Pražská internet full-service agentura Forrest Gump spustila 3. září pro svého klienta McDonald´s ČR novou on-line soutěžní hru s názvem Criss-Cross.
Pražská internet full-service agentura Forrest Gump spustila 3. září pro svého klienta McDonald´s ČR novou on-line soutěžní hru s názvem Criss-Cross. Tato soutěž koncepčně navazuje na soutěž HAM! (kampaň na Seznamu „Liga na ochranu hamburgrů“) z června letošního roku, která byla vyhodnocena jako nejúspěšnější marketingová kampaň McDonald´s v České republice za poslední rok.
Základem soutěže Criss-Cross je tentokrát luštění smyslu jednotlivých 28 denních tajenek a především tajenky hlavní. Na www.mcdonalds.cz naleznou soutěžící herní registraci včetně pravidel a aktuálních žebříčků. Zajímavé je mimo jiné i to, že se agentura rozhodla využít netradičních reklamních formátů určených pro úvodní stránku portálu Seznam. Největší důraz je kladen na netradiční formát banneru, ve kterém se komunikační message mění každou hodinu v závislosti na odkrývání tajenek.
Forrest Gump, a. s. (www.fg.cz) je přední česká internet full-service agentura působící nejen na českém trhu od roku 1996. K nejvýznamnějším klientům patří např. Komerční banka, GE Capital, DDB, Sazka, McDonald´s nebo Sony. Mezi hlavní aktivity společnosti patří navrhování, analýza a realizace e-business systémů a www aplikací, jejich kreativní zpracování, správa a provoz.