Pivotal CRM rozšiřuje reportovací a analytické schopnosti

Praha, 26. března 2007 – Společnost LLP Prague, poskytovatel komplexních IT řešení a služeb, uvádí na český trh aplikaci LinkPoint, která integruje řešení Pivotal CRM s IBM Lotus Notes. LinkPoint propojuje obě řešení a umožňuje synchronizovat a vzájemně sdílet kontakty a e-maily. LLP Prague je výhradním distributorem řešení Pivotal CRM v České republice.

„Propojení řešení Pivotal CRM s IBM Lotus Notes zjednoduší a zrychlí jeho používání pro uživatele. Jedním klikem je nyní možné přiřadit e-mail z Lotus Notes příslušné osobě v Pivotal CRM nebo např. sledovat komunikační historii,“ říká Jiří Štiller, ředitel společnosti LLP Prague. „Již tak rozsáhlé analytické a reportovací schopnosti řešení Pivotal CRM budou díky integraci s Lotus Notes ještě komplexnější a uživatel tak získá naprosto kompletní pohled na vybraný obchodní případ či historii kontaktů se zákazníkem.“

Aplikace LinkPoint umožňuje zejména:

  • přístup ke kontaktům bez ohledu na to, zda jsou uloženy v Lotus Notes či v Pivotal CRM, a jejich vzájemnou synchronizaci;
  • přesun příchozích a odchozích e-mailů z Lotus Notes do Pivotal CRM;
  • ukládání e-mailových příloh v Pivotal CRM;
  • připojení e-mailů ke kontaktům, společnostem, obchodním případům, zaměstnancům, událostem a tím vytvoření přehledné a kompletní komunikační historie.

 

Váš názor Další článek: CZ.NIC zavádí nový systém pro správu domény CZ

Témata článku: , , , ,