V soutěži o Zlatý štoček se umístil první RadioMobil.
RadioMobil, operátor sítě mobilních telefonů GSM Paegas, vyhrál letošní soutěž o nejlepší tiskovou inzerci v časopisech – Zlatý štoček, kterou již tradičně vyhlašuje Unie vydavatelů. O vítězství RadioMobilu v kategorii imageové reklamy se zasloužila kampaň na sérii služeb s názvem „Vždy o důvod víc, proč být s námi“. RadioMobil navíc v soutěži obsadil i druhé místo, které mu vynesla v kategorii produktové inzerce reklama na Paegas Twist s názvem „Nevaž se, odvaž se“.
„Vítězství v soutěži nás velmi potěšilo,“ řekla novinářům tisková mluvčí RadioMobilu Tereza Kakosová. „Jsme přesvědčeni, že se nám uznání dostalo právem. Už v minulých letech totiž naše inzerce v hodnocení Unie vydavatelů bodovala a agentura Euro RSCG, která pro nás pracuje, sklízí vavříny v podobných soutěžích i v zahraničí.“ „Tisková inzerce má pro nás velký význam,“ poznamenal marketingový ředitel RadioMobilu Robert Chvátal a pokračoval: „Umožňuje nám totiž rychle a přesně oslovit vybranou cílovou skupinu zákazníků.“
Akciová společnost RadioMobil je operátorem sítě GSM s názvem Paegas. Největším akcionářem společnosti jsou s 51 % České Radiokomunikace a.s. a mezinárodní konsorcium CMobil, které je vlastníkem 49 % akcií. CMobil přitom tvoří: největší světový operátor mobilních komunikací T-Mobil, italský operátor TIM, dále PVT, TMP a SKS. Síť GSM Paegas dnes pokrývá přes 96 % české populace. Mobilní telefon GSM Paegas si zákazníci mohou k dnešnímu dni vzít do 65 zemí celého světa a využívat služeb roamingu u 121 operátorů. Služeb sítě GSM Paegas využívalo na konci března 1999 více než 450 tisíc zákazníků.