SAP uvádí nejnovější verzi řešení mySAP CRM

Společnost SAP ohlásila, že 31. srpna 2001 globálně zahájila celosvětově dodávky nejnovější verze řešení mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM).

Společnost SAP ohlásila, že 31. srpna 2001 globálně zahájila celosvětově dodávky nejnovější verze řešení mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM). Řešení, jehož demonstrace proběhla již na uživatelské konferenci SAPPHIRE 2001 v Orlandu, dává podnikům možnosti vzájemně integrovat osoby, procesy a znalosti s důrazem na péči o zákazníky prostřednictvím svého kompletního hodnotového řetězce, s cílem dosáhnout lepších obchodních výsledků. Společnost SAP také oznámila záměr získat 200  nových prodejců a 500 konzultantů pro svou globální CRM divizi tak, aby bylo možné splnit poptávku trhu po řešení mySAP CRM.

 

Mnoho společností po celém světě se rozhodlo z důvodu řady zásadních obchodních přínosů plynoucích z jeho široké funkcionality pro řešení mySAP CRM a chystá se na implementaci jeho nejnovější verze. Patří sem např. Carl Zeiss (Spojené Státy), CreoScitex (Kanada), De Agostini (Itálie), MetroGas (Chile), Plansee (Rakousko), Sony of Canada Ltd. (Kanada), Spengler (Švýcarsko), Swarovski (Švýcarsko) a Yodobashi (Japonsko).

 

mySAP CRM poskytuje nesrovnatelnou šíři funkcionality s využitím komplexního souboru funkcí pro CRM. mySAP CRM může sloužit jako platforma pro otevřenou integraci jak se  SAP tak i s non-SAP aplikacemi včetně např. řízení dodavatelského řetězce, řízení životního cyklu produktu a řízení lidských zdrojů. Nová verze také zahrnuje více než 100 předpřipravených business procesů se špičkovými operačními, spolupracujícími a analytickými možnostmi, které usnadňují a zefektivňují implementaci.

 

V rámci nového řešení mySAP CRM společnost SAP ještě dále rozšířila integraci funkcí pro oblasti logistiky a řízení pracovních sil, které umožní poskytování uceleného komplexu služeb zákazníkům. Tato nová funkcionalita posiluje služby podnikového personálu, který může získat veškeré informace potřebné k nabídce správných služeb správným zákazníkům a ve správném čase. Orientace SAP na před-integrované business procesy také pomáhá redukovat celkové náklady na vlastnictví řešení mySAP CRM, neboť na rozdíl od jiných produktů na trhu nepotřebuje dodatečné systémové rozhraní.

 

 

Pro získání podrobnějších informací prosím kontaktujte:

 

Petr Ryvola                                                                 Miroslav Fribert

SAP ČR                                                                     Myr Communication

Pekařská 7                                                                 Drahobejlova 52

155 00 Praha 5                                                           190 00 Praha 9

tel.: 02-57 114 111                                                     tel.: 02-66 31 73 61

fax: 02-57 114 110                                                     fax: 02-66 31 73 62

e-mail: petr.ryvola@sap.com                                       e-mail: miroslav@myr.cz

Internet: http://www.sap.com/cz                                  Internet: http://www.myr.cz

 

 

Váš názor Další článek: Microsoft odkládá o týden uvedení XBoxu

Témata článku: , , , , , , , ,