Strategie Epson Go to Market

16. února 2006
Internet zdarma chce také Praha 13
“Zaměřit se na požadavky trhu,” tak zní základní princip společnosti Epson. Epson svou strategii “Go to Market” (Pojďme na trh) prezentuje na veletrhu Paperworld 2006. Na této akci se zaměříme hlavně na segment SMB, neboť se snažíme ještě upevnit komunikaci a spolupráci se svými partnery.
Strategie Epson Go to Market

Novými koncepty chceme podpořit prodejce, aby atraktivním způsobem nabízeli spotřební materiály Epson a přispívali ke zvýšení jejich prodejnosti. Proto jsme se rozhodli našim prodejcům nabídnout výkladní stojany pro celou škálu našich produktů – ty jim umožní dosáhnout většího prodeje a vyššího zisku. V nabízené řadě těchto stojanů najdete malé poutače na pult, určené pro prezentaci základních produktů nebo balíčků Multipack, stejně jako profesionální regály pro obchodníky, kteří disponují většími prodejními prostory, přičemž nabídku doplňují marketingové koncepty pro sekundární stojany.

Prodej spotřebních produktů Epson představuje obrovskou příležitost pro prodejce dlouhodobě zvýšit věrnost zákazníků. Své partnery podporujeme zejména poskytováním prezentačních stojanů, doporučujeme jim konkrétní modely a u produktů nabízíme opravdovou kvalitu za dostupnou cenu. Ústředním tématem na letošním veletrhu Paperworld jsou naše strategie “Low cost per cartridge” (Nízké náklady na inkoustovou náplň), “Ušetřete na balíčkách Multipack” (Multipack savings) a “nízké náklady na fotografii”.

Společnost Epson vybízí prodejce, aby originální spotřební zboží, zejména pak balíčky MultiPack, prodávali přímo s tiskárnami. Tato nabídka je k dispozici pro všechny výkonnější tiskárny a koncový zákazník tak může ušetřit na toneru až 35 procent ceny. Naším cílem je výrazně zvýšit prodejnost těchto balíčků, z čehož nakonec bude profitovat jak zákazník, tak obchod. Vysoké kvality je obvykle možné dosáhnout jen prostřednictvím optimálně koordinovaných komponent, což jsou v tomto případě tiskárna, originální inkoust a originální papír.”

Annette Harenberg,
Manažerka divize zásobování Epson Deutschland GmbH.

O společnosti Epson
Epson je přední světový výrobce produktů pro práci s obrazem včetně tiskáren, projektorů a LCD displejů. Svými nápady a kreativitou je Epson odhodlán překonávat představy a očekávání zákazníků po celém světě. Jeho produkty jsou známy špičkovou kvalitou, funkčností, účelným designem a energetickou úsporností. Společnost Epson s hrdostí dlouhodobě přispívá k ochraně životního prostředí a podporuje život místních komunit. Jeho síť tvoří 85 647 zaměstnanců ve 115 firmách po celém světě. Skupina vedená japonskou společností Seiko Epson Corp. dosáhla ve fiskálním roce 2004 konsolidovaných tržeb 1479,7 miliard jenů. Epson Europe B.V., sídlící v Amsterdamu, je strategické ústředí skupiny pro Evropu, Blízký východ, Rusko a Afriku. Zaměstnává 2 700 lidí a ve fiskálním roce 2004 dosáhla tržeb 2 428 miliónů eur.

Epson Deutschland GmbH se sídlem v německém Meerbusch je přední dodavatel produktů a řešení pro tisk fotografií a práci s digitálním obrazem. Produktové portfolio společnosti Epson Deutschland tvoří vysoce kvalitní tiskárny fotografií a skenery, laserové a jehličkové tiskárny, multifunkční zařízení, multimediální projektory a originální spotřební materiály. Divize maloobchodních systémů a zařízení a divize řešení automatizace továren dále rozšiřují tuto řadu o pokladní tiskárny a systémy, respektive přesné roboty. Společnost Epson Deutschland má přibližně 300 zaměstnanců a zodpovídá za obchodní síť v Německu, zemích Beneluxu, Švýcarsku, Rakousku a východní Evropě.

Váš názor Další článek: Internet zdarma chce také Praha 13

Témata článku: Pokladní systémy, Projektory epson, Benelux, Nízká kvalita, Sekundární zařízení, Pokladní tiskárny, Deutschland, Amsterdam, Energetický náklad, Epson, Cartridge, Gmbh, Seiko


Určitě si přečtěte

Podívejte se, jak vypadá mikrofon nebo blecha pod elektronovým mikroskopem

Podívejte se, jak vypadá mikrofon nebo blecha pod elektronovým mikroskopem

** Z Brna pochází třetina světové produkce elektronových mikroskopů ** První československý kus vyrobila Tesla už v 50. letech ** Dnes na ni navazuje třeba brněnský Tescan

Jakub Čížek | 19

HTTPS byl pouze první krok. Chrome zavádí DoH, tedy šifrované DNS. Dopady mohou být obrovské

HTTPS byl pouze první krok. Chrome zavádí DoH, tedy šifrované DNS. Dopady mohou být obrovské

** Šifrovaný web je dnes už samozřejmost ** Jeden díl skládačky ale ještě chybí – DNS ** Firefox už začal a teď se na šifrované DNS chystá i Chrome

Jakub Čížek | 96

Hledá se způsob, jak uložit elektřinu. Možná pomohou obří gravitační baterie

Hledá se způsob, jak uložit elektřinu. Možná pomohou obří gravitační baterie

** Jak uložit elektřinu z fotovoltaiky a větrných turbín ** Pomohou třeba staré autobaterie, nebo setrvačníky ** A pak tu jsou bizarní gravitační akumulátory velikosti mrakodrapu

Jakub Čížek | 250

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 93

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

13 praktických tipů a triků pro Mapy.cz, které možná neznáte

** Mapy.cz neslouží jen k zobrazení podkladů a plánování tras ** Nabízejí celou řadu dalších praktických funkcí a možností ** Vybrali jsme třináct tipů a triků, o kterých možná nevíte

Karel Kilián | 36

Google Coral: Raspberry Pi s čipem, který zpracuje 4 biliony operací za sekundu

Google Coral: Raspberry Pi s čipem, který zpracuje 4 biliony operací za sekundu

** Je to velké jako Raspberry Pi ** Ale je to až o několik řádů rychlejší ** Dorazil nám exotický Google Coral s akcelerátorem Edge TPU

Jakub Čížek | 18


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky