Řekne-li se alternativní telekomunikační operátor, firmám se vybaví Aliatel

Největší alternativní operátor je v řadě klíčových kritérií podle výsledků exkluzivního výzkumu znalosti značky realizovaného agenturou NFO AISA nejznámějším alternativním operátorem na firemním telekomunikačním trhu v ČR. Podzimní reklamní kampaň zacílená na malé a střední firmy má tento výsledek podpořit.

Z výsledků exkluzivního průzkumu znalosti značky realizovaného přední výzkumnou agenturou NFO AISA vyplývá, že Aliatel i v roce 2004 drží pozici jednoho ze dvou nejznámějších alternativních operátorů. Známost Aliatelu roste s velikostí firmy a pro společnosti s více než 200 zaměstnanci je Aliatel nejznámějším alternativním operátorem jak v kritériu dotazované, tak spontánní znalosti s fascinujícími 99 %, respektive 72 %. Po jarním vítězství v anketě Rhodos 2004 o nejlepší firemní image mezi telekomunikačními operátory jsou výsledky tohoto průzkumu dalším potvrzením pozice vedoucího alternativního operátora, speciálně ve  firemním, pro Aliatel klíčovém segmentu. Pokud vezmeme v úvahu znalost mezi firmami bez ohledu na jejich velikost, řadí se Aliatel mezi alternativními operátory na druhé místo s 87 % (dotazovaná znalost) a 40 % (spontánní znalost).

 

Na otázku „Která telekomunikační firma se vám vybaví jako první?“ odpovědělo 13 % dotázaných, že Aliatel. Tato odpověď Aliatel mezi alternativními operátory opět řadí na první místo a přesvědčivě ukazuje, že na současném telekomunikačním trhu představuje reálnou alternativu k nabídce dominantního operátora. Největší alternativní operátor získal na fixním telekomunikačním trhu podíl 5,5 %, což znamená, že se na celkovém podílu alternativních operátorů podílí celou čtvrtinou. Podíl Aliatelu i na stagnujícím trhu nadále roste: v prvním pololetí 2004 jeho tržby činily bezmála 1,5 mld Kč, v meziročním srovnání se tak jedná o růst 22,5 %.

 

„Výsledky průzkumu potvrzují výjimečné postavení Aliatelu mezi alternativními operátory,“ říká generální ředitel společnosti Bernhard Fanger a dodává: „Těší nás, že naše společnost je nejen vedoucím alternativním operátorem co do velikosti tržeb, ale že naše značka je vnímána jako přední i mezi skupinami klíčových zákazníků. Image Aliatelu stojí nejen na investicích do reklamy, ale především na kvalitních, cenově výhodných a spolehlivě poskytovaných službách a profesionálním jednání našich zaměstnanců.“

 

Výše uvedené údaje vyplývají z exkluzivního průzkumu znalosti značky provedeného přední výzkumnou agenturou v České republice NFO AISA. Dotazování proběhlo ve dnech 2.-17.6. 2004 na reprezentativním vzorku 462 firem, získaném kvótním výběrem. Jeho cílem bylo změřit znalost telekomunikačních operátorů na cílovém trhu.

 

V souvislosti s výsledky průzkumu připravil Aliatel i svou podzimní reklamní kampaň, která se soustředí především na segment malých a středních podniků, v němž společnost identifikuje největší příležitosti svého dalšího rozvoje. Kampaň bude od 4. října probíhat po dobu pěti týdnů v denících, časopisech a na internetu. Aliatel chce malé a střední firmy zasáhnout vizuály se sloganem „Díky nižším poplatkům za telefonování a internet má naše firma větší záběr...“ a přesvědčit je, že nabídka služeb Aliatelu představuje reálnou úsporu nákladů a že se vyplatí změnit dodavatele telekomunikačních služeb.

 

ALIATEL a.s.

poskytuje v garantované kvalitě výběr spolehlivých datových, telefonních a internetových služeb. Aliatel je držitelem mezinárodně uznávaného certifikátu kvality ISO 9001:2000. Aliatel byl oceněn v rámci žebříčku Deloitte Fast50 pro rok 2003 jako nejrychleji rostoucí technologická společnost ve střední Evropě. Je také držitelem národní ceny Rhodos pro rok 2004 za nejlepší firemní image mezi telekomunikačními operátory.

Akcionářská struktura Aliatelu je ze 60,28 % tvořena rozvodnými energetickými akciovými společnostmi (Severomoravská energetika, a. s. 12,53 %, Jihomoravská energetika, a. s. 11,66 %, Jihočeská energetika, a. s. 11,66 %, a Západočeská energetika, a. s. 11,66%, Pražská energetika, a. s. 6,39 % a Severočeská energetika, a. s. 6,39 %). Zbývajících 39,72 % akcií je v držení německé RWE Com GmbH & Co. oHG.

 

Další informace: Pavel Kaidl, PR Manažer společnosti Aliatel, tel./fax: 2 2525 3152, e-mail: press@aliatel.cz

 

 

Váš názor Další článek: Odkazy ve SPAMu sloužící k odhlášení mohou být nebezpečné

Témata článku: , , , ,