AvCallCentrum – tedy audio-video zákaznická podpora - služby SERVERY.CZ pracuje od 15.března 2004 nejen v nepřetržitém, ale nově i v plně paralelním režimu.
Každý zákazník, který centrum zákaznické podpory kontaktuje, je okamžitě přepojen na volného operátora ve službě. AvCallCentrum tak v současné době využívá plnou kapacitu celého týmu 12ti operátorů zákaznické podpory služby SERVERY.CZ a je tak schopné uspokojovat požadavky zákazníků v reálném čase rychleji a flexibilněji.
V roce 2000 GLOBE INTERNET jako první z webhostingových společností oznámila zavedení nepřetržité technické a zákaznické podpory uživatelům hostingových služeb SERVERY.CZ. O dva roky později zavedla GLOBE INTERNET novou audio-vizuální aplikaci s využitím Macromedia Communication Serveru. Tato aplikace byla nazvána AvHelpdesk SERVERY.CZ a umožňuje komunikaci se zákazníkem v reálném čase bez nároků na další softwarové vybavení na straně klienta a to díky tomu, že všechny funkce - tzn. audio, video i textový chat - se odehrávají v okně prohlížeče.
Aplikace AvHelpdesk se ukázala jako krok správným směrem. Podle výzkumu mezi klienty ji využívá 16% zákazníků. Nyní, po změně funkčnosti a redesignu, byla aplikace a tím i celá služba pojmenována avCallCentrum.
AvCallCentrum je lepší než další on-line komunikační programy jako ICQ, protože nenutí uživatele instalovat speciální software - využívá se pouze Macromedia Flash Player (v případě avCallCentrum ve verzi 7), nejpopulárnější doplněk téměř každého WWW prohlížeče. Oproti telefonu představuje pro uživatele výhodu v možnosti neopouštět pohodlné prostředí internetu a platit tak dodatečné poplatky za telefonní hovor.
„Poskytování kvalitní zákaznické podpory bylo a je tím, co profiluje GLOBE INERNET jako vedoucí společnost na trhu domén a webhostingu. Z toho důvodu věnujeme takovou pozornost zákaznické podpoře nejen ohledně obsahu, ale i po stránce technických možností.“, dodává ke službě avCallCentrum SERVERY.CZ jednatel společnosti GLOBE INTERNET Ing. Karel Umlauf.
AvCallCentrum (dříve AvHelpdesk) bylo jedním z řešení, pro která se podařilo okamžitě získat zákazníky na náročném britském trhu, kde bylo nabízeno v rámci účasti GLOBE INTERNET na CzechITDay v Londýně pořádaných agenturou CzechTrade v prosinci 2003. Setkání českých a britských firem bylo pořádáno za účelem rozvoje obchodní spolupráce v oboru IT.
Kontaktní informace:
GLOBE INTERNET, s.r.o.
Ing. Karel Umlauf, jednatel
e-mail: karel.umlauf@globe.cz
tel.: 235 365 000
O společnosti GLOBE INTERNET:
GLOBE INTERNET, s.r.o. vznikla v roce 1997. Vedle vývoje a designu aplikací pro internet nabízí společnost registrace internetových domén prostřednictvím doménového portálu DOMENY.CZ, provozuje více než 15.000 internetových serverů v rámci služby SERVERY.CZ, provozuje platební portál PLATBA.CZ. Firma zaměstnává 70 stálých pracovníků a v roce 2003 dosáhla obratu přes 70 miliónů Kč. Více info na http://presskit.globe.cz.