Philips Consumer Electronics zveřejnila svou strategii propojené planety

3. září 2003
Asus má co předvádět
Společnost Philips Consumer Electronics zveřejnila svou strategii „propojené planety“ (Connected Planet).

Progresivní nové produkty, partnerství jako základ strategie umožňující spotřebitelům přístup k digitálnímu obsahu kdekoli a kdykoli

 

BERLÍN, 28. srpna 2003 – Firma Philips Consumer Electronics, divize společnosti Royal Philips Electronics (AEX: PHI, NYSE: PHG) dnes představila Connected PlanetÔ, strategickou vizi stojící za předvojovým portfoliem spotřebních výrobků a technologií umožňujících spotřebitelům přístup k digitálnímu obsahu, a to z domova i kdekoli jinde. 

 

Tento krok vychází z úspěchů a tradice výrobků pro domácnost a pro společnost Philips představuje kombinaci unikátních partnerství s telekomunikačními subjekty a nových moderních výrobků pro rychlejší přístup k rozsáhlému obsahu a službám, jenž je umožněn pomocí současných širokopásmových a bezdrátových technologií.Pod deštníkem tzv. „propojené planety“ bude Philips nadále rozšiřovat rozsah využití bezdrátových, širokopásmových a mobilních technologií pro snadný přístup k zábavě, informacím a službám.

 

Na základě otevřených technických norem, jakými jsou například WiFi™ a UPnP, umožňují výrobky řady Philips Streamium, tvořící základ této strategie propojené planety, bezdrátový přenos obsahu digitálních médií prostřednictvím počítače a prostředí audio/video.

 

„Podstatou propojené planety je skutečnost, že se lidé zbaví stávajících technologických omezení, s nimiž se až donedávna museli smířit. Díky tomu, že technologie širokopásmových, bezdrátových a digitálních médií jsou čím dál tím dostupnější a mají rostoucí počet funkcí, můžeme nyní spotřebitelům poskytnout intuitivní a spontánní přístup k obsahu,“ řekl Gottfried Dutiné, výkonný ředitel společnosti Philips Consumer Electronics. „Jakožto firma zaměřená na životní styl a technologie tuto skutečnost vnímáme jako strategickou „třešničku na dortu“. Díky své vizi, výrobkům a partnerským vztahům může společnost Philips vést spotřebitele i trh do nových „propojených“ časů.“

 

Dalším významným prvkem této strategie jsou partnerství s předními světovými telekomunikačními firmami, včetně spolupráce se společnostmi Deutsche Telekom (T Com), British Telecom, Belgacom a Telecom Italia, která byla oznámena v tomto týdnu, jakož i již dříve navázaná partnerství s firmami KPN a Telefonica. Díky těmto partnerstvím a vysoké odbornosti společnosti Philips v oblasti displejů, ukládání dat, konektivity a zpracování pomocí digitálních médií má společnost velmi dobrou pozici v závodě, v němž jde o životní styl spotřebitelů, který je naplňován 24 hodin denně sedm dní v týdnu a velmi rychle se rozvíjí po celém světě.

 

 

 

Filozofie vytváření výrobků

Jakožto filozofie vytváření výrobků a zároveň nástroj, který pomáhá seznamovat spotřebitele s takovými moderními technologiemi, jakými jsou například  bezdrátové normy WiFi, se propojená planeta bude týkat širokého spektra produktů Philips, které budou uváděny na trh v následujících letech.

 

Společnost Philips bude realizovat svou strategii propojené planety v celém širokém záběru svých činností souvisejících se spotřební elektronikou. Koncové produkty, jako například systémy zábavy výrobkové řady Streamium, platforma a komponenty pro multimediální zpracování Nexperia™ založené na technologii Bluetooth® a Near-Field Communications, vlastním řešení bezdrátové konektivity společnosti Philips, budou  založeny na filozofii propojené planety.

 

Společnost Philips zahájí prodej výrobků Connected Planet rozsáhlým sortimentem, jenž se na trhu objeví na začátku roku 2004 a bude obsahovat bezdrátové audio a video systémy domácí zábavy Streamium, moderní dálkové ovládání iPronto a řadu příslušenství bezdrátové konektivity a bude následován řadou bezdrátových multimediálních spojovacích technologií, založených na nové normě 802.11g (WiFi), pomocí které může být obsah uložený v počítači bezdrátově přenášen do audio a televizních přístrojů.

 

Světovou premiéru na IFA mají dva výrobky řady Philips Streamium: systém domácí zábavy MC-6000i a bezdrátový multimediální přijímač SL400i Wireless Multimedia Receiver. Obě tato zařízení umožňují uživatelům bezdrátově přenášet video, audio a multimediální obsah přímo z Internetu nebo z jejich počítačů a tento obsah používat v obývacím pokoji nebo na jakémkoli jiném místě jejich domácnosti.

 

 

 

 

O společnosti Royal Philips Electronics

 

Společnost Royal Philips Electronics of the Netherlands je jednou z největších elektronických firem na světě a největší firmou svého druhu v Evropě. Její tržby v roce 2002 dosáhly částky 31,8 miliardy eur. Společnost zaujímá přední světové postavení ve výrobě barevných televizorů, osvětlovací techniky, elektrických holících strojků, lékařských diagnostických zobrazovacích zařízení a systémů monitorování pacientů a jednočipových televizorů. 164,000 zaměstnanců společnosti ve více než 60 zemích světa pracuje v oborech osvětlovací techniky, spotřební elektroniky, domácích spotřebičů, součástek, polovodičů a lékařských zařízení. Akcie společnosti Philips jsou obchodovány na newyorské burze (symbol: PHG), na burzách v Londýně, Frankfurtu, Amsterdamu a dalších. Novinky týkající se společnosti Philips najdete na internetové adrese www.philips.com/newscenter

 

Značka Wi-Fi a logo Wi-Fi jsou registrované ochranné známky společnosti Wi-Fi Alliance.

 

Bluetooth je registrovanou ochrannou známkou společnosti Bluetooth SIG, Inc., kterou společnost Philips používá na základě licence. Ostatní značky jsou ochranné známky a obchodní jména jejich příslušných majitelů.

 

 

 

 

Chcete-li více informací, kontaktujte prosím:

 

Alexandra Hroncová, PR Account Executive,

Philips Česká republika, Šafránkova 1, 155 00 Praha 5

tel.: 233 099 379, mobil: 606 737 513, e-mail: alexandra.hroncova@philips.com

 

Mariana Hníková, Corporate Communications Director RCEE

Philips Česká republika, Šafránkova 1, 155 00 Praha 5

tel.: 233 099 512, e-mail: mariana.hnikova@philips.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Váš názor Další článek: Asus má co předvádět

Témata článku: , , , , , , , ,