– OnContact Software, přední poskytovatel softwaru pro řízení vztahů se zákazníky a partner společnosti Sybase, oznamuje uvedení produktu Client Management Software (CMS) ve verzi 6.0.
Praha 10. července. 2002 Nová verze je postavena na osvědčené struktuře CMS, která pokrývá správu prodeje, marketingu a služeb zákazníkům z jednoho balíku programů.
Během uplynulých osmnácti měsíců obdržely systémy CRM firmy OnContact Software některé z předních cen, včetně ceny Computerworld Honors Program Award, cenu předních 15 společností CRM od ISM a cenu MOBY Award. OnContact Software založila tyto úspěchy na široké škále funkcí, jednoduchosti užití, rychlé implementaci a rychlé návratnosti investice do systému CRM.
Nová verze produktu CMS vychází z osvědčené funkcionality předchozích verzí produktu, který je znám především možností snadné úpravy podle konkrétních požadavků uživatelů. V nové verzi byla věnována pozornost vylepšení uživatelského prostředí a funkcionality v oblastech řízení marketingových kampaní, telefonie, integrace s kancelářskými aplikacemi a analytických funkcí.
George Kofman, prezident OnContact Software, při příležitosti uvedení tohoto produktu uvedl: “CMS 6.0 umožní svými inovovanými prostředky společnostem rychlé dosažení strategických cílů v oblasti CRM a rychlou návratnost investic.”
CMS 6.0 obsahuje následující nové a rozšířené funkce:
Vylepšená analýza marketingových kampaní
OnContact Software ve verzi 6.0 zásadně zlepšil funkce v oblasti řízení a analýzy marketingových kampaní. Uživatelé z oblasti marketingu mohou nyní jednoduše a v reálném čase sledovat průběh a výsledky jednotlivých marketingových kampaní.
Vylepšená analýza obchodních aktivit
OnContact Software přichází s jedinečnou možností analyzovat veškeré obchodní aktivity ve vazbě na zákazníky, příležitosti, kampaně, pracovníky a další parametry. Takto je možno jednoznačně definovat množství a efektivitu vykonávaných aktivit a následně hledat možnosti zlepšení.
Vylepšení integrace s programy MS Outlook, Lotus Notes a Office XP
CMS 6.0 přichází s novými prvky v integraci s programem MS Outlook. Kromě již dříve možné oboustranné integrace kalendáře, elektronické pošty a kontaktů, je nyní možné synchronizovat i úkoly. Kompletní oboustranná integrace kalendáře, elektronické pošty a kontaktů je nyní možná i s produktem Lotus Notes. Synchronizace probíhá automaticky a okamžitě. CMS 6.0 byl certifikován na spolupráci s technologiemi Office XP. Tímto si uživatel může být jist bezproblémovou kompatibilitou s produkty společnosti Microsoft a jednoduchým používáním.
Třetí generace nástrojů pro synchronizaci
OnContact Software je dobře znám kvalitou svých produktů v prostředí, kde jsou uživatelé nuceni pracovat off-line, tedy nepřipojeni k podnikové počítačové síti. Ve verzi 6.0 produktu CMS byla dále rozšířena funkcionalita synchronizace a to především v oblasti jejího nastavení. Noví a přehlednější průvodci umožňují rychlejší implementaci a snadnější údržbu celého řešení.
O společnosti OnContact Software
OnContact Software vyvíjí software pro CRM. Zaměřuje se na střední a větší společnosti. Client Management Software (CMS), řešení firmy OnContact Software pro CRM, pokrývá prodej, marketing a služby a podporuje prostředí Windows anebo web. ClientNet a PartnerNet jsou specifickými webovými portály firmy OnContact Software, které umožňují společnostem sdílet informace všemi dostupnými obchodními kanály.
OnContact Software je soukromou společností, jejíž aplikace se distribuují v Severní a Jižní Americe, Evropě, Asii a na Středním východě. Firma má více než 300 zákazníků, mezi nimi společnosti Prudential, Steelcase, Sears a Carfax.
Produkty společnosti OnContact Software jsou prostřednictvím Sybase ČR dostupné i zákazníkům v České republice. Sybase ČR provádí kompletní implementaci produktů, včetně jejich následné technické podpory a rozvoje.
Další informace obdržíte na adrese www.oncontact.cz.
O společnosti Sybase
Sybase ČR, s. r. o., je samostatná pobočka Sybase, Inc., jedné z největších softwarových společností na světě. Do produktového portfolia firmy Sybase patří technologie pro podnikové portály, vysoce výkonné databázové servery, komplexní podniková řešení zejména v oblasti mobilních řešení, datových skladů a nástrojů k vývoji aplikací pro e-Commerce. Produkty a profesionální služby Sybase jsou pravidelně vyhodnocovány nezávislými analytiky jako jedny z nejprogresivnějších v oboru informačních technologií. Mezi zákazníky patří nejvýznamnější společnosti z oblasti finančních služeb, průmyslu i veřejné správy. Akcie společnosti Sybase jsou kótovány na burze NYSE v USA. Více informací o společnosti Sybase naleznete na internetové adrese http://www.sybase.cz.
Kopie této tiskové zprávy je k dispozici na stránkách společnosti Sybase ČR
a portálu pro novináře www.PRnet.cz.