OMNICOM Praha přebírá hostingové centrum Nagano

společnost OMNICOM Praha, spol. s r. o. oznamuje, že od začátku září přebírá od společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s. veškeré aktivity spojené se správou a provozem hostingového centra Nagano.

Hostingové centrum vybudované na bázi nejmodernějších technologií, jehož zákazníky tvoří široké spektrum společností a firem včetně rozsáhlých nadnárodních korporací, je pomocí optických tras připojeno do několika mezinárodních sítí. K nejdůležitějším z nich patří připojení k sítím Teleglobe a UUNET s přenosovou rychlostí 102 Mb/s, přímé propojení rychlostí 2 x 100 Mb/s s Czech Internet NIX.cz a využití páteřní sítě společnosti  ČESKÝ TELECOM s propustností 2,5 Gb/s.

Centrum poskytuje zákazníkům kromě vlastního prostoru pro bezpečný, dostupný a spolehlivý hosting také přístup k Internetu, návrh efektivních a podle potřeb zákazníka připravených řešení včetně dalších doplňkových služeb a služeb s přidanou hodnotou.

Bezpečnost zajišťuje jak využití nejmodernějších technologií, tak i dodržování nejnovějších standardů. K dispozici jsou nejenom prostory pro zřízení serverových farem ve standardních devatenáctipalcových skříních, ale také další prostory pro umístění různorodého vlastního zařízení. To umožňuje zákazníkům provozovat jejich životně důležité aplikace čtyřiadvacet hodin denně po sedm dní v týdnu. O činnost, spolehlivost a bezpečnost se stará síťové operační centrum, které nepřetržitě monitoruje činnost celého hostingového centra. Základními bezpečnostními prvky jsou možnost monitorování serverů ze strany zákazníka, stálé sledování prostorů centra kamerovým systémem, bezpečnostní systém budovy či síťový bezpečnostní systém.

Spolehlivost a dostupnost poskytovaných služeb zajišťují protipožární signalizační a zabezpečovací systém, redundantní soustava napájecích a záložních zdrojů zahrnující i nezávislý agregát pro plnohodnotnou dodávku elektrické energie v případě dlouhodobého celkového výpadku napájecí sítě.

 

Ředitel společnosti OMNICOM, ing. Miroslav Hořejší říká: „Převzetí hostingového centra je pro společnost OMNICOM velmi důležitým krokem. Provozování centra velmi dobře zapadá do stávajícího portfolia společnosti, a to nejenom umožní dále zkvalitnit jeho činnost a nabízené služby, ale současně rozšíří i naši nabídku směrem ke stávajícím i novým zákazníkům. Z druhé strany však,“ dodává ing. Hořejší, „důvěra, kterou do nás naše mateřská společnost vložila nejenom zavazuje, ale současně i dotvrzuje stabilní a stále rostoucí postavení společnosti OMNICOM na trhu.“

 

 

O společnosti OMNICOM Praha

 

Společnost OMNICOM byla založena v roce 1991. Zprvu se orientovala na řešení v oblasti CASE, avšak záhy se její aktivity začaly směrovat do oblasti počítačových sítí. Již v prvních létech své existence dosáhla několika pozoruhodných úspěchů. K nim lze zařadit např. vítězství ve veřejných soutěžích na výstavbu datových sítí zejména v bankovním sektoru: SBČS, Komerční banka, Všeobecné úvěrová banka či Československá pojišťovna. Později vzniká OMNICOM Brno a OMNICOM Bratislava a celá skupina se pouští do vlastního obchodování v oblasti Corporate Networking.

V dalších létech společnost využívá své přednosti. Všechny sítě jsou vybudovány s maximálním důrazem na dohled a dálkovou diagnostiku. Vzniká nový produkt s názvem Provozní podpora a dostává se k prvním zákazníkům. Rozšiřuje se také vlastní dohledové centrum, precizují se metodiky dohledu a spolu se všemi ostatními službami (předprodejní, poprodejní) vzniká tzv. Integrovaná péče®, která je dnes mottem celé společnosti. Provoz zahajuje pobočka v Českých Budějovicích.

Po podpisu akviziční smlouvy v květnu 1999 se 100 % vlastníkem společnosti OMNICOM stává SPT Telecom, s.p. a OMNICOM se tak může opřít o silného partnera, pro kterého je zároveň schopen kvalitně zajišťovat požadavky jeho zákazníků. OMNICOM se podílí na společných zakázkách, např. zákaznících skupiny Toyota Group. Společnost se neustále se vyvíjí a vylepšuje portfolio produktů. V roce 2002 se OMNICOM stává partnerem mateřské společnosti ČESKÝ TELECOM ve významné státní zakázce - vývoji Intranetu veřejné správy. Začíná se připravovat nový produkt - konzultace a školení v oblasti ITSM/ITIL. Ve spolupráci se společnostmi Český Telecom, IBM a Microsoft se OMNICOM podílí a výstavbě datové komunikační infrastruktury významné státní zakázky nazvané Portál veřejné správy. Samostatně provádí nepřetržitý dohled. Ve spolupráci se společností ČESKÝ TELECOM se OMNICOM podílí na dalších významných státních zakázkách např. na dohledu integrovaného záchranného systému TCTV 112, vývoji a realizaci připojování datové komunikační infrastruktury České republiky k EU (projekt TESTA II), připojení Ministerstva financí ČR k FIU.NET a dalších. Konzultanti na ITIL v roce 2003 úspěšně skládají zkoušky v Manchesteru ve Velké Británii a získávají mezinárodní certifikát Manager´s Cetrificate in IT Service Management. Rozbíhají se vlastní kurzy ITIL a daří se i v oblasti konzultací ITIL. V současné době společnost OMNICOM disponuje i certifikací standardu ISO 9001:2000 v oblasti ITIL/ITSM.

Integrovaná péče®

Veškeré služby jsou společností OMNICOM Praha zajišťovány s ohledem na maximální spokojenost zákazníka. Mottem společnosti je dodávka služeb. Dodávka hardwaru a softwaru je jen prostředkem k dosažení hlavního cíle - péče o zákazníka, o spokojeného zákazníka, o spokojeného a věrného zákazníka. Integrovaná péče® je metodika pravidel a postupů, díky nimž zákazník nedostává pouze samostatné služby a produkty, ale ucelený, dokonale vyvážený, kooperující a vzájemně podporující a doplňující se soubor řešení. Je součástí všech služeb a produktů nabízených společností OMNICOM, čímž významně upevňuje jejich vzájemnou odbornou a technickou provázanost a dokonalé využití všech prostředků a možností.

 

Váš názor Další článek: Acer uvádí na trh dvě nové řady notebooků

Témata článku: , , , , , , , ,