Přibližně před dvěma měsíci spustila Plow & Piston, společnost s ručením omezeným, zpravodajský a zábavní server pro pivaře a milovníky zlatavého moku.
Stránky na adrese www.pivson.cz navštívilo za prvních 70 dní provozu zhruba 3000 unikátních návštěvníků, kteří si zde mohou kromě novinek ze světa chmelového nápoje přečíst také články z historie, ukázky z písemných textů obsahujících zmínku o pivu a reportáže z pivních akcí. Pozornost je věnována aktualizaci údajů o českých pivovarech a pivních značkách a stranou nezůstává ani zábavná sekce, kde jsou k dispozici pivní anekdoty a tipy pro skalní i příležitostné konzumenty.
„Spuštěním provozu serveru PIVSON.CZ reagujeme na poptávku uživatelů internetu po kvalitních stránkách o významném českém fenoménu nejen obchodním, ale také společenském a kulturním,“ říká Jaroslav Franc, manažer serveru. „Pivo a informace o něm jsou vyhledávaným obsahem a my věříme, že se nám podaří přinášet českým příznivcům piva dostatek zajímavých aktuálních informací.“
Česká republika vévodí světovým žebříčkům konzumace piva na hlavu. Jeden Čech je schopen vypít za rok asi 160 litrů zlatavého moku, přičemž do statistik jsou započítáni i důchodci, děti a těhotné ženy. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se někdo začne pivu intenzívně věnovat také na internetu. „Pivo dosud až na několik výjimek, většinou díky nadšencům, nemělo svůj server, který by tuto oblast mapoval průběžně,“ doplňuje Jaroslav Franc. „Naším jistě neskromným přáním je přimět časem všechny tvůrce pivních stránek, aby se našeho projektu zúčastnili a pomohli nám vybudovat obsahově rozmanité a informačně všestranné stránky o pivních značkách a aktivitách českých pivovarů.“
Na serveru PIVSON.CZ by měly vedle velkých a tradičních výrobců dostat prostor také malé, mnohdy rodinné pivovary, udržované při životě díky lokálnímu patrotismu českých pivařů. Tyto výrobci často obohacují sortiment o speciální druhy piv a zajišťují tak rozmanitost chutí pro českého spotřebitele.
O zájmu uživatelů internetu o takto tematicky pojatý web svědčí skutečnost, že zmíněné návštěvnosti se podařilo získat bez výrazné propagace serveru. Na nejbližší dny připravuje provozovatel masivnější oslovení potenciálních uživatelů, a to formou soutěže o více než symbolické výhry.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Plow & Piston, společnost s ručením omezeným, se specializuje na vývoj marketingových projektů s důrazem na jejich kreativitu a originalitu. Zabývá se projektovým managementem řešeným vždy v závislosti na konkrétních potřebách klienta se snahou minimalizovat náklady a zvýšit účinnost marketingových nástrojů. Významným vlastním projektem, který společnost vyvinula a provozuje, je internetová služba VIRTUÁLNÍ TEXTOVÝ KOREKTOR, která umožňuje jednoduché zadání pravopisné, gramatické nebo stylistické korektury libovolného textu na adrese www.korektura.cz.
KONTAKT: Jaroslav Franc, tel.: 602 184 055