SAS zamíchá kartami na trhu systémů CRM

SAS® Marketing Automation kandiduje na prvenství v oblasti marketingových aplikací

Cary, N.C. 24. května 2004 – Společnost SAS, lídr v oblasti customer intelligence oznámil, že v druhém čtvrtletí uvede na trh novou rozšířenou verzi systému SAS Marketing Automation. SAS®Marketing Automation je sofistikovaný software, který umožňuje marketingovým pracovníkům významně zkrátit čas potřebný k realizaci kampaní a věnovat se více konkrétním projektům na získávání nových zákazníků a zvyšování tržeb.

 

Forrester Research nedávno provedl hodnocení, jehož výsledky zveřejnil ve zprávě SAS Shakes up Marketing Automation“. Změny oproti předchozí verzi jsou natolik zásadní, že poskytnou společnosti SAS možnost ovládnut trh se softwarem pro automatizaci marketingu a získat vedoucí pozici v této oblasti.[1]

 

Odborníci ze společnosti SAS věnovali dva roky konzultacím se zákazníky a analytiky z celého světa, aby shromáždili požadavky pro vytvoření intuitivního grafického uživatelského rozhraní. Jen v roce 2003 investoval SAS 250 milionů USD na výzkum a vývoj s cílem podpořit rekonstrukci celé infrastruktury tohoto řešení.

 

Některé důležité body ze zprávy agentury Forrester Research:

·         Nová verze SAS® Marketing Automation zahrnuje analytické nástroje SAS, které se dnes standardně používají v celé řadě oborů a které marketing orientovaný přímo na zákazníka postupně přejímá.[2] Tyto analytické nástroje umožňují marketingovým pracovníkům využít údaje o zákaznících k přípravě proaktivních marketingových programů.

·         Společnost SAS provedla rozsáhlou změnu grafického rozhraní, s cílem stanovit novou oborovou normu. Během vývoje bylo otestováno mnoho různých verzí uživatelského rozhraní, dokud nebyli odborníci ze společnosti SAS přesvědčeni, že ovládání je zcela intuitivní. Jak agentura Forrester uvádí, software se snadno používá a má v sobě jen ty nejlepší vizuální možnosti znázornění dat.[3]

·         Nové řešení SAS® Marketing Automation bylo navrženo tak, aby řešilo nejdůležitější problémy marketingových odborníků, včetně potřeby vyhovět novým předpisům na ochranu spotřebitele. SAS® Marketing Automation proto poskytuje jednotnou kontrolu nad metadaty, pravidly obchodu a logikou řízení dat. Nová infrastruktura aplikace SAS centralizuje správu přístupových práv k datům a zjednodušuje aplikaci pravidel globálních kontaktů,[4] uvádí agentura Forrester. Další unikátní vlastností je možnost rozložit marketingovou kampaň na jednotlivé aktivity a tím pomoci manažerům v jejím řízení.

 

O společnosti SAS
SAS je předním světovým dodavatelem softwaru a služeb pro novou generaci řešení v oblasti business intelligence, poskytující komplexní pohled na činnost organizace. Produktů SAS využívá více než 40 000 organizací, včetně 90 procent firem z žebříčku Fortune 500, k vytváření profitabilních vztahů se zákazníky, dodavateli a k celkové podpoře svého podnikání. SAS je jediným dodavatelem, který kompletně a úspěšně integruje technologie pro vytváření datových skladů, analytické nástroje a aplikace business inteligence s cílem získat kvalitní znalosti z velkých objemů dat.

 

Více informací naleznete na  www.sas.com.

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:

 

Radek Maršík

Herald Communications

Tel. 224 232 650

marsik@herald-pr.cz

 

 



[1] Zdroj: „SAS Shakes up Marketing Automation”, Forrester Research, Inc., 5. březen 2004"

[2] Zdroj: Forrester Research, Inc."

[3] Zdroj: Forrester Research, Inc."

[4] Zdroj: Forrester Research, Inc."

Váš názor Další článek: Microsoft: Vývoj Open Source je mrhání penězi

Témata článku: , ,