Práce pro prestižní nadnárodní giganty, progresivní české telekomunikační hráče, programování pro výrobce strojírenských technologií nebo pro největší český internetový portál, konkrétní spolupráce na softwarových projektech pro nadnárodní koncerny, setkání s personalisty dodavatele e-businessových řešení nebo využití některé ze čtyřiceti tisíc nabídek serveru Spráce.cz.
To jsou jen některá lákadla personalistického projektu Job Fair, který proběhne v rámci doprovodných akcí veletrhů INVEX – DIGITEX 2007. Hlavní novinkou letošního ročníku je zahrnutí nabídky zaměstnání z oblasti informatiky ve strojírenství.
Job Fair, jakožto tradiční doprovodná akce veletrhů INVEX a DIGITEX, nabízí kromě samotných nabídek pracovního uplatnění především výjimečnou možnost komunikovat přímo se zástupci špičkových firem v oboru. Návštěvníci se přitom nemusejí zajímat přímo o pracovní uplatnění, ale mohou konzultovat možnosti stáží, školních praxí, využití firemních tréninkových programů nebo třeba možností spolupráce při zpracování svých diplomových prací.
„Veletrh Job Fair v sobě koncentruje stále sílící tématiku pracovních příležitostí a kvalifikace pro budoucí uplatnění. Atraktivní IT a telekomunikace navíc v letošním roce doplňujeme o poněkud opomíjenou avšak mimořádně lukrativní nabídku zaměstnání na pozicích informatiků a programátorů u strojírenských společností“, říká vedoucí manažer veletrhů INVEX a DIGITEX Petr Ondrášek a dodává, že „Součástí celého projektu budou i další akce zaměřené na problematiku rozvoje vzdělané pracovní síly a optimálního profilu absolventa vysokých škol“.
„Oblast IT je pro většinu zaměstnavatelů zcela klíčová, protože svojí podstatou prochází napříč všemi odvětvími. Bez potřebných IT specialistů nelze fungovat, ať už jde o banku, telekomunikační firmu nebo technologický výrobní závod,“ dodává Ing. Andrea Tomšů, ředitelka personálního portálu Spráce.cz, na jehož stránkách přední zaměstnavatelé z celé ČR tyto pracovní pozice inzerují. „Sami jsme se přesvědčili, že účast na Job Fairu na veletrzích INVEX - DIGITEX je pro personalisty velmi logickým krokem, protože tím získávají komplexní řešení k oslovení své cílové skupiny v prostředí, kde je její koncentrace zcela ojedinělá.“