Společnosti Alcatel a Telefónica Soluciones budou společně poskytovat podnikům komunikační řešení na bázi IP protokolu
Paříž, 21. října 2004 – Společnosti Alcatel a Telefónica Soluciones, dceřiná společnost holdingu Telefónica, předního poskytovatele telekomunikačních služeb ve Španělsku a Portugalsku, oznámily vytvoření partnerství pro poskytování podnikových komunikačních řešení.
V rámci společné smlouvy budou Alcatel a Telefonica Soluciones formálně spolupracovat v poskytování širokého spektra podnikových řešení a služeb, včetně IP telefonie, služby call centra a komunikačních řešení na jedné platformě. Alcatel a Telefonica Soluciones budou úzce spolupracovat s uživateli tak, aby produkty
a služby naplňovaly konkrétní potřeby trhu a aby komunikační řešení dodávaly zákazníkům přidanou hodnotu.
Řešení bude založeno na komunikační serverové IP platformě společnosti Alcatel OmniPCX Enterprise. Společnost Telefónica Soluciones dodá své odborné znalosti v oblasti systémové a aplikační integrace, včetně řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), kontraktních center a standardizovaných komunikačních aplikací. Telefonica Soluciones má dnes přes 250 realizací velkých projektů kontaktních center ve Španělsku, a to v několika tržních vertikálách, včetně bankovnictví, pojišťovnictví, státní správy
a výroby.
„S řešením OmniPCX Enterprise společnosti Alcatel a jeho moderními softwarovými aplikacemi budeme moci nabízet našim zákazníkům špičková konvergovaná řešení, čímž jim pomůžeme výrazně optimalizovat podnikovou komunikaci,“ uvedl José Antonio Rocha, ředitel divize rozvoje CRM společnosti Telefónica Soluciones.
„Náš vztah nabídne zákazníkům okamžité přínosy, které kombinují moderní, na softwaru založená komunikační řešení a implementační zkušenosti předního aplikačního integrátora v našem regionu,“ dodal Luis Miguel Domínguez, který ve Španělsku v rámci divize podnikových řešení společnosti Alcatel odpovídá za kontaktní centra.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je jednou z předních telekomunikačních společností na světě. Telefónica je předním operátorem na španělsky a portugalsky mluvících trzích a, měřeno tržní kapitalizací, šestým největším operátorem na světě. Její činnost se zaměřuje zejména na provoz pevných a mobilních telekomunikačních sítí, v jejichž rozvoji hraje hlavní úlohu širokopásmová technologie. Společnost má významné aktivity v 15 zemích a celkem působí ve 40 zemích světa. Telefónica je jedním z předních operátorů v Jižní Americe, konkrétně v osmi zemích tohoto kontinentu, kde rozvíjí růstovou strategii. Zákaznická základna je skoro 100 milionů klientů. Telefónica je 100% akciovou společností se skoro 1,7 miliony přímých akcionářů. Její jmění momentálně tvoří 4,955,891,361 běžných akcií obchodovaných na španělské burze (v Madridu, Barceloně, Bilbau a Valencii), a na burzách v Londýně, Paříži, Frankfurtu, Tokiu, New Yorku, Limě, Buenos Aires, São Paulu a londýnské SEAQ International Exchange.
O společnosti Alcatel
Společnost Alcatel poskytuje telekomunikačním operátorům, poskytovatelům internetových služeb a podnikům komunikační řešení umožňující dodávat zákazníkům či zaměstnancům hlasový, datový
a multimediální obsah. Alcatel si udržuje vedoucí pozici v oblasti pevných a mobilních širokopásmových sítí, aplikací a služeb a pomáhá tak svým partnerům a zákazníkům budovat uživatelsky orientovaný svět širokopásmových služeb. Společnost dosáhla v roce 2003 objemu prodeje 12,5 miliardy EUR a působí ve více než 130 zemích světa.
Kontakt: David J. Wodinský, Alcatel Czech, press@alcatel.cz, 281 080 111