Oracle vede před společnostmi SAP a Siebel v průzkumu uživatelů řešení CRM

19. července 2005
HP zruší 14 500 pracovních míst
REDWOOD SHORES, Kalifornie, 18. července 2005 – Aplikace PeopleSoft Enterprise CRM společnosti Oracle byly označeny za nejlepší řešení řízení vztahů se zákazníky pro velké podniky a získaly ocenění CRMGuru Summit Award for CRM Solution Excellence. Toto ocenění je určeno poskytovatelům řešení CRM, kteří nejvíce vycházejí vstříc potřebám zákazníků, a bylo uděleno na základě rok trvající studie mezi zákazníky, uživateli a partnery.

„Letošní příjemci ocenění CRMGuru Summit Award jsou skvělým příkladem uplatňování principů efektivního řízení vztahů se zákazníky,” řekl Bob Thompson, generální ředitel společnosti CustomerThink Corp. a zakladatel webové komunity CRMGuru. „Úspěšné vztahy vyžadují víc než vlastnosti a funkce softwaru.“

„Získání této ceny s lepším hodnocením než SAP i Siebel je pro nás velkou poctou,“ řekl Robb Eklund, viceprezident pro marketing CRM ve společnosti Oracle. „Toto ocenění dokládá úspěch našeho pojetí správy vztahů se zákazníky, které vychází z kvalitních informací, a také potvrzuje odhodlání společnosti Oracle neustále zdokonalovat řešení CRM.“

Aplikace Oracle včetně produktů Oracle E-Business Suite, PeopleSoft Enterprise, JD Edwards Enterprise One a JD Edwards World podporují informacemi řízené podnikové procesy, které propojují a automatizují organizaci. Byly vyvinuty tak, aby poskytovaly firmám co nejlepší přehled, vytvářely podmínky pro adaptivní procesy a přinášely co největší užitek. Umožňují efektivní správu všech klíčových podnikových funkcí, například interakce se zákazníky, řízení financí, lidských zdrojů a dodavatelského řetězce.

Nejvyšší umístění v indexu CRQI
Dodavatelé byli rozděleni do kategorií podle velikosti (malé, střední a velké firmy) a využití aplikací (marketing, prodej nebo služby) svých zákazníků. Pro vztahy s partnery byla vytvořena zvláštní kategorie, do níž byly zařazeny pouze odpovědi od konzultantů, integrátorů a resellerů. Vítězové v jednotlivých kategoriích byli určeni na základě nejvyššího skóre v indexu CustomerThink Relationship Quality Index (CRQI), jehož stupnice sahá od nuly do 100. Čtyřicet procent skóre CRQI je odvozeno z hodnocení konkrétního řešení CRM a 60 procent je vypočteno na základě odpovědí na otázky ohledně spokojenosti zákazníků, věrnosti, úspěšnosti projektů a návratnosti investic.

Hodnocení řešení se skládá ze sedmi faktorů, jejichž váha se odvíjí od dopadu na věrnost zákazníků: funkčnost, jednoduchost používání, jednoduchost implementace, služby a technická podpora, technologická platforma, celkové náklady na vlastnictví, prostředky a stabilita dodavatele. Web CRMGuru.com od června 2004 do května 2005 shromáždil přibližně 2 500 kvalifikovaných odpovědí.  Dvacet soutěžních produktů, které získaly dostatek hlasů od účastníků průzkumu, bylo vybráno pro podrobnou analýzu. Na základě výsledků v indexu CRQI byly vybrány vítězné produkty v kategoriích vícefunkčního CRM pro velké podniky, vícefunkčního CRM pro malé a střední firmy, automatizace marketingu, automatizace prodeje, služeb a podpory zákazníků a správy kontaktů a vztahů s partnery.

CRMGuru.com
CRMGuru.com je největší odborný portál na světě, kde se manažeři mohou podrobně seznámit se všemi aspekty řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management, CRM). Cílem webu CRMGuru je pomáhat manažerům marketingu, prodeje a služeb úspěšně využívat technologie CRM. Poskytuje jim vysoce kvalitní, nezaujaté články, diskuze a bulletiny, možnosti interakce s odborníky, podrobné průzkumy a každoroční akci, na níž oznamuje vůdčí společnost v oblasti CRM. Portál každý měsíc využívá více než 300 000 čtenářů bulletinu a návštěvníků ze všech oblastí světa a jeho obsah vzniká ve spolupráci globálního panelu odborníků na CRM. Další informace najdete na adrese www.crmguru.com.

Váš názor Další článek: HP zruší 14 500 pracovních míst

Témata článku: , , , , , , , , ,