Společnosti IBM a Cisco představily iniciativu pro IP komunikaci

Společnosti Cisco Systems a IBM připravily cestu k snadnému přijetí hlasových a video služeb založených na protokolu IP

ARMONK, stát New York a SAN JOSE, stát Kalifornie, 18. května 2004 – Společnosti IBM a Cisco představily iniciativu, jež pomůže organizacím všech velikostí integrovat a nasazovat konvergované hlasové, video a datové systémy.

 

Nové služby poskytnou zákazníkům bohatší a integrovanější portfolio řešení společností IBM a Cisco založených na produktech IP Communications a větší potenciál pro snižování nákladů a zvyšování produktivity zaměstnanců.


Zákazníkům se prostřednictvím propojení hlasových, video a konferenčních řešení společnosti Cisco a zkušeností IBM v oblasti služeb nabídne vhodná a levná cesta, jak co nejvíce získat z IP komunikace. Iniciativa zvyšuje hodnotu nových a existujících nabídek IBM a Cisca ve vztahu k třetím stranám - vývojářům (ISV) a poskytovatelům služeb, kteří jsou také partneři IBM a Cisca. Řešení konečně zpřístupní organizacím a jejich zaměstnancům informace z libovolného zařízení kdykoliv a odkudkoliv.


„Kombinace síťových zkušeností a technologií Cisca se schopnostmi IBM v oblasti služeb a integrace představuje logickou cestu pro nabídku řešení postavených na IP Communications,“ prohlásil Kim Church, vedoucí informatiky firmy Preston, Gates & Ellis LLP, právnické společnosti sídlící v americkém státě Washington. „Investice do řešení IP Communications společností Cisco a IBM umožnila naší organizaci zlepšit klientský servis a snížit náklady.“


Společnosti IBM a Cisco jsou přesvědčeny, že v současném síťovém světě jsou hlavními hybnými silami: mobilita, integrace a bezpečnost. Nové nabídky obsahují části všech tří uvedených elementů a podtrhují profesionalitu obou společností.


„Společnosti Cisco a IBM se společně s tímto oznámením rozhodly, že zvýší investice do vývoje produktů a investice do zajištění vyšší úrovně integrace těchto technologií, a podobně do prodejního kanálu, konzultací a marketingu,“ dodal Doug Elix, senior viceprezident a výkonný ředitel divize Sales and Distribution společnosti IBM. „Máme v úmyslu spojit řešení IP Communications společnosti Cisco s integrovanými řešeními společnosti IBM.
Konvergované komunikace nainstalované v inteligentních sítích zásadně mění styl podnikání a očekáváme, že obě společnosti budou předními hráči v tomto segmentu trhu.“


Portfolio produktů IP Communications společnosti Cisco Systems obsahuje: Cisco CallManager – software pro řízení sítě, Cisco CallManager Express, Cisco Unity, Cisco Unity Express, Cisco MeetingPlace, Cisco Personal Assistant a Cisco IP Contact Center. Tato řešení budou úzce propojena s produkty a technologiemi společnosti IBM a zákazníkům přinesou prokazatelné finanční přínosy.

 

Iniciativa obou společností poskytne zákazníkům následující řešení:

·         Cisco Unity bude integrované s jednotným komunikačním prostředím Lotus Domino

·         Databázový software IBM Information Management bude v Cisco CallManageru

·         Management systémů Tivoli bude propojen a projde certifikací na Cisco CallManager

·         Cisco CallManager bude podporován na serverových platformách IBM eServer xSeries x345 a x306

·         Cisco CallManager bude podporován na dvou nových serverech Cisco Media Convergence, MCS 7815I a MCS 7825I, které jsou založeny na technologii od IBM.


Uzpůsobeny budou také specifické aplikace a služby pro určitá průmyslová odvětví například prodeje koncovým zákazníkům a sektoru finančních služeb


„Spojením vývoje Cisca a IBM vzniká úzká spolupráce nad společným vývojem integrované produktové řady pro IP telefonii, systémy jednotného zpracování zpráv, zákaznických kontaktních center, chytrých komunikací a video konferencí,“ potvrdil Charlie Giancarlo, senior viceprezident společnosti Cisco Systems. „Tato nová integrovaná řešení se budou dodávat prostřednictvím globální servisní organizace IBM, stejně jako podpora IBM pro IP Communications společnosti Cisco Systems. Představuje to obrovskou výhru pro zákazníky IP komunikace na celém světě.“


IBM implementuje Cisco IP Communications uvnitř svého podniku

IBM představuje důležitý příklad přechodu na IP komunikaci. Společnost IBM totiž nainstalovala Cisco IP telefonii ve své torontské laboratoři už v roce 2001 a do dnešního dne nasadila 20 tisíc IP telefonů Cisco. IP telefony se prosadily ve složitém telefonním prostředí i s více dodavateli v různých zemích a s mnoha komunikačními operátory. Společnost IBM bude v dalším kroku centralizovat telefonní infrastrukturu na své servery v hlavních datových centrech IBM.  

 

„Přesunutím telefonie do datových center získá IBM výhody nejen ze samotných konvergovaných hlasových nebo datových komunikací, ale také výhody plynoucí ze snadnější instalace, provozování, monitorování systémů a prodloužení jejich životního cyklu,“ řekl Fred Spulecki, ředitel vývoje hlasových aplikací v IBM, „Cisco IP Communications tvoří klíčovou část datových center IBM založených na této telefonní infrastruktuře. IBM využívá svých zkušeností pro správu, návrh systémů, při provozu, monitoringu, bezpečnosti a integraci aplikací IPC infrastruktury u zákazníků.

 

 

O IP Communications společnosti Cisco Systems

Cisco IP Communications je kompletní systém podnikových řešení obsahujících IP telefonii, systémy pro sjednocené komunikace, videokonference a přenos hlasu, video vysílání a řešení pro kontaktní centra. Pro poskytování konvergovaných aplikací využívá existující infrastrukturu IP. Více informací o IP Communications společnosti Cisco najdete na adrese: http://newsroom.cisco.com/dlls/innovators/VoIP/index.html

 

O společnosti Cisco Systems

Cisco Systems, Inc. (NASDAQ:CSCO) je společnost s celosvětově vedoucím postavením v oblasti síťových
internetových technologií. Další informace naleznete na adrese http://www.cisco.com.

Cisco, Cisco IOS, Cisco Systems a logo společnosti Cisco Systems jsou registrované ochranné známky společnosti Cisco Systems, Inc. Veškeré další ochranné známky uvedené v tomto dokumentu jsou vlastnictvím příslušných majitelů.


O společnosti IBM
Společnost IBM je největší společnost v oblasti informačních technologií s více jak 80letovu tradicí v oblasti inovací v podnikání. Více informace najdete na http://www.ibm.com

 


O IBM Global Services
IBM Global Services je největší světová servisní a konzultační organizace, která měla roční obrat a uzavřené kontrakty v roce 2003 v hodnotě 42 mld. respektive 55 mld. dolarů. 180 tisíc profesionálů ve více jak 160 zemích pomáhá zákazníkům integrovat informační technologie s podnikáním. IBM Business Consulting Services má s touto transformací zkušenosti v podnicích a průmyslu, kde poskytuje hosting, infrastrukturu, návrh řešení a školení.
Více informace najdete na http://www.ibm.com/services.

 

Váš názor Další článek: Microsoft: Vývoj Open Source je mrhání penězi

Témata článku: , , , , , ,