DoubleClick (www.doubleclick.com) je světovou jedničkou pohybující se v prostředí Internetu. V oblasti reklamy se specializuje na tzv. one-to-one relationships, tj. umožňuje svým klientům cíleně oslovit optimální skupinu zákazníků na webu.
DoubleClick (www.doubleclick.com) je světovou jedničkou pohybující se v prostředí Internetu. V oblasti reklamy se specializuje na tzv. one-to-one relationships, tj. umožňuje svým klientům cíleně oslovit optimální skupinu zákazníků na webu. Mezi klienty společnosti DoubleClick patří IBM, Microsoft, Siemens, BMV, British Telecom nebo Sony.
DoubleClick Network
Reklamní síť DoubleClick Network je součástí společnosti DoubleClick a zahrnuje více než 350 světových webů soustředěných ve 14 mezinárodních sítích po celém světě. Součástí reklamní sítě jsou například AltaVista, Infoseek UK, Freserve, Tralevocity, Goo, CBS Sportsline, MTV Europe a Macromedia.
Další informace najdete na adrese: http://www.doubleclick.net/advertisers/net_sites/global_network/
DoubleClick DART (Dynamic Advertisng Reposting and Targeting) je systém technologické podpory reklamní sítě DoubleClick Network, který zvyšuje účinnost cíleného sdělení (reklamy) na Internetu. Využívá všech dostupných možností v oblasti zobrazování, měření a hodnocení všech forem reklam na Internetu, aby přinesl zadavateli co největší zisk a garanci úspěšnosti reklamní kampaně. Součástí systému DART je také poslední akvizice společnosti DoubleClick. Ta v říjnu letošního roku fúzovala se světovým poskytovatelem software pro řízení reklamy na Internetu NetGravity a začlenila do své nabídky i administrační systém NetGravity AdServer, jímž disponuje od října letošního roku i společnost Media Internet Agency.
Zdroj: Web stránky www.doubleclick.com
DoubleClick se spojila s NetGravity
Světová jednička v internetové reklamě společnost DoubleClick spojila své síly a know-how s poskytovatelem software pro řízení i-reklamy NetGravity. První náznaky fúze se objevily již v červnu letošního roku, kdy DoubleClick spolkla další subjekt AbacusDirect (direct marketing). Obě samostatné firmy (AbacusDirect a NetGravity) oznámily konečné spojení na konci minulého měsíce.
Krok, který učinila DoubleClick je logický. Síť administrující reklamu na mnoha kontinentech světa a spojující desítky největších webů získala fúzí s NetGravity kvalitní technologii pro řízení, plánování a zobrazování reklamy (administraci). Podle Kevina O ´Connora, CEO DoubleClick, získaly akvizicí všechny tři společnosti - konglomerát je nyní schopen zákazníkovi nejen reklamu kvalitně zadministrovat, ale i doručit správná sdělení těm správným lidem. Zdá se, že sňatkům z rozumu na Internetu není konec, a lze očekávat i spojení dalších firem poskytujících software, data a reklamu.
Zdroj: MediaServer, vydáno dne (8.11.1999)