Společnost Lenovo vyhrála již potřetí titul PC prodejce roku

Na EMEA Channel Academy Awards získala společnost Lenovo již potřetí za sebou cenu EMEA Notebook/Desktop prodejce roku. Ceremonie, která se konala v Monte Carlu večer 21. února, byla součástí konference s názvem DISTREE EMEA Channel. Jedná se o nejvýznamnější nezávislou akci pro EMEA ICT a CE kanály a s více než 1000 účastníky také i největší setkání distributorů, obchodníků a prodejců působících v EMEA regionu.

Dodavatelé byli posuzováni podle různých kritérií, včetně channel strategie, cen a řízení zásob, vývoje výrobků, partnerského programu a marketingu v 12 různých kategoriích, každá z nich byla zaměřena na konkrétní produkt segmentu.

Společnost Lenovo vyhrála ve své kategorii poté, co na gala večeru, závěrečné akci konference, porazila konkurenty v přímém elektronickém hlasování stovek manažerů odpovědných za distribuci.

DISTREE

Rovněž výzkum Context‘s Channel Watch vyhlášený na DISTREE ukázal, že Lenovo je značkou, kterou si chce většina prodejců přidat do svého portfolia v příštím roce. 1725 prodejců, kteří se zúčastnili výzkumu Context‘s, dostalo otázku, kterou z hlavních IT značek mají v plánu přidat do svého portfolia v průběhu příštích tří měsíců a kterou naopak uvažují opustit. Značka Lenovo se umístila na nejvyšším místě s dvojnásobným skóre proti značce, která skončila na druhém místě.

„Ocenění zvolené našimi distribučními partnery a přímá zpětná vazba od našich prodejců jsou tím nejlepším potvrzením naší channel strategie. Tato cena je také obzvlášť velkou poctou silné týmové práci v organizaci Lenovo EMEA,“ řekl Petr Toman, generální ředitel Lenovo Česká republika.

Bližší informace o EMEA Channel Academy Awards 2013 jsou k dispozici zde.

Další článek: Leap Motion pomalu míří do prodeje

Témata článku: , , , , , , , , , , ,