SAS představuje sektorová řešení pro automatizaci podnikového marketingu

Urychluje návratnost investic vložených do marketingových kampaní v oblasti služeb spojených s kreditními kartami, v telekomunikacích a pojišťovnictví

Florencie, Itálie (8. června, 2001) – SAS Institute, největší soukromě vlastněná softwarová společnost na světě a přední dodavatel v oblasti datových skladů a e-intelligence, představuje tři nová softwarová řešení pro automatizaci podnikového marketingu (EMA) v oblasti kreditních karet, telekomunikací a pojišťovnictví. V těchto vysoce konkurenčních odvětvích, v nichž mohou být produkty okopírovány během dnů a služby nelze využít jako odlišující prvek, je jedinou věcí, jejímž prostřednictvím si organizace vytvářejí a udržují konkurenční výhodu, schopnost využívat informace o zákaznících. Nová CRM řešení

výrazně snižují dobu, kterou organizace v rámci těchto odvětví potřebují k vytvoření služby využívající informace o zákaznících a k zahájení realizace kroků vyplývajících z těchto informací. Snižují dobu implementace kampaní, zvyšují návratnost investic věnovaných na kampaně, stejně tak jako ziskovost jednotlivých zákaznických vztahů. 

 

Doba implementace nového řešení nebude díky předdefinovaných funkcím typickým pro daná odvětví delší než tři měsíce, ve srovnání s v oboru standardní šestiměsíční implementační dobou EMA řešení. Po nasazení řešení mohou společnosti dále modifikovat a rozšiřovat předdefinované modely, stejně tak jako vytvářet své vlastní. Marketingoví pracovníci rychle získají přehled o zákaznických potřebách a preferencích, a budou moci automatizovat své kampaně, což následně přispěje ke snížení odlivu zákazníků a jejich zvyšující se ziskovosti pro firmu.

 

Analytické nástroje včleněné do EMA řešení jsou základem pro optimalizaci zákaznických interakcí a prohloubení vztahu zákazníků k organizaci,” uvedla Gabriele Dobenecker, programová ředitelka společnosti META Group. „Společnosti nabízející úzkou integraci vyspělých analytických nástrojů a funkčnosti v oblasti EMA dávají organizacím výhodu důvěrného obeznámení se zákazníky.”

 

„SAS je výjimečný svou schopností proniknout skrz komplexnost globálních korporací, které provozují obrovské klientské databáze běžící na různých platformách a potřebují integrovat tato data přicházející z nesourodých zdrojů,” uvedl Shaun Coyne, technický ředitel GE Capital Real Estate. „SAS řešení pro EMA nám pomohlo vylepšit naše příjmy díky zlepšené kontrole nákladů na získávání klientů prostřednictvím cíleného a inteligentnějšího marketingu. Nová sektorová řešení společnosti SAS jsou dobrou zprávou pro firmy, které potřebují rychle spustit CRM program a zvýšit účinnost kampaní.”

 

Společnosti operující ve vysoce konkurenčních odvětvích, jako například v oblasti kreditních karet, telekomunikací nebo pojišťovnictví, potřebují maximalizovat návratnost investic vložených do nákladných marketingových kampaní. Prostřednictvím integrace zákaznické analýzy s řízením kampaní snižují množství chyb a urychlují návratnost investic. Řešení  SAS pro EMA automaticky dodávají zákaznické informace z analytického CRM systému do systému pro řízení kampaní, jehož prostřednictvím jsou kampaně uskutečňovány.

 

Založení kampaní na aktualizovaných zákaznických informacích znamená, že společnosti redukují implementační cykly a zlepšují ziskovost kampaní získáváním zákazníků pomocí vhodných informací vyslaných ve správnou dobu. Automatizace se zvláště vyplatí v případě komplexních multi-kanálových kampaní, kdy se od marketingových oddělení často očekává realizace aktivit, jejichž počet se zvyšuje geometrickou řadou, aniž by byly zároveň navyšovány zdroje. SAS pro EMA je vysoce škálovatelným a integrovaným řešením, což vede k eliminaci rizik a nákladů na integraci, údržbu a aktualizaci většího množství softwarových produktů.

 

„Integrovaná řešení urychlují realizaci kampaní. Na vysoce konkurenčním trhu finančních služeb platí, že čím rychleji jste schopni získat zákaznickou inteligenci a začít se podle ní řídit, tím rychleji můžete obsloužit zákazníka – ještě předtím, než tak učiní konkurence,” dodal Coyne. „Ceníme si spolupráce s touto globální společností poskytující solidní a spolehlivá řešení CRM. SAS pro EMA nám umožnil vyvinout ucelenou globální marketingovou strategii, která nám napomáhá naplňovat firemní cíle v oblasti našich příjmů a rozvíjet tak GE Capital.”

 

„Není nic lepšího, čím by bylo možné vybavit odpovědné pracovníky, než přístup k informacím.  Zákazníci společnosti SAS si uvědomují, že informace získané na základě jednotného a komplexního pohledu zákazníka zkracují cyklus kampaní, zlepšují odezvu, zajišťují větší spokojenost zákazníků a vedou k jejich vyšší ziskovosti,” uvedl Jim Davis, viceprezident a marketingový ředitel SASu. „Nová sektorová řešení pro EMA nabízejí vyspělé zákaznické analýzy a řízení kampaní, které dostávají společnosti tak říkajíc “do hry”, ale vítězství jim může zajistit jen výsledná zákaznická inteligence.”

 

Sektorová řešení pro EMA

Základem všech tří sektorových řešení pro EMA je osvědčený software společnosti SAS pro řízení kampaní, budování datových skladů a dolování dat. Společná architektura pokrývá modely pro uložení dat a jejich dolování, které poskytují informace týkající se chování zákazníků a umožňují přesnou zákaznickou segmentaci, realizaci kampaní a získávání zpráv o těchto kampaních. Tyto nové aplikace je možné implementovat rychle vzhledem k tomu, že obsahují standardní datové modely pro jednotlivá odvětví, stejně tak jako předdefinované sektorové funkce, modely chování a obchodní reporty, vyvinuté na základě nejlepších postupů používaných v rámci daného odvětví.

Všeobecná dostupnost nového řešení je plánovaná na poslední čtvrtletí roku 2001.

 

O společnosti SAS

SAS Institute je jedním z 10 největších nezávislých dodavatelů softwaru na světě. Je vedoucí firmou v oblasti softwaru pro podporu rozhodování, datových skladů (data warehouse - technologie pro ukládání a využívání velkých objemů dat), dolování dat (data mining) a poskytuje integrovaná celopodniková řešení tzv. Information Delivery. Tato řešení znamenají cestu "od dat k informacím", tj. umožňují převést objemy dat, které firmy mají k dispozici, do podoby informací připravených pro rozhodování. Software a služby SAS využívá přes 35 tisíc organizací ve více než 115 zemích celého světa. Společnost SAS byla založena v roce 1976 a je největší soukromě vlastněnou softwarovou firmou na světě. Více informací naleznete na www.sas.com.

 

Ke klientům SAS v České republice patří například Česká pojišťovna, Pražské pivovary, ŠkoFIN, KB, Multiservis, Ministerstvo práce a sociálních věcí a Český statistický úřad.

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte:

Jana Žižková                                                   Daniela Beranová

SAS Institute                                                  Herald Communications

Tel. (02) 6117 6310                                          Tel. (02) 2423 2650

jana.zizkova@eur.sas.com                                beranova@herald-pr.cz

 

 

 

 

 

 

Váš názor Další článek: Světový prodej čipů by letos mohl klesnout až o 28 procent

Témata článku: , , , , , , , ,