Sleva 20 % na všechno

Vltava uvádí „v duchu americké internetové komerce“ na všechno slevu minimálně 20 %.
Internetový obchod Vltava (http://www.vltava.cz) uvádí od konce července velkou akci pro své zákazníky: na veškeré zboží slevu minimálně dvacet procent. Současně se také rozšiřuje sortiment o další předměty z „vydavatelské“ branže: o video a DVD, také o konzumentský software (hry, multimédia, výukové programy, encyklopedie apod.), pro který se na Vltavě otevřely dvě nové sekce, CD-ROM a Video.

Vltava vždy nabízela na produkty slevu oproti běžným cenám, a to obvykle 10 %

(u zahraniční literatury 5 %). Akce je zatím časově neukončená, o jejím trvání bude rozhodnuto na základě ohlasu od zákazníků.

„Akcí ´mínus dvacet´ si chceme ověřit, zda dokáže již podstatná cenová výhoda ovlivnit další vrstvy dosud nenakupujících uživatelů Internetu k nákupům. Domníváme se, že začíná vhodná doba k spuštění podobné ´přesilovky´, jakou hrají silné e-komerční subjekty na americkém trhu, i když to pro Vltavu bude zřejmě znamenat ztrátové období“ uvádí Jiří Hlavenka, předseda představenstva Computer Press, a.s.. „Zákazníci často namítali, že běžná desetiprocentní sleva je obvykle okamžitě vymazána náklady na poštovné, a proti komfortu nákupu od pracovnímu stolu zase působí to, že nezískají zboží okamžitě; proto tedy – a celkem oprávněně, pokud nehodnotí ´zisk´ způsobený úsporou svého času – nevidí v elektronické komerci výhodu. Nyní mohou i při běžných nákupech dosahovat reálných úspor v řádu stokorun. Přesné obraty učiněné na Vltavě zatím nezveřejňujeme; mohu ale uvést, že meziroční nárůst se již dlouhou dobu drží na 100 % (dvojnásobný prodej oproti stejnému měsíci o rok zpět). Rádi bychom touto agresivní akcí tento nárůst zvýšili a ukázali, že přezdívka ´český Amazon.com´ může být po právu přiřknuta pouze našemu obchodu“.

Váš názor Další článek: Chcete mít předpřipravenou tiskárnu?

Témata článku: , , , ,