Lídr trhu v oblasti analytického CRM přidává do svého portfolia software pro řízení kampaní
CARY, N.C. – (25. března 2001) – SAS Institute, největší soukromě vlastněná softwarová společnost na světě a přední dodavatel v oblasti datových skladů a e-intelligence, ohlásil akvizici britské společnosti Intrinsic, která se zabývá dodávkami softwaru na řízení kampaní. Současným zaměstnancům Intrinsicu budou nabídnuta místa u společnosti SAS.
Akvizice je pokračováním úspěšného partnerství, které umožnilo firmám SAS a Intrinsic vyvinout komplexní řešení pro automatizaci podnikového marketingu (SAS Solution for Enterprise Marketing Automation – EMA). Toto partnerství bylo oznámeno vloni v červnu, kdy SAS investoval do společnosti Intrinsic částku 5,78 miliónu USD.
„Nedávno jsme oznámili strategii získávání technologií doplňujících naše vlastní řešení, a to v případech, kdy nám to pomůže tato řešení uvádět rychleji na trh,” vysvětluje Jim Goodnight, prezident a výkonný ředitel SAS. „Již naše původní partnerství se společností Intrinsic dokázalo, že můžeme být velmi úspěšní v nabídce komplexních řešení analytického CRM. V této oblasti vidíme velký růstový potenciál a akvizicí Intrinsicu si zajistíme pokračující úspěch řešení Enterprise Marketing Automation.”
Kombinace osvědčených technologií pro oblast datových skladů a dolování dat a propracovaného řízení kampaní vytváří první opravdu komplexní a integrované řešení automatizace marketingu. S jeho využitím budou marketingoví pracovníci schopni přímo od svých stolů kontrolovat všechny aspekty marketingových kampaní, od jejich začátku až do konce. Nové řešení také dramaticky zlepšuje proces eliminace neproduktivních marketingových aktivit a automatizuje základní úkoly spojené s řízením kampaní, komunikací a reportováním. EMA pomáhá organizacím lépe si udržet své zákazníky, snížit náklady a zlepšit návratnost investic zabezpečením rychlejší realizace kampaní, zvýšit přesnost cílení kampaní s použitím vhodných analýz a přináší schopnost využít výsledky jedné kampaně pro zdokonalení následujících.
“Akvizice firmy Intrinsic, a s ní i jednoho z vedoucích evropských nástrojů pro řízení kampaní, společností SAS, která patří mezi vedoucí světové dodavatele systémů pro dolování dat, zajistí vytvoření jedinečného řešení pro celopodnikovou automatizaci marketingu,” prohlásil Gareth Herschel, analytik společnosti GartnerGroup pro oblast CRM a obchodních řešení.
„Jsme opravdu potěšeni příležitostí dále budovat na základech naší úspěšné spolupráce se společností SAS,” řekl Shaun Dole ze společnosti Intrinsic. „Akvizice Intrinsicu společností SAS pro nás znamená, že teď budeme mít k dispozici všechny globální zdroje jednoho z vedoucích světových dodavatelů softwaru. To přinese lepší řešení pro naše zákazníky a umožní více organizacím využívat výhody řešení EMA, které obsahuje také naši technologii pro řízení kampaní.”
„Jako dlouholetý zákazník obou společností se naše firma Direct Line těší na konsolidaci tohoto vztahu a na další spolupráci se společností SAS jako jediným dodavatelem,” prohlásil Jim Wallace, ředitel marketingu firmy Direct Line. „Tato akvizice je pro Intrinsic přirozeným pokračováním současného partnerského vztahu se společností SAS.”
SAS Institute
SAS Institute je jedním z 10 největších nezávislých dodavatelů softwaru na světě. Je vedoucí firmou v oblasti softwaru pro podporu rozhodování, datových skladů (data warehouse - technologie pro ukládání a využívání velkých objemů dat), dolování dat (data mining) a poskytuje integrovaná celopodniková řešení tzv. Information Delivery. Tato řešení znamenají cestu "od dat k informacím", tj. umožňují převést objemy dat, které firmy mají k dispozici, do podoby informací připravených pro rozhodování. Software a služby SAS využívá přes 35 tisíc organizací ve více než 115 zemích celého světa. Společnost SAS byla založena v roce 1976 a je největší soukromě vlastněnou softwarovou firmou na světě. Více informací naleznete na www.sas.com.
Ke klientům SAS v České republice patří například Česká pojišťovna, Pražské pivovary, ŠkoFIN, KB, Multiservis, Ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.
Intrinsic
Intrinsic je specialistou na oblast automatizace podnikového marketingu, který pomáhá firmám zlepšit jejich vztahy se zákazníky zlepšením koordinace a zacílení obousměrné marketingové komunikace realizované prostřednictvím více kanálů, jako jsou například call centra, e-mail nebo direct mail. Společnost byla založena v roce 1993 a rychle vyrostla v předního specialistu na automatizaci vícekanálového podnikového marketingu.