První český e-shop s kosmetikou a kosmetickou poradnou zdarma

První český internetový obchod s kosmetikou Krasa.cz (www.krasa.cz) se zítra poprvé představí veřejnosti. Ačkoli internetových obchodů jsou na českém webu stovky, kvalitní e-shop s kosmetickými produkty zde dosud zcela chyběl. „Neměli bychom to prozrazovat, ale byla to vyloženě díra na trhu,“ říká Martin Rozhoň, ředitel společnosti Natural Medicaments s.r.o., která obchod Krasa.cz provozuje.

 

Odborná kosmetická poradna pro všechny zdarma

 

Protože Rozhoň již několik velkých internetových obchodů provozuje, věděl, že musí nabídnout „něco navíc“. Proto Krasa.cz nabízí kosmetickou poradnu. Je zcela zdarma a mohou ji využít všechny návštěvnice (ale i návštěvníci) stránek www.krasa.cz. Není potřeba před tím ani po tom uskutečnit nákup. Takovýto model už Natural Medicaments úspěšně aplikují v internetové lékárně ProZdravi.cz, kde nabízí zdarma lékařskou poradnu.

 

V kosmetické poradně budou pracovat dva lékaři a tři kosmetičky. V případě potřeby se řady kosmetiček a lékařů rozšíří. Na odborné lékařské a kosmetické zázemí klade Rozhoň velký důraz: „V mnoha kosmetických salónech vám sice poradí, jak být krásná. Ale přitom doporučí i věci, které mohou poškodit vaše zdraví. My se snažíme poradit, jak být krásná a přitom dlouhodobě zdravá.“ Proto také obchod nabízí i tolik přírodní a léčivé kosmetiky.

 

Každý zájemce o poradenství si vybere konkrétního specialistu kosmetické poradny, do formuláře vepíše svůj dotaz a do 24 hodin dostane odpověď do své e-mailové schránky.

Širší sortiment než jakákoli drogérie

 

Krasa.cz nabízí několik set kosmetických produktů (více než běžná drogerie), zároveň ale ve velmi přehledném členění. Právě na šíři sortimentu a přehlednost byl při přípravách kladen velký důraz. „Zákaznice nebo zákazník si snadno v širokém sortimentu najdou, co potřebují, v klidu si vše prohlédnou, porovnají s jinými nabídkami a nechají doručit až do domu,“ představuje Rozhoň svůj nový internetový obchod.

 

Kromě běžných značek (Garnier, L’Oreal, Wella atd.) se Krasa.cz zaměří i na luxusní značky (Lancome, Estée Lauder, Juvena, Artistry, Matis atd.) a značky přírodní kosmetiky (Herbline, Ahava, Welleda, Energy, Phytoderma atd.).

 

K dispozici bude i sortiment dostupný běžně jen skrze přímý prodej (Avon, Oriflame, Amway, Zepter Cosmetics) nebo pouze v lékárnách (Vichy).

 

Krasa.cz se chce zaměřit hlavně na exkluzivní sortiment, který není v běžném prodeji. Pro ucelenou nabídku zde ale naleznete i běžný, cenově dostupný, sortiment.

 

Především zákaznice zde kromě klasické kosmetiky najdou i kosmetické pomůcky, přístroje, ale i vnitřní kosmetiku - tablety.

 

Další výhody nakupování na Krasa.cz

 

  • Poštovné je zdarma, pokud zákaznice či zákazník nakoupí za více jak 1 000 Kč, balné ani žádné další poplatky se neúčtují. Pokud má zakázka hodnotu nižší než 1 000, platí se poštovné 80 Kč.
  • Krása.cz garantuje nejnižší ceny v České republice.
  • Pokud zákazník náhodou nalezne zboží u jiného prodejce levněji, sníží pro něj Krasa.cz jeho cenu tak, abychom byla levnější než konkurence.
  • Ke každému nákupu obdrží zákazník nákupní poukázky na příští nákup v hodnotě 3% z celkové ceny nákupu a vzorek kosmetiky zdarma.
  • U každého výrobku jsou kvalitní fotografie a popisy detailnější než v drogériích.
  • Umožňuje vrácení či výměnu zboží do 14 dnů bez udání důvodu.
  • Platit je možno na dobírku, platební kartou, platební bránou eBanky a bankovním převodem.
  • Zboží je většinou odesíláno v den objednání a k zákazníkovi se tak dostane následující den.
  • Zboží je možno vyzvednout i v kamenné prodejně v Chrudimi.

 

Díra na trhu

 

„Sám dost dobře nechápu, proč se na to už někdo dávno nevrhl,“ odpovídá Martin Rozhoň na otázku, jak to, že je první na zdejším internetovém trhu s kosmetikou.  Podle něj je to jedna z mála velkých mezer na českém internetovém trhu.

 

„Začali jsme s léčivy, pokračovali s parfémy a kosmetika je přesně mezi tím,“ vysvětluje, jak přišel na nápad otevřít internetovou prodejnu kosmetiky.  „Máme tisíce zákazníků a je to stejná cílová skupina. Chceme ji tedy využít i na kosmetiku,“ prozrazuje svoji marketingovou strategii tento úspěšný pětadvacetiletý internetový podnikatel.

 

O Natural Medicaments, s. r. o.

 

Natural Medicaments, s. r. o. patří mezi největší internetové prodejce v České republiky. Mezi její internetové obchody patří internetová lékárna ProZdravi.cz (www.prozdravi.cz), internetový obchod  s hodinkami SvetHodinek.cz (www.svethodinek.cz) a internetová parfumérie Parfemy.cz (www.parfemy.cz). Na Slovensku provozuje internetový obchod PreZdravie.sk (www.prezdravie.sk). Kromě toho vlastní i čtyři e-shopy, které operují na trhu Spojených států amerických.

 

Provozuje také informační web o zdraví CelostniMedicina.cz (www.celostnimedicina.cz) a několik dalších webů o zdraví.

 

Natural Medicaments také vyvíjí vlastní preparáty založené na účinných kombinacích ověřených přírodních složek. Veškeré produkty firmy Natural Medicaments jsou klinicky i empiricky testovány tak, aby se zvýšila jejich účinnost. Natural Medicaments neprovádí žádné pokusy na zvířatech.

 

Kromě maloobchodu se firma zabývá  i velkoobchodem.

 

Vizí společnosti je prevence a celostní přístup k řešení zdravotních problémů. Celostním přístupem je myšlen komplexní přístup k člověku a nemoci, který zahrnuje změnu životního stylu, úpravu stravy, vyladění psychiky a změnu myšlení. V oblasti léčby představuje používání přírodních prostředků a dalších postupů, které nemají nežádoucí vedlejší účinky, ale naopak upevňují zdraví a zlepšují celkovou kondici organismu. Cílem takového léčení je odstranit příčinu nemoci a ne jen potlačit její příznaky.

 

Kontakty

 

Natural Medicaments, s. r. o.

 

Martin Rozhoň

jednatel

 

Na Valech 394
537 01 Chrudim 2

e-mail: webmaster@celostnimedicina.cz

mobil: 606 270 089

telefon: 469 620 841

fax: 469 620 841

 

Mediální kontakt

 

RobertNemec.com

 

Robert Němec

 

telefon: 549 216 707

telefon: 608 888 310

e-mail: nemec@robertnemec.com

fax: 353 565 669

 

Mezírka 1

602 00 Brno

Diskuze (2) Další článek: Karneval hlásí 10 000 uživatelů internetu, UPC jich má 40 000

Témata článku: , , , , , , , , ,