Startuje desátý ročník soutěže WebTop100

Startuje desátý ročník soutěže WebTop100

Konzultační agentura Dobrý web zahajuje již desátý ročník projektu WebTop100. Společnosti mohou až do konce června přihlašovat své firemní weby do 11 oborových žebříčků a 4 speciálních kategorií. Novinkou letošního ročníku je vznik kategorií Mobilní web a Firemní Facebook page, jejichž zavedení odráží současné trendy ve firemní prezentaci.

Klepněte pro větší obrázekSoutěže WebTop100, která oceňuje kvalitu internetových prezentací firem, se může zúčastnit jakákoli firma podnikající v České republice s webem v českém jazyce. Firmy mohou své webové prezentace registrovat na stránkách soutěže prostřednictvím online formuláře, a to do 30. června 2011. Do hlavního žebříčku jsou automaticky zařazeny webové prezentace stovky nejvýznamnějších firem na základě žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven dle ekonomických ukazatelů jednotlivých firem.

Odborná porota, složená z odborníků na internetový marketing, ale i ze specialistů na příslušný segment podnikání, bude hodnotit weby v celkem 11 oborových a 4 speciálních kategoriích. V čele poroty i letos stanul známý konzultant a investor Ivan Pilný. Hodnocenými kritérii jsou přitom použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne v úterý 25. října 2011 na galavečeru navazujícím na celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2011:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Služby

Speciální žebříčky:

  • Microsite
  • Mobilní web (NOVINKA)
  • Marketingový nástroj
  • Firemní Facebook page (NOVINKA)

V kategorii Mobilní web bude hodnoceno, jak weby reflektují jiné způsoby ovládání, jak zohledňují různá prostředí používání a v neposlední řadě, jak jsou dostupné na různých platformách.

V kategorii Firemní Facebook Page se bude hodnocení zaměřovat mimo jiné na míru integrace s firemním webem, na aktivitu na stránce a komunikaci s fanoušky, míru přizpůsobení stránky a použití aplikací a jejich vliv na počet fanoušků.

"V poslední době se hodně hovoří o potřebě využívat sociální média a o potenciálu dalších možností připojení k internetu, převážně toho mobilního. Snažíme se sledovat tyto nové trendy ve vývoji webového prostředí, a proto jsme se v letošním roce rozhodli do soutěže přidat dvě nové speciální kategorie Mobilní web a Firemní Facebook page, aby firmy mohly své nové platformy porovnat,“ upřesňuje ředitel agentury Dobrý web Luboš Plotěný.

Každý účastník soutěže získá celou řadu benefitů:

  • písemné individuální zhodnocení přihlášené prezentace – zajímavá zpětná vazba od širšího spektra odborníků, tipy na zlepšení z různých úhlů pohledu
  • porovnání úrovně přihlášené webové prezentace s konkurencí prostřednictvím bodového ohodnocení všech soutěžících webů
  • vstup zdarma na celodenní odbornou konferenci WebTop100
  • pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků soutěže
  • odbornou studii o firemních webech shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání
  • možnost využití účasti v soutěži v rámci vlastního PR, příležitost zviditelnit se inspirace pro další činnost

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů a Klub WebTop100 sdružující manažery odpovědné za firemní internetové prezentace.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační agentura Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Česká republika. Hlavními partnery jsou společnostiACTIVE 24 a Seznam.cz. Partnerem je sdružení TUESDAY Business Network.. Mediálním partnerem je server Podnikatel.cz

Témata článku: Benefit, Transport

Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky