Praha, 12. března 2003 -- Společnost Intel získala ocenění čtenářů časopisu Reader´s Digest Výběr „Dobrá značka 2003“ v kategorii „Počítač“ a obhájila tak své prvenství z loňského roku. Toto ocenění navazuje na celoevropský průzkum, který pod názvem „European Trusted Brands 200“ zrealizovala společnost Reader´s Digest v 18 zemích. Svým rozsahem i metodikou patří tento projekt k nejvýznamnějším svého druhu v Evropě.
Hlavním cílem průzkumu, který byl realizován již třetím rokem, je zjistit, jakým značkám spotřebního zboží čtenáři magazínu Reader´s Digest Výběr důvěřují. Ze 30 kategorií daného projektu je devět lokálních, zbývající jsou shodné pro všechny zúčastněné země. Průzkum zahrnuje otázky týkající se důvěry ve značku, v instituce, v profese a ve vládní politiku.
V České republice se projektu zúčastnilo 11,8 % oslovených, což představuje 1 481 respondentů. Celkem odpovědělo v 18 evropských zemích 27 692 osob (12,4 %). Respondenti hodnotili kvalitu, hodnotu, důvěryhodnost, image a pochopení potřeb zákazníka.
O společnosti Intel
Společnost Intel je největším světovým výrobcem mikroprocesorů, a zároveň je předním výrobcem počítačových, síťových a komunikačních produktů. Podrobné informace o společnosti Intel jsou k dispozici na www.intel.com/pressroom nebo www.intel.com/cz/pressroom.
Kontakt pro další informace:
Intel Czech Mmd Public Relations
Pavel Svoboda Hana Kučerová
PR Specialist, CSEE Tel.: +42 224 25 15 55
Tel: +42 222 090 304 Fax: +42 224 25 43 64
+42 222 090 301 Email: kucerova@mmd.cz
E-mail: pavelx.svoboda@intel.com