Oracle má lepší služby

5. května 1999
Instalace bez disketové mechaniky
Dataquest hodnotí podporu společnost Oracle výš než služby SAP a Microsoftu.
Jako potvrzení špičkového postavení společnosti Oracle Corp. agentura Dataquest, jednotka Gartner Group, Inc., minulý týden zveřejnila profil Oraclu, v němž jsou podpůrné služby společnosti hodnoceny jako rozsáhlejší a přitom levnější, než služby dalších průmyslových lídrů, např. SAP či Microsoftu. Oracle v uplynulých letech kontinuálně rozšiřoval svou nabídku podpory, aby ho právě jeho služby odlišily od konkurence. Zpráva Da-taquestu obsahuje přehled nabízených služeb Oraclu a tabulku porovnávající rozsah a nákladnost podpory Oraclu se službami firem Microsoft, Informix, Sybase, PeopleSoft, SAP, Baan a JD Edwards. Navíc se studie zabývá rostoucí důležitostí podpory jako součásti každého IT řešení.

„Zatímco jiným dodavatelům softwaru teprve teď dochází, že cena a úroveň podpory má pro zákazníky kardinální význam, zpráva Dataquestu podtrhuje, že Oracle tomu rozumí už delší dobu,„ prohlásil Randy Baker, výkonný viceprezident Oracle Support and Educa-tion Services. „Jsme pro naše zákazníky obchodními partnery, ne pouze dodavateli, takže nás těší, že tak uzná-vaná průzkumná agentura jako Dataquest ocenila naše úsilí rozšiřovat nabídku služeb a lépe pomáhat zákazní-kům dosáhnout jejich podnikatelských cílů.„

Některá zjištění zprávy Dataquestu:
Dataquest ohodnotil OracleLifecycle(SM) jako špičkový program podnikové podpory, šíří své nabídky služeb totiž překonal programy Microsoft Premier, Informix Enterprise a Sybase Enterprise. OracleLifecycle je zákaznický program pro uživatele, kteří vyžadují vysoký stupeň aktivní a trvalé práce expertů Oraclu.

Dataquest ohodnotil OracleGOLD(SM) jako špičkový program prémiových služeb, nejširším výběrem nabízených služeb za nejnižší cenu překonal Microsoft Premier. V samotné šíři nabídky taky překonal Informix Regency a Sybase Extended.

OracleGOLD je nejvyšší úrovní programu podpory OracleMetals(SM), jenž se skládá ze tří vrstev (Gold, Silver a Bronze) a zahrnuje technickou asistenci po telefonu a online, aktualizace produktů, upgrady na nové verze nebo při změně platformy, i řadu ak-tivních podpůrných služeb.

Program OracleSILVER(SM) Dataquest ohodnotil jako méně nákladný a obsáh-lejší než ekvivalentní služby Microsoftu a Baanu, v porovnání se službami SAP a PeopleSoftu má větší hodno-tu.

Podpora OracleBRONZE(SM) je podle Dataquestu lacinější a širší v rozsahu než standardní programy podpory SAP, PeopleSoftu a Baanu (stejné služby, jaké byly porovnávány i s OracleSILVER)

O společnosti Oracle
Oracle Corporation je přední světový dodavatel softwaru na správu informací a druhá největší softwarová společnost na světě. Tato společnost s ročním obratem přes 8,3 miliardy USD nabízí své databáze, aplikační servery, nástroje a aplikace zároveň s konzultacemi, školením a podporou ve více než 145 zemích světa.

Víc informací o podpůrných službách Oraclu získáte na www.oracle.com/support/, www server společnosti je na URL http://www.oracle.com/.

Váš názor Další článek: Instalace bez disketové mechaniky

Témata článku: , , , , , , ,