Prodeje podnikového řešení Microsoft Dynamics AX stále rostou

Microsoft Dynamics AX, jeden ze stěžejních produktů rodiny Microsoft Dynamics, zaznamenal v České republice v letech 2004 až 2007 výrazný meziroční růst dosahující 74,3% (CAGR = Compound Annual Growth Rate). Co stojí za tímto dynamickým růstem produktu vysvětluje Milan Cvrkal, produktový manažer Microsoftu: „Zřejmě největší roli má vynikající poměr mezi technologickou vyspělostí produktu a cenou za tuto vyspělost. Nové technologie byly v tomto období na český trh úspěšně uvedeny s verzemi Microsoft Dynamics 3.0 (ještě pod názvem Axapta) a AX 4.0. Byla také uvedena nová vertikální řešení, například pro automobilový průmysl a jeho dodavatele, nebo pro výrobce stavebních komponent a materiálů. Významným faktorem je také úspěšný a rostoucí partnerský řetězec.“

Microsoft Dynamics AX je podnikový informační systém patřící do kategorie produktů, které jsou určeny pro nasazení ve středně velkých a velkých společnostech, obvykle působících na globálním trhu či s obchodním zastoupením v několika zemích. Těmto společnostem poskytuje díky svým vlastnostem jednak širokou paletu funkcionalit a škálovatelnost, ale také vysokou míru flexibility a integrovatelnosti s ostatními aplikacemi. Kvalitu a uživatelskou přívětivost těchto produktů mimo jiné dokládají i rozsáhlé implementace v takových společnostech, jako jsou NOWACO, ORCO Prague, Královopolská či FenStar.

V souladu s inovační strategií společnosti Microsoft prošel i produkt Microsoft Dynamics AX v průběhu let 2004 až 2007 výrazným vývojem. K největším inovacím došlo zejména v oblastech bezpečnosti a hlubší integrace s platformou Microsoft. Pro uživatele to znamená neustálé zvyšování kvality tohoto produktu a jeho uživatelské přívětivosti.

Pro následující období se připravují nová vertikální řešení v oborech jako strojírenská výroba, procesní výroba či prodej a správa nemovitostí. Je také plánováno uvolnění nové verze Microsoft Dynamics 5.0, která bude obsahovat další inovativní rozšíření, například z oblasti workflow. Zároveň se připravuje uvedení na trh v dalších regionech, jako je Japonsko či Čína.

Váš názor Další článek: V470: myš s modrým zoubkem od Logitechu

Témata článku: , , , , , , , , ,