Panasonic spustil během Zimních olympijských her v Turíně 2006 novou marketingovou kampaň

Turín, 20. února 2006 – Společnost Panasonic, TOP sponzor olympijských her od olympiády v Calgary a Soulu v roce 1988, hraje klíčovou roli i při Zimních olympijských hrách v Turíně 2006, které přibližuje jak přímým návštěvníkům her, tak miliardám televizních diváků po celém světě.
Panasonic spustil během Zimních olympijských her v Turíně 2006 novou marketingovou kampaň

Během zimních olympijských her Panasonic realizuje následující marketingové aktivity:

• Pod názvem „Sharing the Passion“ rozjel Panasonic celoevropskou reklamní kampaň, jejímž tématem jsou olympijské hry. Hlavním motivem tiskové a televizní kampaně je napětí a radost ze sportu. Reklamy jsou umístěny též na poutačích a billboardech v Miláně a Turíně, a to včetně letišť, silnic a prostředků veřejné dopravy. Nová reklamní kampaň odstartovala v lednu 2006 a bude pokračovat až do března.

• Panasonic spustil webové stránky zaměřené na nejzajímavější okamžiky olympijských her. Návštěvníci zde najdou originální krátká videa a dozví se též více o tom, jak Panasonic podporuje olympijské hry. Webovou prezentaci doplňuje rozsáhlý archiv s údaji o minulých olympijských hrách, a to včetně výsledkových listin a přehledu jednotlivých sportovišť. Návštěvníci rovněž mohou shlédnout oficiální olympijské video zachycující nejvýznamnější okamžiky olympijské historie. Společnost Panasonic navíc oslovila pět režisérů, kteří vytvořili originální krátké snímky „zachycující pohyb a oslavu sportu“. Zvláštní sekce je věnována vysvětlení role technologií Panasonic, které zprostředkují olympijské hry miliardám diváků po celém světě. Stránku lze nalézt na adrese: www.panasonic.co.jp/olympic
 
• Zástupci médií na olympijských hrách obdrží materiál Panasonic Media Guide, který nabídne přehledný program her, včetně rozpisu jednotlivých klání a podrobného seznamu všech olympijských medailistů od roku 1896 do posledních her v roce 2004. Brožura obsahuje též popis olympijských aktivit společnosti Panasonic včetně obrazové přílohy.

• Významní distributoři společnosti Panasonic z Evropy i celého světa byli vyzváni k účasti na olympijských hrách v rámci hostitelského programu, jímž Panasonic podporuje sponzorství olympijských her. Mohou navštívit nejrůznější sportoviště a na vlastní oči si vychutnat probíhající sportovní klání.

• Na významných letištích celého světa otevřela společnost Panasonic výstavu nazvanou „Svět nápadů Panasonic“, jež zahrnuje několik HD obrazovek a interaktivních programů. Speciálně pro olympijské hry byly dvě výstavy instalovány na letištích v Miláně a Turíně.

Podpora olympijských her se pro Panasonic stala tradicí. Panasonic je součástí sponzorského TOP programu již od jeho založení Mezinárodním olympijským výborem. Olympijské hry Panasonic podpořil v řadě oblastí, jako Sponzor video techniky pro OH v Calgary a v Soulu 1988 (TOP I), v Albertville a v Barceloně 1992 (TOP II), dále jako Sponzor video a audio pro OH v Lillehammeru 1994 a v Atlantě 1996 (TOP III), v Naganu 1998 a v Sydney 2000 (TOP IV) a naposledy jako Sponzor audiovizuální techniky a záznamového média pro OH v Salt Lake City 2002 a v Aténách 2004 (TOP V). Panasonic též podpoří Letní olympijské hry 2008 v Pekingu (TOP VI), opět v roli TOP sponzora.

Více se o aktivitách společnosti Panasonic během turínské olympiády dozvíte na adrese http://panasonic.co.jp/olympic/.

Témata článku: Video, Atlanta, Barcelona, Billboard, Calgary, Hero, Panasonic, Passion, Salt, Salt Lake City, Soul, Sporty, Sydney, Celý svět, Oficiální médium, Nejzajímavější program, Reklamní poutač, Významná role, Sportovní aktivita, Jednotlivá adresa, Reklamní kampaň, Krátké video

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí