Společnost ALBI Česká republika, která je významným českým výrobcem a distributorem sortimentu pro oslavu a jedním z největších výrobců přání do obálky, si pro řízení svých obchodních zástupců a sběr dat vybrala řešení mAgent od společnosti Sunnysoft.
Praha, 22. února 2006 – Vysoký nárůst objemu zakázek přivedl společnost ALBI v průběhu roku 2005 k rozhodnutí zefektivnit systém práce obchodních zástupců. Řešením byl přechod na mobilní řešení Sunnysoft mAgent.
Sunnysoft mAgent je nejčastěji využíván pro prodej z vozu (ambulantní prodej), pořizování a sběr objednávek či marketingových průzkumů. Obchodní zástupci i jejich zákazníci mají k dispozici aktuální informace o produktech, cenách, slevách, speciálních akcích, zákaznících, objednávkách, reklamacích, pohledávkách, stavu skladů. Mohou také plánovat trasy a návštěvy, tisknout doklady nebo zprávy. Centrála má naproti tomu okamžitě k dispozici veškeré údaje z terénu pro vyhodnocení.
Společnost ALBI si po pečlivém výběru zvolila odolné terminály s vestavěným skenerem čárového kódu a hardwarovou klávesnicí typu Symbol MC50. Sunnysoft dodal jazykovou lokalizaci Sunnysoft InterWrite určenou pro tento typ zařízení. Terminál Symbol je též vybaven aplikací Sunnysoft Backup Manager, která se stará o komfortní zálohování.
Celý projekt byl realizován v rámci jediné etapy. Během necelých čtyř měsíců od podepsání smlouvy byl celý systém spuštěn - už v květnu proběhl pilotní provoz, následovalo školení uživatelů a testování a od 1. července 2005 byl zahájen ostrý provoz. Implementace řešení Sunnysoft mAgent umožnila zejména znatelné snížení chybovosti v datech, lepší dostupnost informací o zákaznících a marketingových informací, komfortnější systém pro obchodní zástupce, rychlejší a přesnější informace o stavu skladu, dále lepší servis zákazníkům a v neposlední řadě zrychlení logistiky a úspory režijních nákladů.
Jan Hajič, vedoucí projektu ALBI dodává: „Při výběru řešení jsme dbali na využití moderních technologií, prověřené reference a schopnost garantovat námi požadovaná rozšíření systému. Zároveň jsme měli stanoven přesný termín ostrého provozu. Zvolili jsme správně, Sunnysoft mAgent byl zaveden a spuštěn v dohodnutém rozsahu při dodržení harmonogramu i rozpočtu projektu.“
Hlavním přínosem tohoto řešení je plná obousměrná digitální komunikace. Obchodní zástupci využívají datové GPRS přenosy a jsou tak v neustálém kontaktu s centrálou společnosti, díky čemuž mají vždy přesné informace. Manažeři ve firmě rovněž mají dokonalý přehled nejen o vlastních prodejích, ale i o plánovaných a uskutečněných návštěvách a aktivitách jednotlivých obchodních zástupců i celého týmu.
„Volba samotných moderních technologií je jistě důležitá k realizaci úspěšných projektů, nicméně klíčovým vlivem je kvalita spolupráce dvou implementačních týmů. Velmi si ceníme přesné představy o cílech implementace a nasazení s jakým tým na straně společnosti ALBI přistupoval k implementaci Sunnysoft mAgent. Jedná se o jeden z nejúspěšnějších loňských projektů.“, uzavírá ředitel divize mobilních řešení Sunnysoftu Jan Sedláček.
Bližší informace na: www.sunnysoft.cz
O společnosti Sunnysoft
Společnost Sunnysoft se specializuje na oblast mobilních řešení a kapesních počítačů.
Divize Mobilní řešení vyvíjí a implementuje mobilní systémy na platformě Microsoft Windows Mobile. Do rodiny mobilních řešení patří Sunnysoft mAgent pro obchodníky v terénu, prodej z vozu a marketing, Sunnysoft mResearch pro průzkumy veřejného mínění, Sunnysoft mService pro servisní čety.
Divize Softwaru pro koncové uživatele vyvíjí podporu pro národní jazyky a lokalizaci kapesních počítačů do evropských jazyků, systémové zálohovací aplikace a aplikace na zakázku pro operační systémy řady Microsoft Windows Mobile.
Divize Obchod nabízí nejširší sortiment softwaru a příslušenství pro kapesní počítače v České a Slovenské republice, který dodává do dealerské sítě i koncovým uživatelům.
Společnosti Sunnysoft je držitelem certifikace Microsoft Certified Partner, autorizovaným Business Partnerem společnosti Hewlett Packard.