Společnost LBMS úspěšně implementovala řešení LBMS HelpDesk v agentuře CzechInvest

Společnost LBMS, dodavatel ucelených řešení, služeb, softwarových nástrojů a metodik pro oblast informatiky a managementu, oznámila, že úspěšně implementovala řešení LBMS HelpDesk v Agentuře pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Řešení LBMS HelpDesk, které je postavené na jednoduše konfigurovatelné platformě TeamTrack, bylo vybráno ve výběrovém řízení a následně implementováno formou projektu, během něhož bylo upraveno do výsledné podoby podle požadavků a zvyklostí agentury CzechInvest.
Společnost LBMS úspěšně implementovala řešení LBMS HelpDesk v agentuře  CzechInvest

Řešení LBMS HelpDesk automatizuje zpracování požadavků směrovaných na HelpDesk, jako jsou incidenty týkající se IT služeb, aplikací a infrastruktury, požadavky na zpřístupnění aplikací, žádosti o informace či požadavky na nákup hardwarového zařízení.

Řešení umožňuje požadavky podle jejich kategorie automaticky postoupit k vyřízení, zajistit jejich efektivní předávání mezi řešitelskými týmy ve formě e-mailových notifikací, automaticky spouštět schvalovací proces u položek, kde je to vyžadováno atd. Součástí řešení je také robustní reportovací nástroj, který umožňuje průběžně sledovat a zlepšovat parametry pro jednotlivé typy IT služeb, jako je reakční doba a doba vyřešení dle priorit, a sledovat dodržování těchto parametrů pro jednotlivé prioritní incidenty/požadavky.

„Řešení LBMS HelpDesk nám poskytlo kvalitní a cenově efektivní podporu procesů HelpDesk, díky níž jsme bez nutnosti navýšení počtu pracovníků zvládli rostoucí požadavky na náš odbor. Máme aktuální přehled o stavu všech řešených incidentů a požadavků, zlepšila se také komunikace mezi uživateli IT služeb a IT oddělením,“ řekl Vít Néma, ředitel odboru IT v agentuře CzechInvest.

„Při implementaci jsme se maximálně snažili v rámci projektu přizpůsobit řešení požadavkům a zvyklostem zákazníka, což se díky pružnosti platformy TeamTrack podařilo. Výsledkem je customizované řešení, které je v souladu se standardem ITIL a reflektuje naše zkušenosti z podobných tuzemských projektů,“ dodává Lucie Mlynářová, vedoucí projektu za LBMS.

Diskuze (1) Další článek: AMD přichází s ATI Catalysty 6.12 pro Windows XP i Vista

Témata článku: Notifikace, Jednotlivé řešení

Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší