SeaTools od společnosti Seagate

SeaTools od společnosti Seagate přináší snížení reklamací disků o 85 procent
Praha — 5. ledna 2001 — Společnost Seagate Technology oznámila, že zákazníci, kteří používají diagnostický software SeaTools, zaznamenali dramatické snížení bezpředmětných reklamací bezvadných diskových mechanik, což přináší jak finanční, tak časové úspory zákazníkům i uživatelům, a nakonec i bezpečí pro data na těchto discích uložená. Programové vybavení SeaTools snížilo bezpředmětné reklamace zdravých disků a spolehlivost diagnostiky špatného disku prudce vzrostla na 85 procent. Před tím než společnost Seagate uvedla na trh nástroje SeaTools, téměř 40 procent reklamovaných disků označovaných jako vadné, se vracelo zpět po kontrole s nálepkou „žádný problém nebyl nalezen“. Nástroje SeaTools pomohly uživatelům nalézt pravý zdroj problémů v systému, který byl často chybně připisován diskové mechanice, a pomohly ochránit uživatelská data a vyhnout se drahé a nepříjemné proceduře reklamace nebo vrácení bezchybné diskové mechaniky.

Reseleři chápou přínos snížení reklamací bezchybných výrobků. Špatná diagnostika stojí peníze každého – reselera i uživatele, včetně výrobce PC. Náklady způsobené špatnou diagnostikou mohou mnohonásobně převýšit cenu reklamovaného disku, zejména když vezmeme v úvahu, že někdy se jedná o částku za vrácení celého výpočetního systému. Při dnešní ceně přibližně 150 USD za vyřízení jednoho volání do technické podpory řada společností hledá automatizované samoobslužné prostředky, které by náklady na tento servis snížily.

SeaTools slouží jako předřazená ochrana v proceduře reklamace u reselera. Rapidně snižuje náklady na dopravu a manipulaci s vrácenými mechanikami. Navíc urychluje proces vyřizování reklamací, což vede ke zvýšení spokojenosti zákazníků, neboť při diagnostice systémových problémů zůstává dobrá mechanika v jeho systému. Servisní oddělení a skupiny technické podpory používají diagnostické nástroje SeaTools k prověření diskových mechanik před tím, než je zahájena procedura RMA (Returned Materials Authorisation – autorizace vrácených materiálů), a tak zjednodušují celou operaci a snižují režijní náklady.

Ve společnosti Bell Micro v Latinské Americe používají SeaTools k tomu, aby udrželi v zemi funkční disky - výhoda, která vychází přímo z faktu existence složitých celních nařízení a exponenciálního nárůstu času a výdajů na RMA proces. „Přesun výrobků mezi zeměmi v Latinské Americe se může stát noční můrou. SeaTools nám poskytují přesný a časově efektivní systém pro identifikaci systémových problémů za současného snížení neoprávněných reklamací,“ řekl Mike Mashin, technický ředitel firmy BMLA. „Používáme špičkové školící materiály společnosti Seagate k tomu, abychom proškolili naše parametry v prodejním řetězci, jak implementovat SeaTools. V současnosti naši zákazníci požívají SeaTools k prověření všech svých diskových mechanik včetně jiných značek, než je Seagate, před tím než zahájí reklamační proces.“

Megahaus, reseler se sídlem v Houstonu, nabízí na svých www stránkách SeaTools ke stažení. „Naše technická podpora spoléhá na program SeaTools, který nám sníží počet reklamací. Je to situace, ze které mohou profitovat všichni – naši zákazníci, Seagate a my,“ řekl Tim Briggs, vicepresident marketingu společnosti Megahaus. „Vybízíme naše zákazníky, aby používali SeaTools jako prvořadý obranný prostředek, kdykoli se setkají se systémovými problémy.“

SeaTools v současnosti existují v několika verzích, které naplňují specifické potřeby zákazníků společnosti Seagate z řad reselerů. Standardní SeaTools se značkou Seagate poskytují zákazníkům Seagate technickou podporu a informaci o reklamačním procesu. Druhá verze SeaTools se dostává ke koncovým uživatelům jako neznačkový produkt a odkazuje zákazníka na vhodného reselera nebo výrobce PC, co se týče reklamační procedury. Nový ATA SeaTools Depot může na vhodně vybaveném testovací PC testovat až 16 mechanik současně. Nakonec verze STrun umožňuje ve speciální testovací stolici provádět dávkové testování ještě většího množství disků.

Nástroje SeaTools se snadno používají a pracují rychle. V případě, že se uživatel setká s problémem v systému PC nebo pevného disku, spustí SeaTools přímo z mechaniky pružného disku. Ke spuštění SeaTools je třeba znát jen několik stisků kláves; nejsou potřeba žádné technické znalosti. Během dvou minut SeaTools vykonají celou paletu testů, kontrolují data, která byla vytvořena pomocí diagnostických nástrojů společnosti Seagate SMART a rozšířené automatické diagnostiky diskových mechanik (Enhanced Drive Self Test). Nástroje SeaTools ukáží na zdroj jakýchkoli problémů a dělají více než obyčejná diagnostika, neboť také radí postup, jak tyto problémy odstranit. V případě, že se ukáže, že disková mechanika pracuje normálně, SeaTools havrhují, jak si poradit s mnoha OS, souborovými systémy, rozdělením disků a ostatními systémovými problémy. V případě, že došlo ke ztrátě dat, SeaTools poskytují užitečné typy, jak tuto informaci zachránit.

SeaTools překonávají mnoho diagnostických nástrojů, protože pracují nezávisle na systémovém vybavení – svou práci mohou vykonávat i v případě, že systém nefunguje. Pracují se všemi stávajícími, ale i dnes již historickými ATA a SCSI mechanikami, dokonce i s mechanikami od konkurenčních výrobců. Tím, že společnost uvedla na trh SeaTool a současně s ním i unikátní systém balení disků SeaShell, který snížil reklamaci disků zapříčiněnou neopatrnou manipulací a dopravou až o 70 procent, se jí podařilo úspěšně se vypořádat s příčinami reklamací diskových mechanik.

K nástrojům SeaTools se uživatel může snadno dostat pomocí podpory společnosti Seagate na službě World Wide Web. Do rozsáhlého systému podpory společnosti Seagate patří plně automatický proces RMA, diagnostika diskových a magnetopáskových jednotek, samoobslužný samonavádějící dotazník pro pomoc s odstraňováním problémů, instalační software DiscWizard, e-mailové forum pro dotazy a odpovědi, předprodejní a technická podpora pomocí elektronické pošty v mnoha jazycích, přehledové informace o uspokojení zákazníků a kompletní podpora všech dosud vyráběných výrobků. Partnerský program na službě WWW poskytuje interaktivní trénink v oblasti produktů, podávání informací pomocí elektronické pošty, jež je možno si přizpůsobit svým potřebám, prodejní strategie, akce na podporu prodeje, články popisující úspěšné implementace, technické zprávy a ostatní prodejní, marketingové a servisní nástroje pro zákazníky.

Společnost Seagate Technology, Inc. je špičkovým poskytovatelem internetové infrastruktury umožňující lidem ukládat, přistupovat a spravovat informace. Společnost je rozhodnuta poskytnout nejlepší produkty ve své třídě, aby pomohla lidem získat informace kdekoli, kdykoli a jakkoli je potřebují. Seagate je největší výrobce diskových mechanik na světě, magnetických záznamových hlav a médií. Je významným novátorem v oblasti magnetopáskových jednotek, řešení pro sítě paměťových zařízení (Storage Area Network - SAN) a je vývojářem programového vybavení pro správu informací podnikové třídy. Seagate naleznete všude po celém světě rovněž na WWW stránkách s adresou http:// www.seagate.com. Pokud chcete získat automaticky novinky, ceny akcií a finanční informace přes telefon, vytočte číslo +1 (760) 704 4368.

Seagate a Seagate Technology jsou registrované značky společnosti Seagate Technology, Inc. Všechny značky jsou vlastnictvím jejich příslušných vlastníků.

Diskuze (1) Další článek: Týden: Novinky Intelu, čas pro rekapitulaci

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,