuje evidenci firem a osob s možností evidovat veškeré související záznamy uložené v databázi.

Důrazné propojení do všech ostatních modulů a funkcí usnadňuje uživatelům běžnou rutinní činnost při zpracovávání obchodních případů.

Organizer

Organizer je centrálním místem pro plánování veškerých časových hodnot ve vztahu k osobám, pracovním skupinám a střediskům.

Důraz je kladen také na zobrazování dalších dat, jako je aktuální využití materiálních a pracovních zdrojů, atd.

Prodej

V tomto modulu lze vytvářet obchodní nabídky pro zákazníky, evidovat veškeré zakázky, soustřeďovat jednotlivé zakázky do projektů.

Vytvářet šablony technologických postupů, které lze velice efektivně využít pro rychlou práci při tvorbě nabídek, zakázek, projektů.

Při evidenci je kladen důraz na porovnávání plánu a následné realizace, kdy systém signalizuje změny oproti plánu a to již ve fázi přípravy zakázky nebo projektu.

Propracovaný systém cenových a dealerských skupin umožňuje obchodníkům realizovat jednotlivé obchodní případy s přihlédnutím k dohodnutým obchodním podmínkám, z hlediska platebních a dodacích podmínek, slev a přirážek.

Automatické řazení do příslušných cenových a dealerských skupin v přímé návaznosti

na dosažené obchodní výsledky jednotlivých zákazníků a dealerů.

Komunikace

V systému lze prostřednictvím vlastního zabudovaného e mailového klienta sledovat veškerou příchozí a odeslanou elektronickou poštu, která se automaticky řadí k jednotlivým firmám a osobám.

Samozřejmostí je také možnost evidovat veškerou poštu, vytvářet distribuční seznamy, sledovat stavy vyřízené korespondence podle středisek, pracovních skupin, osob a jednotlivých obchodních případů.

Pomocí funkce “ události “ lze zaznamenávat veškerou komunikaci se zákazníky, dealery, konkurenty a dodavateli, jako např. zápisy z jednání, telefonické a osobní jednání, atd. Vše záleží pouze na konfiguraci systému.

Nákup

Modul nákup umožňuje optimalizovat procesy vedoucí ke snižování skladových zásob.

Současně sleduje vývoj cen subdodavatelů, kvalitu dodávek a komplexní hodnocení dodavatele z hlediska termínů, ceny a kvality.

Finance

Pomocí modulu finance lze kompletně evidovat veškeré finanční toky a to samozřejmě v návaznosti na jednotlivé obchodní případy.

Díky propracovanosti systému lze analyzovat příjmy, výdaje, zisk na jednotlivé obchodní případy, střediska, pracovní skupiny.

V modulu je zabudován systém tzv. Interních pokladen, které jsou automaticky přidělovány každému zaměstnanci firmy, a je tedy možné efektivně sledovat finance převedené na konta jednotlivých zaměstnanců a následné vyúčtování těchto finančních prostředků zpět

do centrální - skutečné poklady.

Databáze znalostí

Modul obsahuje možnost evidovat veškeré náměty, poznámky, reakce a požadavky zákazníků.

Prostřednictvím modelování obchodních procesů lze navrhnout oběh informací vybrané skupině uživatelů systému se zpětnou kontrolou, zda příjemce informace přijal, studoval, atd.

K databázi znalostí lze přistupovat také prostřednictvím Internetu, kdy administrátor může nastavit uživatelská práva pouze na vybranou část informací.

Modelování obchodních procesů

Prostřednictvím modulu je možné vytvořit řetězové události, které program vykoná sám, v případě, že bude splněna některá ze vstupních podmínek, při kterých se má řetězová událost spustit.

(Např. obchodník si nastaví, že systém upozorní na každou nově založenou firmu do systému, za předpokladu, že obchodník nebude novou firmu kontaktovat do 24 hodin od uložení do databáze)

Nicméně v systému lze konfigurovat pomocí tohoto modulu daleko složitější podmínky,

které mohou být vázány na změny v databázi.

Společnost Supreme Technologies, s.r.o., se ve všech svých činnostech orientuje na uspokojování potřeb svých zákazníků. Velký důraz klade na kvalitu poskytovaných produktů a všech poskytovaných služeb.

Při vývoji bude do budoucna i nadále společnost klást značný důraz na moderní komunikační kanály jako je Internet, GSM technologie, WAP.

Váš názor Další článek: Altavista propouští 25 % zaměstnanců

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,