Povědomí o značce Lenovo se za poslední rok téměř zdvojnásobilo

Povědomí o značce Lenovo se za poslední rok téměř zdvojnásobilo

Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo 65 %, podpořená dokonce necelých 90 %, a stále roste. V průběhu posledních tří let vzrostlo povědomí o značce Lenovo téměř čtyřikrát.

„Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 97 %,“ říká Lucie Orlovská, marketingová manažerka Lenovo Česká republika. „Zjištěná znalost značky odpovídá marketingové komunikaci, kterou jsme vedli v posledních letech, a při které jsme se cíleně orientovali na mladší věkovou skupinu,“ dodává.

V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 24 % respondentů. Nadále přitom platí, že muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.

Nový notebook? Lenovo

Respondenti plánující nákup nového notebooku označili Lenovo jako první značku, o které nejčastěji uvažují. Ve srovnání s loňským rokem si tak Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích o dvě příčky a je nyní nejvyhledávanější značkou. Největšími příznivci značky Lenovo jsou muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.

„S cílem vyjít vstříc požadavkům spotřebitelů neustále inovujeme a rozšiřujeme naše produktové portfolio. Po velmi pozitivním ohlasu, kterého se v minulosti dostalo konvertibilním zařízením IdeaPad Yoga nebo ThinkPad Helix, uvádíme na trh nové verze, jako Lenovo Yoga 2, Lenovo Flex nebo Miix. Vidíme rovněž posun spotřebitelských preferencí směrem k tabletům a přenosným zařízením, kde zákazníky oslovila především horká novinka Yoga Tablet, kterou jsme představili na podzim,“ doplňuje Lucie Orlovská.

Průzkum povědomí o značce, který proběhl na začátku letošního roku, pro společnost Lenovo zpracovala agentura Perfect Crowd. Proveden byl na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Témata článku: Flex, Helix, Lenovo Yoga, Lenovo Yoga 2 Pro, Lenovo Yoga 3 Pro, Lenovo Yoga Tablet 2, Perfect, Preference, Yoga Tablet, Značka

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 11 telefonů do 6 000 Kč

Postavte si a přetaktujte počítač

Srovnali jsme 7 sportovních kamer

Která zaměstnání nahradí roboti?